Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Лабораторна робота № 4. Перетворення у просторі (каркасна модель)




Завдання на лабораторну роботу № 3.

Побудувати довільне рухоме зображення по заданій траєкторії.

По колу за годинниковою стрілкою   По колу проти годинникової стрілки   По верхній частині кола за годинниковою стрілкою   По нижній частині кола за годинниковою стрілкою  
По верхній частині кола проти годинникової стрілки   По нижній частині кола проти годинникової стрілки   По лівій частині кола за годинниковою стрілкою   По лівій ч частині кола проти годинникової стрілки  
По правій частині кола за годинниковою стрілкою По правій частині кола проти годинникової стрілки   По квадрату за годинниковою стрілкою По квадрату проти годинникової стрілки
По верхній частині квадрата за годинниковою стрілкою   По нижній частині квадрата за годинниковою стрілкою   По верхній частині квадрата проти годинникової стрілки   По нижній частині квадрата проти годинникової стрілки  

 


 

 

Найбільш часто у комп’ютерній графіці виникає потреба використовувати тривимірині об’єкти. Однією з найпростіших форм тривиміриних об’єктів є 3D каркасні моделі, що утворюються набором ребер.

Перетворення у просторі у загальному вигляді описуються як , де – матриця координат об’єкту до перетворення; – матриця перетворення; – матриця координат об’єкту після перетворення. Перетворення у просторі розглянемо на прикладі обернення каркасної моделі об’єкту на кут одночасно навколо двох вісей – навколо вісі і навколо вісі .

Будемо використовувати правосторонню систему координат. Матриця обертання навколо осі Х дорівнює:

.

Матриця обертання навколо осі Y дорівнює:

.

Тоді матриця обертання на кут навколо навколо осі і навколо осі буде

Наведемо програму у системі Mathcad для одночасного обертання навколо осі і навколо осі каркасної моделі куба з центром у початку координат



 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-08; Просмотров: 391; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.011 сек.