КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Cb400r,
Check
5 Poor idle, stalling and poor driveability can be caused by an inoperative check valve, a damaged canister, split or cracked hoses, or hoses connected to the wrong fittings. Check the fuel filler cap for a damaged or deformed gasket.
6 Evidence of fuel loss or fuel odour can be caused by liquid fuel leaking from fuel lines, a cracked or damaged canister, an inoperative check valve, or disconnected, misrouted, kinked, deteriorated or damaged vapour or control hoses.
7 Inspect each hose attached to the canister for kinks, leaks and cracks along its entire length. Repair or renew as necessary.
8 Look for fuel leaking from the bottom of the canister. If fuel is leaking, renew the canister and check the hoses and hose routing.
9 Inspect the canister. If it's cracked or damaged, renew it.
10 Check for a clogged filter or a stuck check valve. Using low pressure compressed air, blow into the canister tank pipe (see illustration). Air should flow freely from theother pipes. If a problem is found, renew the canister.
11 On Non-VVT-i engines, check the operation of the TVV. With the engine completely cold, use a hand-held pump and direct air into port A (see illustration). Air should not pass
CB400Flls, CB400FIIT, CB400FIIV, CB400FIIIS, CB400FIII T, CB400FIIIv. CB400F (CB1):
CB400FK CB400FL CB400FM. Внимание: снятие и разборка узлов и агрегатов осуществляется в порядке номеров, указанных на рисунках. Сборка и установка осуществляются в порядке, обратном разборке и снятию.
Дата добавления: 2014-12-23; Просмотров: 327; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |