Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Text organization. Complete the following sentences to summarize the text above:




Summarizing.

Complete the following sentences to summarize the text above:

1. Advertising is...

2. The two basic types of advertising are...

3. Product advertising involves...

4. Institutional advertising involves...

5. According to the purpose, advertising can be subdivided into...

6. Informative advertising is used...

7. Persuasive advertising attempts to...

8. Reminder advertising tries to...

The statements below express the main ideas of the text. Number them so that they are in the same order as the ideas in the text. The first one is given for you:

  Statement Order
a. Informative advertising is used in the introductory phase of the product life cycle.  
b. Reminder-oriented advertising tries to remind people of the importance and usefulness of a product, concept, or institution.  
c. Both product and institutional advertising can be subdivided into three categories according to the purpose: to inform, persuade, or remind.  
d. Institutional advertising involves promoting a concept, idea, or philosophy, or the goodwill of an industry, company, organization, of government entity.  
e. Advertising is a paid, non - personal sales communication directed at a large number of potential buyers.  
f. The two basic types of advertising are product and institutional.  
g. Product advertising involves selling a good or service.  
h. Persuasive advertising attempts to improve the competitive status of a product, institution or concept.  

8Viewpoint:

Which of the following statements do you agree with?

* Advertising is essential for business, especially for launching new products.

* Advertising often makes people buy things they don’t need.

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-24; Просмотров: 370; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.013 сек.