Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Інвентар:гімнастичні лавки, мати




Опис гри. Гравці йдуть по колу, взявшись за руки, і вимовляють: «чекають нас швидкі ракети для прогулянок по планетах, на яку схочемо, на таку полетимо. Але в грі один секрет: що спізнився місця немає!». Після цих слів всі біжать до ракетодромів і займають місця на будь-якій з ракет. Ті, що залишилися без місця йдуть до керівника або в центр залу.Потім всі знову стають в круг разом з тими, що спізнилися і знову починають ігри.

Інвентар:гімнастичні обручі.

Тема: рухливі ігри для дітей молодшого шкільного віку

Практичне заняття 2

Завдання: Ознайомлення студентів з рухливими іграми для дітей молодшого шкільного віку для розвитку мовленнєвого апарату з рольовим сюжетом та без нього.

На практичному занятті студенти приймають безпосередню участь в іграх: “Космонавти”, “Два морози”, “Гуси-лебеді”, “Лисиця й кури”, “Вовк в яру”.

Знати: зміст рухливих ігор для розвитку речового апарату з рольовим сюжетом та без нього.

 

«Космонавти»

Місце проведення: спортивний зал, спортивний майданчик.

Підготовка до гри.

По кутах і сторонах залу (майданчики) креслять 5–8 великих кругів – «ракетодромів». Усередині кожного ракетодрому малюють 2–5 кружків – «ракет» (замість них можна покласти невеликі пластмасові обручі). Загальна кількість ракет повинна бути на 5–8 штук менше числа граючих. Всі гравці стають в коло в центрі залу.

Правила до ігор «Швидко по місцях» і «Космонавти»

1. Починати гру тільки по встановленому сигналу керівника. 2. Розбігатися тільки по команді керівника (в грі «Всі по місцях!» – «Втекли!» і в грі «Космонавти» – після слів: Що «спізнився місця, нема!»).

«Мивеселі хлопці»

Місце проведення: спортивний зал, спортивний майданчик.

Підготовка до гри.

На протилежних сторонах майданчика або залу відзначають лініями два «будинки» на відстані 15–20 м один від одного. Між будинками посередині майданчика стає гравець, що водить. Решта граючих знаходиться на одній стороні майданчика, за лінією біля будинку.

Якщо гра проводиться на великому майданчику, треба обмежити її з боків, прокресливши лінії приблизно на відстані 8–10 м одна від одної.

Опис гри. Що водить, стоячи посередині обличчям до граючих, голосно вимовляє: «Раз, два, три!» Всі гравці говорять хором:

«Ми – веселі хлопці! Любимо бігати і грати, Ну, спробуй нас наздогнати!»

Після цього всі діти перебігають на протилежну сторону за лінію іншого будинку. Той, що водить ловить тих, що перебігають. Спіймані відходять убік. Коли всі діти перебіжать, той, що водить знову каже: «Раз, два три!» – а всі, сказавши чотири рядки, біжать в перший будинок. Упіймані знову відходять убік. Після 2–3 перебігань (за домовленістю) підраховують упійманих, вибирають того, що нового водить з тих, кого не упіймані, а спіймані включаються в гру, і все починається спочатку.

Гра проводиться 3–4 рази, після чого називаються діти, які жодного разу не були спійманими і ті, які краще водять, які зуміли піймати більше гравців.

Правила гри. 1. Перебігати на іншу сторону можна тільки після слів «Нас наздогнати». 2. Не можна, вибігши через лінію будинку, повертатися назад; гравець, що поступив так, вважається упійманим. 3. Піймати – значить доторкнутися до граючого. 4. Той, що водить може ловити тих, що втікають тільки до лінії будинку, за лінією засалений гравець упійманим не вважається.

«Гуси-Лебеді»

Місце проведення: спортивний зал, спортивний майданчик.

Підготовка до гри.

На одній стороні майданчика проводиться межа, відділяюча «гусятник». Посередині майданчика ставляться 4 лавки, створюючи коридори («дорога між гір») шириною 2–3 м. На іншій стороні майданчика кладуться мати – це «гора». Всі граючі, окрім двох, стають в гусятнику – це «гусаки». За горою креслиться кружок – «лігво», в якому розміщуються два «вовки».

Опис гри. Керівник вимовляє: «Гусаки-лебеді, в поле!» Гусаки проходять по гірській дорозі в «поле», де і гуляють. Потім керівник говорить «Гусаки-лебеді, додому, вовк за дальньою горою!» Гусаки біжать назад до себе в гусятник, пробігаючи між лавками, – «по гірській дорозі». Через дальню гору вибігають вовки і наздоганяють гусаків. Засалені зупиняються.

Спіймані підраховуються і відпускаються в своє стадо гусаків. Грають 2 рази, після чого вибирають з не спійманих нових вовків. Отже, гра проводиться 2–3 рази, після чого називаються жодного разу не спіймані гусаки і вовки, що зуміли піймати більше гусаків.

Правила гри. 1. Вовки ловлять гусаків до гусятника. 2. Вовки можуть ловити гусаків тільки після слів «за дальньою горою». 3. Не можна стрибати через лавки або бігти по них.

«Два мороза»

Місце проведення: спортивний зал, спортивний майданчик.

Підготовка до гри.

На протилежних сторонах майданчика на відстані 10–20 м лініями відзначають «будинок» і «школу». Вибираються двох хто буде водити – «морози», інші граючі – «діти». Гравці розташовуються в одну шеренгу за лінією будинку, а посередині майданчика – «на вулиці» стоять два мороза.

Опис гри. Морози звертаються до гравців із словами:

«Ми два брата молоді, Два морози молодецькі».

Один з них, указуючи на себе, говорить: «Я мороз – червоний ніс».

Інший:

«Я мороз – синій ніс».

І разом:

«Хто з вас зважиться

В шлях-доріжку пуститися?»

Всі граючі відповідають:

Не «боїмося ми загроз

І не страшний нам мороз!»

Після цих слів граючі біжать з будинку в школу (за межу на іншій стороні). Морози ловлять і «заморожують» перебігаючих. Засалені зараз же зупиняються і стоять нерухомо на тому місці, де їх заморозив мороз.

Потім морози знову звертаються до гравців з тими ж словами, а гравці, відповівши, перебігають назад в будинок, по дорозі виручаючи «заморожених гравців»: доторкаються до них рукою, і ті приєднуються до решти гравців. Морози заморожують перебігаючи гравців і тим самим заважають їм виручати «заморожених». Удруге морози не говорять весь речитатив, а тільки останні фрази «Хто з вас зважиться в шлях-доріжку пуститися?».

Після двох перебігань вибирають нових морозів з не спійманих гравців, а спійманих підраховують і відпускають. Гра починається спочатку.

Тих, що водять міняють 3–4 рази. В кінці гри називаються гравці, що не попалися морозам жодного разу, а також краща пара морозів.

Правила гри. 1. Гравці вибігають з будинку тільки після слів «І не страшний нам мороз». 2. Вибігши з будинку, не можна бігти назад або затримуватися в будинку. В тому і іншому випадку гравець вважається упійманим. 3. Упійманий залишається на тому місці, де його піймали – «заморозили».

«Лисиця і кури»

Місце проведення: спортивний зал, спортивний майданчик.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-11-29; Просмотров: 603; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.018 сек.