Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Специфіка танцювальної анімації




План

ВИДИ ТА ФОРМИ РЕКРЕАЦІЙНОЇ АНІМАЦІЇЇ

Лекція 5 - 6

1. Особливості ігрової та спортивної анімації

2. Специфіка вербальної анімації

3. Різновиди анімаційних шоу

4. Особливості музично-пісенної анімації

6. Свято як основа комплексної анімації

 

Література:

1. Аникеева Н. Т. Воспитание игрой: Книга для учителя. - М.: Просвещение, 1983. - 144 с.

2. Волкова Л. В. Вечера и дни отдыха в клубе. - М.: Советская Россия, 1986.- 134с. Гулина Т. П., Швед У. М. Путешествие в мир музыки. - Мн.: Беларусь, 1990.-30с.

3. Даринский А. В. Культурно-массовая работа в здравницах и на турбазах: Организация и методика. - М.: Профиздат, 1980. -112с.

4. Запесоцкий А. С. Методика работы молодежной дискотеки: Учеб, пособие. -Л.: ВПШК, 1990. - 103 с.

5. Килимистий С.М. Анімація в туризмі: Навчальний посібник. – К.: Вид-во ФПУ, 2007. – 188 с.

6. Килимистий С. М. Дискотека як одна з популярних форм дозвіллєвої діяльності // Збірник наукових матеріалів кафедри МКДД / Гол. ред. М. М. Поплавський. - К.: Мустанг,1997. - 180с.

7. Морозова Т. П. Художньо-масові форми дозвілля як продукт туристичної індустрії // Туристично-краєзнавчі дослідження: Збірник наукових статей. - Вип. 1: У 2 ч. - Ч. 1. - К.: КМ-Трейдінг, 1998. -С. 88-94.

8. Ножин Е. А. Мастерство устного выступления: Учеб. пособие. - М.: Политиздат, 1978. - 100 с.

9. Обертинська А. П. Масові ігри і свята. - К.: Вища школа, 1980.-180 с.

10. Організація культурно-масової роботи в санаторно-курортних закладах ЗАТ "Укрпрофоздоровниця". - К.: Денеб, 2005.-160 с.

11. Седова Н. А. Культурно-просветительный туризм: Учеб. пособие. - М.: Советский спорт, 2003. - 96 с.

12. Совершенствование физкультурно-оздоровительной работы на турбазах, принимающих родителей с детьми. - М.: ЦРИБ "Турист", 1985.-126с.

13. Страхова В. А. Приглашаем на дискотеку: Сборник сценариев.- К.: Музична Україна, 1988. - 55 с.

14. http://shkolazhizni.ru/archive/0/n-20112/

15. http://vocabulary.ru/dictionary/12/word/%C8%C3%D0%C0


Під видами анімаційної діяльності треба розуміти сукупність близьких за змістом, жанром і засобами виразності форм культурно-дозвіллєвого процесу. Їх формування базується на індивідуальних, групових, масових інтересах і потребах туристів. У свою чергу потреби людини залежать від її загальної культури, віку, рівня матеріального забезпечення тощо.

Кожен вид складається з певної кількості (від декількох одиниць до декількох десятків і навіть сотень) анімаційних форм дозвілля.

Форма анімаційного заходу являє собою закінчений вид художньо-творчого продукту, створеного за ідейно-тематичним задумом сценариста-режисера, за спеціально розробленим сценарним планом і реалізованого аніматорами на сценічному чи ігровому майданчику.

Аналіз світового і вітчизняного досвіду організації рекреаційної анімації показує, що формування її видів і форм йде двома основними шляхами:

1. Використання в практиці створення анімаційних програм елементів світової дозвіллєвої культури, сформованої протягом тисячоліть.

2. Введення у сферу анімаційної діяльності нових сучасних форм роботи, поява яких обумовлена соціально-економічними чинниками, розвитком науково-технічного прогресу, зміною ціннісних орієнтацій окремої людини і суспільства в цілому.

До основних видів анімаційної діяльності належать:

· ігрові,

· музичні,

· танцювальні,

· вербальні,

· видовищні заходи

· комплексні програми.

У загальній сукупності різноманітних анімаційних дій найпочесніше місце займає гра.


Добре грає той, хто грає без супротивника ( фран. вислів)

Той, що виграв ніколи не скаже «Це всього лише гра» (Глорія Коупленд)

Правила гри потрібно знати, але краще встановлювати їх самому (Анджей Стік)

Якщо чоловік говорить «Це дурна дитяча гра» - значить, це гра, в якій він програє своїй дружині (Закон Епперсона)

Лотерея - найбільш точний спосіб обліку оптимістів (С. Обухов)

Тим, хто може дозволити собі азартні ігри, гроші не потрібні, а ті, кому гроші потрібні, не можуть дозволити собі грати (сучас. вислів)

Людина повинна вибирати: бути нічим або грати, що вона і робить (Сартр).




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-01-11; Просмотров: 1416; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.009 сек.