Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Тэма 1. Музыка як від мастацтва. Музычныя жанры і формы




ЗМЕСТ ВУЧЭБНАГА МАТЭРЫЯЛА

ТЭМАТЫЧНЫ ПЛАН

Тэма Аўдыторныя заняткі
Усяго гадзін Лекцыі Семінары КСР
33. Музыка як від мастацтва. Музычныя жанры і формы        
34. Тэорыя тэатральнага мастацтва        
35. Музычная культура Антычнасці, Сярэдневякоўя і Адраджэння        
36. Гісторыя тэатральнага мастацтва Антычнасці, Сярэдневякоўя і Адраджэння        
37. Стыль барока ў музыцы (XVI – першая палова XVII стагоддзяў)        
38. Музычная культура эпохі Асветніцтва. Венская класічная школа        
39. Барока і класіцызм у тэатральным мастацтве. Эпоха Асветніцтва        
40. Рамантызм у музыцы        
41. Музычны імпрэсіянізм        
42. Тэатральнае мастацтва Еўропы ХІХ – ХХ стагоддзяў        
43. Тэатральнае мастацтва ЗША        
44. Тэатр Усходу       2 л
45. Тэатральнае мастацтва Расіі ХVIII – другой паловы ХІХ стагоддзяў        
46. Музычная культура Расіі канца ХVIII – канца ХХ стагоддзяў        
47. Тэатральнае мастацтва Расіі канца ХІХ – ХХ стагоддзяў       2 л
48. Музычная культура Беларусі эпох Сярэдневякоўя, Рэнесансу і барока        
49. Музычная культура Беларусі эпох класіцызму і рамантызму        
50. Гісторыя беларускага тэатра ад вытокаў да пачатку ХХ стагоддзя        
51. Музычная культура Беларусі ХХ – пачатку ХХІ стагоддзяў        
52. Беларускі прафесійны тэатр ХХ – пачатку ХХІ стагоддзяў        
53. Кінематограф як від мастацтва. Шляхі да вынаходніцтва і з’яўленне кіно. Нямое кіно        
54. Еўрапейскі кінематограф пачатку ХХ стагоддзя. Амерыканскае кіно, стварэнне Галівуда        
55. Пачатак кінематографа ў Расіі. Нараджэнне і ўздым савецкага нямога кіно        
56. Гісторыя стварэння гукавога кіно        
57. Еўрапейскі і савецкі даваенны кінематограф        
58. Сусветны кінематограф перыяду Другой сусветнай вайны       2 п
59. Еўрапейскі кінематограф сярэдзіны ХХ – пачатку ХХІ стагоддзяў        
60. Амерыканскае кіно сярэдзіны ХХ – пачатку ХХІ стагоддзяў        
61. Савецкае і расійскае кіно сярэдзіны ХХ – пачатку ХХІ стагоддзяў        
62. Кінамастацтва Японіі. Індыйскае кіно        
63. Гісторыя станаўлення і развіцця беларускага кінамастацтва ХХ – ХХІ стагоддзяў        
64. Жанр у кінамастацтве. Праблема класіфікацыі кінажанраў. Жанравая характарыстыка ігравога кіно ХХ – ХХІ стагоддзяў        
Усяго гадзін       4 л, 2 п

 

Музыка ў сістэме мастацтваў. Спецыфіка музычнага мастацтва. Інтанацыйная прырода музыкі. Асноўныя эстэтыка-логіка-тэхнічныя паняцці музычнага мастацтва: мелодыя, рытм, тэмп, тэмбр, гармонія, фактура. Музыка як спосаб эмацыянальнага адлюстравання разнастайнасці навакольнага свету, думак і пачуццяў чалавека.

Гісторыка-культурнае багацце музычнага мастацтва. Крытэрыі тыпалагічнай класіфікацыі музычнай творчасці: функцыянальнае прызначэнне музыкі ў культуры; вусны ці пісьмовы спосаб перадачы музыкі ў культуры; акцэнтаванне аўтарства ці ананімнасць; наяўнасць тэорыі: адносіны да навацыі. Узаемадзеянне музыкі з іншымі відамі мастацтва.

Жанравая сістэма ранняга фальклору. Асноўныя прынцыпы ранняга музыцыравання: музыка як “агучванне” дыхання, пульсу, кроку; значэнне варыянтнага паўтарэння для пачатковага метадычнага мыслення.

Музычная форма: куплетная, адначасткавая, двух- і трохчасткавыя формы; варыяцыі, ронда, сюіта, санатна-сімфанічны цыкл.

Формы выпадковага выбару, “момант-формы”, формы-працэсы паступовых зменаў (фальклор, мастацтва менестрэляў і скамарохаў).

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-11-25; Просмотров: 790; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.023 сек.