Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

КРОК 8. Продублюйте шар кілька разів, розташуєте дублікати навколо основного зображення для посилення ефекту краплі. Видалите будь-які зайві ділянки




КРОК 7. Продублюйте шар, який ви розмили в Кроці 2 і повторите процес, – цього разу, ми створимо колоподібну тонку форму наступного елементу. Використовуйте відносно велику кисть, клацаючи + розмазуючи по порожніх ділянках, здійснюючи рухи проти годинникової стрілки. Продовжуйте розмивати зображення, поки у вас не вийде колоподібна форма.

КРОК 6. Пограйте з позицією зображення, поки вас не влаштує результат. За допомогою гумки, видалите зайві ділянки. Додайте довільних фігур на задній фон – в своїй роботі, я додав чорний трикутник і жовтий круг.

КРОК 4. Тепер, коли у вас є декілька елементів, ви можете приступити до створення композиції. Продублюйте останній шар кілька разів і розташуєте дублікати в різних положеннях. Не забувайте, що ми хочемо створити ефект рідини або ефект краплі, тому дуже важливо, щоб продубльовані шари були розташовані так, щоб вони додавали композиції відчуття руху.

КРОК 1. Спочатку, відкрийте зображення Птаха в PNG форматі, викачавши зображення по посиланню спочатку даного уроку або виберіть будь-якого птаха на свій смак. Створіть новий документ, задній фон білий. Далі, скопіюйте / вклейте зображення Птаха на наш документ.

Підсумковий результат

Створюємо пластичні ефекти у Фотошоп

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Привітання, перевірка присутніх та домашнього завдання.

 

ІІ. Актуалізація базових знань.

У цьому уроці, ви дізнаєтеся, як створити нові интересные і барвисті елементи за допомогою фільтру Пластика (Liquify). Використовуючи лише одне зображення, ви можете створити цілий ряд ефектів шляхом стискування, розтягування, повороту, віддзеркалення, зморщування, здуття будь-якої області з високим або слабким натиском, залежно від ваших переваг.

Процес, використовуваний тут, вельми довільний, тому, кожного разу, ви можете створювати дивно нові образи і отримувати абсолютно різні результати, що робить урок ідеальним для проведення абстрактних експериментів.

Початкові матеріали:

Птах в PNG форматі

КРОК 2. Продублюйте шар з птахом, відключите видимість оригінального шару з птахом і перейдіть на дублікат шаруючи. Далі, йдемо Фільтр – Пластика(Filter>Liquify), виберіть інструмент Віддзеркалення (Mirror tool (M).

Встановите гроно великого розміру, далі, клацніть мишкою і розмажте кистю по внутрішній частині птаха: тут задача- створити відкритий отвір усередині птаха. Для цього, за допомогою миші, виконайте кругові рухи, і в той же час, зберігаючи верхню частину зображення. Вам доведеться поекспериментувати з цим інструментом.

КРОК 3. Продублюйте шар і ще раз застосуєте Фільтр – Пластика(Filter>Liquify). Отже, вибравши той же самий інструмент Віддзеркалення (Mirror tool (M). Встановите гроно ще більшого розміру, ми додатково створимо ефекти розмиття.

Далі, виберіть інструмент Зсув пікселів (Push Left tool (O) і рухами за годинниковою стрілкою, як показано на скриншоте нижче, розмийте зображення. Ви можете також поекспериментувати з інструментом Віддзеркалення(Mirror tool (M), здійснюючи рухи за годинниковою стрілкою за допомогою невеликої кисті.

КРОК 5. Продублюйте шар, який ви розмили в Кроці 2. Далі, йдемо Фільтр – Пластика (Filter>Liquify). Виберіть інструмент Здуття (Bloat tool (B) і, за допомогою кисті, за розміром трохи більше, чим дзьоб птаха, наведіть курсор на жовту область і почніть розмазувати кистю проти годинникової стрілки, до тих пір, поки область не перестане розтягуватися.

Далі, виберіть інструмент Віддзеркалення (Mirror tool (M), і почніть здійснювати рухи проти годинникової стрілки, щоб створити жидкообразный ефект. Пограйте з рухами кистю по вартовий і проти годинникової стрілки.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-08; Просмотров: 474; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.043 сек.