Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Форми, модулі

Форми - це об'єкти, в які ви поміщаєте інші об'єкти для створення призначеного для користувача інтерфейсу вашого застосування. Модулі складаються з коди, яка реалізує функціонування вашого застосування, обробники подій для форм і їх компонент. Дизайнер Форм спочатку складається з одного порожнього вікна, яке Ви заповнюєте всілякими об'єктами, вибраними на Палітрі Компонент.

Інформація про форми зберігається в двох типах файлів -.dfm і.pas, причому перший тип файлу - двійковий - зберігає образ форми і її властивості, другий тип описує функціонування обробників подій і поведінка компонент. Обидва файли автоматично синхронізуються Delphi, так що якщо додати нову форму у ваш проект, пов'язаний з ним файл.pas автоматично буде створений, і його ім'я буде додано в проект.

Наприклад, припустимо, ви додали опис поведінки форми (соотв. обробник подій), щоб показувати вікно повідомлення по натисненню кнопки. Такий опис з'являється, якщо двічі клацнути мишкою безпосередньо на оъект Button у формі або двічі клацнути мишею на строчку OnClick на сторінці Events в Інспекторові об'єктів. У будь-якому випадку Delphi створить процедуру або заголовок методу, куди ви можете додати код.

procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);

begin

end;

Cоздавая цей код, Delphi автоматично формує декларацію об'єкту TForm1, яка містить процедуру ButtonClick, що вдає із себе власне обробник події.

TForm1 = class (TForm)

Button1: Tbutton;

procedure Button1Click(Sender: TObject);

private

{ Private declarations }

public

{ Public declarations }

end;

Звичайно ви запросто можете вирішити після отримання цієї коди, що автоматично створені імена Вас не влаштовують, і замінити їх. Наприклад, Button1 на Виконати. Це можна зробити змінивши властивість Name для Button1 за допомогою Інспектора об'єктів. Як тільки ви натиснете Enter, Delphi автоматично проведе відповідну синхронізацію в коді.

 

<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Головні складові частини середовища програмування | Вікно коди програми. Структура вікна. Поняття модуля.
Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-01-11; Просмотров: 419; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.007 сек.