Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Скульптура. Свої особливості мало образотворче мистецтво




Свої особливості мало образотворче мистецтво. Якщо грецька скульптура прославилася насамперед узагальненими образами, які втілювали людську красу, то в Римі значного розвитку набув жанр психологічного скульптурного портрета. Його джерелами були: особливий культ родини предків у римлян, з одного боку, а з другого — нове сприйняття особистості, її ролі в історії. Мистецтво «оживило» історію, залишивши портретну галерею її головних дійових осіб: Помпея Великого, Юлія Цезаря, Цицерона, Октавіана та інших.

Фрескове малярство і мозаїка — реалістичні, з багатою колірною гамою, з передачею об'єму і глибини простору — стали відомі після розкопок міст Помпеї і Геракуланума, знищених під час виверження вулкана Везувій у 79 р. н. е. Ця трагедія, яка принесла загибель людям, зберегла життя творам мистецтва. Розкопки тут розпочали у XVIII ст., вони тривають і зараз. Про живописні портрети дізналися після археологічних знахідок у Фаюмському оазисі в Єгипті, де склався поховальний обряд, що об'єднав східні і західні традиції. На дошках (іноді — тканинах) на восковій основі були написані портрети померлих, які вражають витонченістю, а також точністю передачі не тільки зовнішності, але й внутрішнього світу людини

Досягнення етрусків в скульптурі до цих пір є предметом дискусій. Мистецтвознавці захоплюються деякими шедеврами, визнають добрий смак етрусків. Якість залишається головною причиною критики. Те, що етруски копіювали грецькі стилі, можна розцінювати по-різному. У будь-якому випадку, до проникаючих течій вони додавали свої традиції, досвід; етруська скульптура — змішення запозичених і національних рис. В період Вілланова переважали геометричні узори, що повторювалися, які поміщалися на теракотові і бронзові вироби. Орієнтаційний період, що почався в VII столітті до н. е., приніс до Етрурію широку різноманітність виробів Греції і східного Середземномор'я. Дія була дуже сильною. Етруски копіювали, засвоювали, змішували орнаменти, поки ця суміш сама не стала стилем. [8;421]

Високої досконалості досягла і техніка бронзового литва. Зображення звірів і фантастичних тварин особливо захоплювали етруських скульпторів. Близько 480 року до н.е. невідомий майстер створив статую химери. Її представляли у вигляді кози з левовою головою і зміїним хвостом. З надзвичайною переконливістю втілена в бронзі зовнішність чудовиська. Витягнувши передні лапи і зігнувши спину, химера злобно вискалила свою пащу. Здається, що з неї мчить грізний рев. Із спини тварини зростає голова кози, в ріг якої встромилися зуби дракона. У виконанні деталей відчувається рука скульптора, що володіє всіма таємницями свого мистецтва. Образ вогнедишної химери, одного із створень грецької міфології, утілював в створення етрусків страшну стихію підземного миру. Також до пам’яток Етрурії відноситься знаменита в історії Рима статуя Капітолійської вовчихи. Міфи розповідають,про двох братів, які немов би в 754 році до н.е. заснували місто Рим, а перед цим вони загубилися в лісі ще зовсім малими дитинками, вовчиха йшла на плач дітей, потім приютила до себе, і міфи розповідають, що вовчиха вигодувала їх поки вони не підросли.

За основание тут мы берем положенье такое:

Из ничего не творится ничто по божественной воле,




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-23; Просмотров: 438; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.011 сек.