Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Цикл перебору foreach




Цикл foreach використовується для перегляду всіх об'єктів з деякої групи даних, наприклад масиву, списку або іншого контейнера. Він буде розглянутий нижче, коли у нас з'явиться в ньому необхідність.

 

 

4.3.5. Рекомендації по вибору оператора циклу

Оператори циклу взаємозамінні, але можна привести деякі рекомендації по вибору якнайкращого у кожному конкретному випадку.

Оператора do while зазвичай використовують, коли цикл потрібно обов'язково виконати хоч би раз, наприклад, якщо в циклі проводиться введення даних.

Оператором while зручніше користуватися в тих випадках, коли або число ітерації заздалегідь невідоме, або очевидних параметрів циклу немає, або модифікацію параметрів зручніше записувати не в кінці тіла циклу. Оператора foreach застосовують для перегляду елементів різних колекцій об'єктів.

Оператор for використовуэться переважно в останіх випадках. Однозначно - для організації циклів з лічильниками, тобто з цілочисельними змінними, які змінюють своє значення при кожному проході циклу регулярним чином (наприклад, збільшуються на 1).

 

 

4.4. Обробка виняткових ситуацій

 

Виняткова ситуація, або виключення, - це виникнення аварійної події, яка може породжуватися некоректним використанням апаратури або неправильною роботою програми, наприклад діленням на нуль або переповнюванням. Зазвичай ці події приводять до завершення програми з системним повідомленням про помилку. С# дає програмістові можливість відновити працездатність програми і продовжити її виконання.

Виключення С# не підтримують обробку асинхронних подій, таких як помилки устаткування або переривання, наприклад натиснення клавіш Ctrl+C. Механізм виключень призначений тільки для подій, які можуть відбутися в результаті роботи самої програми і указуються явним чином. Виключення виникають тоді, коли деяка частина програми не змогла зробити те, що від неї було потрібно. При цьому інша частина програми може спробувати зробити що-небудь інше.

Виключення дозволяють логічно розділити обчислювальний процес на дві частини - виявлення аварійної ситуації і її обробка. Це важливо не тільки для кращої структуризації програми. Виключення генерує або середовище виконання, або програміст за допомогою оператора throw. У таблиці 4.1 приведені найбільш часто використовувані стандартні виключення, що генеруються середовищем. Вони визначені в просторі імен System. Всі вони є нащадками класу Exception, а точніше, нащадками його нащадка SystemException. Виключення виявляються і обробляються в операторові try.

 

Таблиця 4.1.

Часто використовувані стандартні виключення.

Ім'я Опис
ArithmeticException Помилка в арифметичних операціях або перетвореннях (є предком Dividebyzeroexception і Overflowexception)
ArrayTypeMismatchException Спроба збереження в масиві елементу несумісного типу
DivideByZeroException Спроба ділення на нуль
FormatException Спроба передати в метод аргумент невірного формату
IndexOutOfRangeException Індекс масиву виходить за межі діапазону
InvalidCastException Помилка перетворення типу
OutOfMemoryException Недостатньо пам'яті для створення нового об'єкту
OverFlowException Переповнювання при виконанні арифметичних операцій
StackOverFlowException Переповнення стека

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-27; Просмотров: 381; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.008 сек.