Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Системи з розподілом часу. Сторінкова організація пам’яті. Концепція віртуальної (уявної) пам’яті

Суть концепції віртуальної пам’яті полягає в тому, що адреси, до яких звертається процес, який виконується, відокремлюються від адрес, що реально існують в первинній пам’яті.

Ті адреси, на які робить посилання процес, що виконується, називаються віртуальними адресами, а ті, що існують в первинній пам’яті, - називаються реальними (або фізичними) адресами. Діапазон віртуальних адрес, до яких може звернутися працюючий процес, називаються простором віртуальних адрес (V) цього процесу.

Діапазон реальних адрес, що існують в конкретному комп’ютері, називаються простором реальних адрес (R) цього комп’ютера.

Незважаючи на те, що процеси звертаються тільки до віртуальних адрес, в дійсності вони повинні працювати з реальною пам’яттю. Тому, під час виконання процесу, віртуальні адреси необхідно перетворювати в реальні, причому це потрібно робити швидко, тому що в іншому випадку ефективність машини буде знижуватись, а ефективність віртуальної пам’яті падати.

Віртуальним називаються ресурс, якому в уяві користувача (програміста) або з точки зору програми користувача, притаманні якості, яких у нього в дійсності нема.

Так користувачу може бути надана в розпорядження віртуальна основна пам’ять, розмір якої перевищує всю реальну основну пам’ять, що є в системі. Програміст пише програми так, нібито в його розпорядженні є однорідна оперативна пам’ять великого об’єму, але в дійсності всі дані, що використовуються програмою, зберігаються на одному або декількох різнорідних запам’ятовуючих пристроях (звикло на дисках), і при необхідності частинами відображаються в реальну пам’ять.

Таким чином, віртуальна пам’ять – це сукупність програмно – апаратних засобів, що дозволяють програмістам писати програми, розмір яких перевищує реальну основну пам’ять. Для цього віртуальна пам’ять повинна розв’язувати такі задачі:

1. Розміщувати дані в запам’ятовуючих пристроях різного типу (ОП, диск)

2. Переміщувати дані при необхідності між запам’ятовуючими пристроями різного типу.

3. Перетворювати віртуальні адреси у фізичні.

Всі ці дії виконуються автоматично, без участі програміста. Тобто механізм віртуальної пам’яті є прозорим по відношенню до користувача.

Є різні механізми, наприклад: динамічного перетворення адрес (ДАТ) під час виконання процесів.

Суміжні адреси віртуального адресного простору не обов’язково будуть суміжними в реальній пам’яті. Таким чином, користувач звільнюється від необхідності враховувати розміщення своїх процедур і даних в реальній пам’яті Він пише програми найбільш природним чином.

Комп’ютер розглядається тільки як логічний засіб, що забезпечує реалізацію необхідних алгоритмів, а не фізична машина з унікальними характеристиками.

 

 

Стратегії керування віртуальною пам’яттю поділяються на три категорії:

Стратегія вштовхування – мета – визначити, коли треба переписати чергову сторінку або сегмент в основну пам’ять.

 

Способи організації пам’яті

Реальна Реальна Віртуальна
Системи з одним користувачем Мультипрограмні системи з реальною пам’яттю Мультипрограмні системи з віртуальною пам’яттю
З фіксованими розділами Із змінними розділами Чисті сторінки Чисті сегменти Комбінація сторінок і сегментів
Модулі абсолютні Модулі, що переміщуються  
             

 

Стратегія розміщення – мета – визначити, в яке місце первинної пам’яті розміщати чергову сторінку або сегмент.

Стратегія виштовхування – визначає, яку сторінку або сегмент треба замінити, щоб звільнити місце для чергової сторінки або сегмента, коли первинна пам’ять повністю зайнята.

 

<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Стратегії розміщення інформації в пам’яті | Принцип кешування даних
Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-01-11; Просмотров: 476; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.009 сек.