Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Уголовное право 2 страница




 

A) Классикалық және классикалық емес

B) Діни және ғылыми

C) Патристика және схоластика

D) Реализм және номинализм

E) Католиктік және правословиелік

 

11) Ортағасырлық ойшыл Аврелий Августин «нағыз адам» деп кімді санайды

 

A) Білімді және данышпан адам

B) Сүйе білген және сүюге лайық адам

C) Елін жаудан қорғаған адам

D) Бастыққа бағынышты адам

E) Көреген және көп білетін адам

 

12) Қоғамдық құрылым алдын-ала құдайдың жазғанымен жүреді деген идея қай кезеңге тән:

 

A) Қайта өрлеу философиясына

B) Жаңа заман философиясына

C) Ортағасырлық батыс философиясына

D) Маркс философиясына

E) Антикалық философияға

 

13) П.Абельярдың еңбегі

 

A) «Иә және жоқ»

B) «Азаматтық саясат»

C) «Құдай қаласы»

D) «Таза ақылға сын»

E) «Теология жинағы»

 

 

1) Буддизмнің ең басты идеясын көрсетіңіз

 

A) өмір- бұл қасірет

B) қарсылық принципіне мойынсыну

C) өмір - бұл ләззат

D) өмір- бұл әлемді тану ләззаты

E) адам өмірінде еш мағына жоқ

 

2) Ведалар дегеніміз

 

A) «Орман тақуаларының» үйретуі

B) Мифологиялық және салттық түсініктеме

C) Қасиетті жазулар, данышпандардың ойлары

D) Эзотериялық білімнің жазулары

E) Жергілікті атау

 

3) Ежелгі Үнді философиясының ортодоксалдық емес мектептерінің бірі

 

A) йога

B) джайнизм

C) веданта

D) ньяя

E) вайшешика

 

4) Ведалардың философиялық бөлігі

 

A) Ригведа

B) Самаведа

C) Упанишадтар

D) Яджурведа

E) Атхарваведа

 

5) Буддизмде қасіреттен құтылудың жолы -

 

A) шыдамдылық

B) тұйық талқылау

C) қоршаған ортаға зиян келтірмеу

D) нирвананың сегіздік жолы

E) дао жолы

 

6) Толық бас тарту құбылысы бұл -

 

A) атараксия

B) атман

C) джина

D) нирвана

E) сансара

 

7) Упанишадтың басты тезисі

 

A) Танымның негізі, дүниені түйсіктер арқылы қабылдау

B) Рухты тәннен азат ету

C) Брахман – бар әлемнің генетикалық, түпнегіздік бастамасы және соңы

D) Жанды денеден ажырату

E) Құдайларға арналған гимндер жинағы

 

8) Ежелгі Үндістан әдебиетінің ескерткішін көрсетіңіз

 

A) Библия

B) Құран

C) Ведалар

D) Брахман

E) Атман

 

9) Джайнизм ілімінің негізін салушы

 

A) Конфуций

B) Лао-цзы

C) Шан-Ян

D) Сидхартха Гаутама

E) Махавира Вардхамана

10) Ежелгі Үнді философиясының ортодоксалды мектептері, бұл мектептер –

 

A) Веда беделін жоққа шығаратындар

B) Аскетизм жолын қуушылар

C) Заңды мәжбүрлікті және айыпты қолдайтындар

D) «Алтын орта» жолын қолдайтындар

E) Веда беделін жақтаушылар

 

11) Буддизмдегі қай термин адам әрекетінің соңғы мақсатын, бостандықты білдіреді

 

A) атман

B) сансара

C) нирвана

D) карма

E) деваяна

 

12) Чарвака – локаята философиясына тән мазмұнды атаңыз

 

A) Танымның негізі, дүниені түйсіктер арқылы қабылдау

B) Жанды денеден ажырату, еркіндік беру

C) Азаптан құтылу мүмкін емес

D) Адамдар арасындағы қарым-қатынас пен тәрбиені гуманизациялау

E) Мейірімділік пен адамгершілік қылмысқа апаратын жол

 

13) Джайнизм ілімінің мақсаты –

 

A) азаптан құтылудың жолын іздеу

B) бостандыққа талпыну

C) жаңа мемлекетті құру жолын іздестіру

D) жанды денеден ажырату, оған еркіндік беру

E) қайырымсыз болу

 

 

 

1) Ежелгі Қытайдың философиялық мектебін атаңыз

 

A) моизм

B) ньяя

C) чарвака- локаята

D) киниктер

E) джайнизм

 

2) «Жол» деген мағына беретін Қытай философиясының ең маңызды ұғымы

 

A) инь

B) жэнь

C) дао

D) ли

E) ян

 

3) Лао-цзы қай ілімнің негізін салушы

 

