КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Директиви препроцесора
Оголошення локальних сталих Оголошення глобальних сталих Опорний конспект по мові програмування С++ для студентів спеціальності 5.05090101 «Конструювання, виробництво та технічне обслуговування радіотехнічних пристроїв»
Викладач Аністратенко Т.В.
Чернівці, 2012 Історія створення 1972 р. – Деніс Рітчі та Брайан Керніган розробили мову програмування С. 1980 р. – Бьяртні Страуструп створив розширення мови С++ С++ дозволяє розробляти програми з використанням як традиційного структурного так й об'єктного підходу. Програми, складені мовою С++, можуть бути виконані на ПК різних виробників і в різних операційних системах Алфавіт - набір допустимих символів. · Великі й малі літери латинського алфавіту: A, …, Z, a, …, z; · Цифри 0, 1, …, 9; · Спеціальні символи: “ ‘()[]{}<>.,;:?!~*+-= Ідентифікатор - це назва (ім'я), яку користувач надає об'єктам, наприклад, змінним, сталим, функціям. Ідентифікатори можуть складатися: l Великих і малих літер латинського алфавіту: A, …, Z, a, …, z; l Цифр 0, 1, …, 9; l Символу підкреслення. Увага! l Завжди починається з букви або із символу підкреслення l Однакові за змістом малі та великі літери вважаються різними символами
//коментарі у кінці рядка #include <назва бібліотечного файлу 1> … #include <назва бібліотечного файлу N> Інші директиви препроцесора … Оголошення глобальних змінних Оголошення та створення функцій користувача
Тип_результату_функції main() { Оголошення локальних змінних
Команди /* коментар будь-де */ return 0; }
Завдання: Порівняти з мовою Паскаль Препроцесор – це програма, яка опрацьовує директиви, перша фаза компіляції. Директиви – це команди компілятора. Директиви мови С++ починаються із символу # (читати “паунд”) Директива #include (читати “паунд інклуд”) – необхідна для включення у програму кодів із зазначеного після неї файлу. Файли, які приєднуються директивою #include, називаються файлами заголовків (заголовковими файлами, бібліотеками). Заголовкові файли Загальний вигляд директиви: #include <назва.розширення> - розміщенні у папці include #include “шлях_до_файлу\назва.розширення” Деякі заголовкові файли: iostream.h (читати “ай-оустрім”) – операції з потоками введення-виведення conio.h – робота з клавішами math.h – застосування різних математичних функцій Текст першої програми #includе <iostream.h> //підключення заголовкового файлу #include <conio.h> int main() // головна функція { // групуючи символи cout << “my first program”; //виведення інформації getch(); // затримка зображення на екрані до натиснення клавіші return 0; //повернення з головної функції } // групуючи символи
Виведення повідомлень на екран (Слайд № 10) cout << числа або текстове повідомлення в лапках Спеціальні символи виведення: \a – звукової \b – крок назад (зворотній пропуск) \f – перехід на нову сторінку \n – перехід на новий рядок \r – повернення каретки (не перехід на новий рядок) \t – символ горизонтальної табуляції \v – символ вертикальної табуляції \\ - символ “зворотній слеш” \? – знак питання \’ – одинарні лапки \” – подвійні лапки \0 – нульовий елемент
Дослідження Внести зміни в текст програми: cout << “my first program” << endl; cout << “programuvati prosto!”; cout << “my first program” //продовження cout << 1001; cout << 0.8976; cout << 1 << 2<<0<<0<<8; cout << “Vvedi ocinku:” << 12<<endl;
cout << 1 <<‘\n’<<0<<‘\n’<<3; cout << “Dzvon!\a\t Dzvon!\a\t” << endl;
Дата добавления: 2014-11-16; Просмотров: 534; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |