Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Тема 7 програмування повторень




Вправи

Питання для роздумів

На закінчення відзначимо наступне.

У мові Visual Basic є більш ефектні засоби малювання барвистих і різноманітних зображень у Windows-додатках, ніж розглянуті в цій главі графічні методи. Зокрема, до таких засобів відносяться об'єкти керування класів Image і OLE (про ці об'єкти буде йти далі в нашому посібнику). Але перед ними в графічних методів усе-таки є одна важлива перевага: прості картинки чи креслення, що будуються за допомогою цих методів, не зберігаються у файлах, а щораз при запуску програми створюються заново! І тому не вимагають майже ніякої пам'яті! Можна сказати, що в пам'яті комп'ютера зберігаються не самі картинки чи креслення, а тільки алгоритми (точніше, програми) їхнього створення.

Нові поняття:

графічний метод Circle, коефіцієнт стиску, спосіб накладення зображень, спосіб сполучення зображень.

Як Ви думаєте, чому при використанні методу Circle для малювання дуг і секторів у Поле 2 (див. код 5.5) між його параметрами ставиться «зайва» кома? (А при малюванні еліпсів у Поле 1 — навіть по 3 «зайвих» коми?)

При малюванні різних фаз Місяця (див. код 5.6) масштабування графічного поля відбувається всякий раз після того, як натискається та чи інша командна кнопка. Змогли б Ви усунути повторення цієї дії, зробивши тим самим програму коротшою, а роботу її ефективнішою? Вкажіть 2 способи такого її поліпшення.

Створіть додаток, у графічному вікні якого після кліку по командній кнопці з'являються зображення прапора — Японії (мал. 5.15).

Мал. 5.15. Прапор, намальований за допомогою графічних методів Circle і Line

Створіть додаток, у графічному вікні якого після щиглика командної кнопки з'являється слово СОН, або слово НОС. Букви в цих словах повинні бути намальовані за допомогою методів Circle і Line (мал. 5.16).

Мал. 5.16 Малювання букв за допомогою графічних методів Circle і Line

Напишіть програму так, щоб положення букв у слові залежало тільки від значень трьох змінних: k l для букви С, k 2 для букви О і k 3 для букви H. Розв'язок: Задача обраховується за допомогою наступного коду:

Код 5.7

Слово СОН отримаємо коли k1=0, k2=10 i k3=20, а слово НОС - коли k1=20, k2=10 i k3=0.


7.1. Повторення і цикли
7.2. Програмування повторень за допомогою циклу з лічильником
7.3. Вкладені цикли
7.4. Різні форми оператора циклу з умовою
7.5. Приклади використання циклу з умовою
7.6. Додаткові відомості

У раніше ми розповіли Вам про те, що алгоритми бувають лінійними і нелінійними.

Потім Ви зробили перший крок до вивчення нелінійних алгоритмів — познайомилися з умовними і безумовними операторами.

Наступний крок — це знайомство з дуже важливими конструкціями мови Бейсік, що називаються циклами. Саме ці конструкції забезпечують характерний для будь-якої мови програмування спосіб обробки інформації. Він називається повторенням.

Комп'ютер здатний виконувати величезне (за людськими поняттями) число операцій за короткий проміжок час, тому здійснювані ним повторення приводять іноді до приголомшливого ефекту.

Мал. 7.1. Куля, намальована комп'ютером

На мал. 7.1 приведений приклад результату багаторазово повторюваної (циклічного) дії комп'ютера. Він точно і швидко намалював більше тисячі зменшуваних окружностей, колір яких поступово змінюється від зеленого до білого. При цьому виходить майже ідеальне зображення «гладкої кулі» — таке зображення вручну не зможе зробити ніякий навіть самий досвідчений і старанний кресляр.

У мові Бейсік цикли — це багаторядкові оператори двох видів: цикли з лічильником і цикли з умовою. У цій главі Ви познайомитеся і з тим, і з іншим видом.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-23; Просмотров: 384; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.009 сек.