A) моизм

B) даосизм

C) чарвака

D) фа-дзя

E) джайнизм

 

4) Конфуцийдің негізгі жұмысы

 

A) "Мэн-цзы

B) "Өлеңдер мен ұрандар кітабы"

C) "Толғаулар мен әңгімелер"

D) "Тарих кітабы"

E) "Дәстүрлер жайлы жазбалар"

 

5) Әр заттың пайда болуы және өзгеруі өзінің даму жолына байланысты деп санайтын ағым –

 

A) моизм

B) даосизм

C) легизм

D) конфуцизм

E) инь және ян

 

6) Көне Қытай философиясының негізгі белгілері

 

A) Практикалық және саяси мазмұнның басымдылығы

B) Діни-мистикалық мазмұнның басымдылығы

C) Сезімдік-түйсіктік танымның басымдылығы

D) Надандықпен күресудің басымдылығы

E) Субстанциялық бастамалардың көпжақтылығы

 

7) «Мейірімділік пен адамгершілік – қылмысқа апаратын жол, ал шын қайырымдылық өзінің бастамасын жазалаудан алады» - деп уағыздаған мектеп

 

A) Конфуцизм

B) Даосизм

C) Моизм

D) Легизм

E) Дзэн буддизм

 

8) "Дао дэ цзин" кітабының авторы

 

A) Лао- цзы

B) Мо-цзы

C) Сюнь-цзы

D) Кун-фу-цзы

E) Мэн- цзы

 

1 Қайта өрлеу кезеңінде адамды қалай түсіндірді

A) адам – қоғамдық жануар

B) адам – бұл ойлайтын қамыс

C) адам – құрал сияқты емес

D) адам –құдай жаратқан ерекше жан

E) адам – бұл жасаушы, табиғаттың билеушісі

2 Дж Бруно көзқарасына тән философиялық бағыт:

A) пантезм

B) волютаризм

C) пантологизм

D) томизм

E) скептицизм

3 Гуманизм ұғымының этнимологиялық мағынасы

A) адамгершілік

B) сұлулық

C) парасаттылық

D) төзімділік

E) көрегендік

4 Қайта өрлеу философиясының ерекшелігі

A) агностицизм

B) теоцентризм

C) креационизм

D) антропоцентризм

E) скептицизм

5 Қайта өрлеу дәуірінің философиясында қандай мәселе алдыңғы орынға шықты

A) Құдай туралы

B) Жан туралы

C) Рух туралы

D) Адам туралы

E) Сана туралы

6 Қайта өрлеу дәуірінде мемлекет және құқық философиясымен кім айналысты

A) Н.Кузанский

B) Н.Макиавелии

C) Дж.Бруно

D) М.Лютер

E) Т.Мюнцер

7 Қайта өрлеу кезеңінің басты философиялық ағымы пантеизм дегеніміз

A) Құдай дүниені жаратады, бірақ одан кейінгі өмірге араласпайды

B) Провидециализм мен креационизмді мойындау

C) Сцентизм мен технократизмге талпыныс

D) Технократизмді орнату

E) Құдай мен табиғаттың құдіреттілігін теңестіру

8 Қайта өрлеу дәуірінің әлеуметтік утопияның негізін қалаған

A) Данте

B) Томас Мор

C) Э. Роттердамский

D) Лоренцо Валла

E) Петрарка

9 Пантеистік, натурфилософиялық бағыттың негізін салған

A) Николай Кузанский

B) Николай Коперник

C) Дж. Беркли

D) Лоренцо ди Медичи

E) Мишель де Монтень

10 Қайта өрлеу дәуірінің өкілі, әлемдік гелиоцентрлік жүйенің негізін салушы

A) Птоломей

B) Н. Коперник

C) Архимед

D) Лаппас

E) Галилей

11 Қайта өрлеу дәуірінде реформациялық теорияның негізі шіркеуді сынау немесе...:

A) Антиклерикалдық

B) Антигуманистік

C) Дегуманистік

D) Антисциентистік

E) Агностиктік

12 Қайта өрлеу дәуірінің философы Н.Макиавеллидің басты еңбегі

A) «Күн қаласы»

B) «Утопия»

C) «Тақсыр»

D) «Мүмкіндіктің болмысы»

E) «Адамның абыройы мен артықтығы жөнінде»

13 Қайта өрлеу дәуірінің физігі, астрономы және ойшылы, «Әлемнің ең басты екі жүйесі», «Птоломей және Коперник туралы диолог» еңбектерінің авторы

F) Галилео Галилей

G) Томас Мор

H) Джордано Бруно

I) Николай Кузанский

J) Нокколо Макиавелли

1 Мәдениет философиясының пәні

A) Мәдени этностардың көптүрлілігі

B) Әмбебап феномен ретінде мәдениеттің мәні мен маңызы

C) Шығыс пен Батыс мәдениеттерінің сұхбаты

D) Мәдениеттердің қақтығысын, олардың бір-біріне қарсы тұруы

E) Әлемдік мәдениет тарихы

2 21 ғасырда неғұрлым шапшақ қарқынмен дамып келе жатқан технология

K) Ақпараттық

L) Қалдықсыз

M) Жоғары өндірістік

N) Космостық

O) Биотехнологиялық

3 Болашақ туралы білім ұғымы:

A) Футурология

B) Телеология

C) Астрология

D) Хиромантия

E) Эсхатология

4 Қоғамдық жүйелердің қалыптасуы және заңдылықтары туралы ғылым -

A) Герменевтика

B) Саясаттану

C) Философия

D) Әлеуметтану

E) Синергетика

5 «Мәдениет» ұғымының бастапқы ұғымы

A) тәрбие беру

B) білім беру

C) жерді өңдеу

D) мінез-құлық ережелері

E) космосқа ұшу

6 Мәдениетті табиғаттан бөліп қарастыру проблемасын бірінші болып қойған ойшыл

A) Спиноза

B) Руссо

C) Ницше

D) Швейцер

E) Хейзинга

7 Маркстік көзқарас тұрғысынан қоғамдық даму немен анықталады

A) құдай күшімен

B) адамдар өмірінің материалдық жағдайымен

C) оқиғаның табиғи жолымен

D) адамдар өмірінің руханилық дамуымен

E) космостық ақыл-оймен

8 Мәдениет қай ғылымның бір саласы ретінде бөлініп шықты

A) Әдебиет

B) Саясаттану

C) Әлеуметтану

D) Философия

E) Тарих

9 1946 жылы Батыс әдебиетінде мәденитке 257 анықтама берген мәдениеттанушылар

P) О.Шпенглер және Ж.Ж.Руссо

Q) Ч.Дарвин және К.Маркс

R) А.Кребер және К.Клахкон

S) Кассирер және Хейзинга

T) Н.Я.Данилевский және А.Тойнби

10 Мәдениет дегеніміз - өркениетке қарсы тұратын феномен деп қарастырған ойшыл

A) Н.Я.Данилевский

B) К.Ясперс

C) О.Шпенглер

D) К.Леви-Стросс

E) Ф.Броделя

11 Өркениет ұғымының жалпы мағынысын анықтаңыз

A) Қоғамдағы материалдық және рухани жетістіктердің жиынтығы

B) Техниканың дамуы

C) Діни дүниетаным мен рухани өмірдегі даму

D) Технократиялық қоғам

E) Ғылым мен діннің қақтығысы

12 ”Өркениетке” қатысты басым қолданылатын ұғымды көрсетіңіз:

A) өркениет – тағылықтан кейін болатын жағдай (Энгельс бойынша)

B) өркениет – материалдық игілік пен рухани жетістіктердің жиынтығы

C) өркениет – қоғамның саяси-құқықтық деңгейі мен мәдениеттің материалдық өрістеуі

D) өркениет – адамзаттық жерлік өмірінің ақыры

E) өркениет – мәдениеттің жоғарғы деңгейі

13 Екінші табиғат» болмысының мәні

A) Ақпараттық қоғам

B) Техникаландырылған, ақпараттандырылған

C) Әлеуметтік, тарихи, цивилизацияланған

D) Әлеуметтік, саяси, мәдени

E) Экономикалық, саяси, ақпараттық

 

1 Халық өсуін қауіпті деп әлемдік ғылымда алғаш айтқан

A) Мальтус

B) К.Маркс

C) Мао Цзедун

D) Маркузе

E) Маршал

2 Технологиялық прогресс жүйесі мәселесімен тікелей айналысатын философиялық сала:

A) философия тарихы

B) компьютерлік технология философиясы

C) техника философиясы

D) ақпараттық өркениет философиясы

E) экологиялық мәдениет философиясы

3«Мәдениет және этика», «Мәдениет философиясы» еңбектерінің авторы

U) Швейцер

V) Бжезинский

W) Гэльбрейт

X) Ростоу

Y) Бэлл

 

4 Өркениет пен адамзаттың қалыптасу мәселесі жөніндегі Энгельстің негізгі еңбегі –

Z) „Табиғат диалектикасы”

AA) „Мемлекеттің, жеке меншіктің және (семьяның) жанұяның пайда болуы”

BB) „Анти-Дюринг”

CC) „Тарихи материализм туралы хаттар”

DD) „Англиядағы жұмысшы табының жағдайы”

5 Тарихи үрдісті формациялық кезеңдерге бөлу ілімінің авторы –

EE) К. Ясперс

FF) К. Маркс

GG) Шпенглер

HH) Гегель

II) Сорокин

6 Аталған тарихи ілімдердің қайсысы қазіргі өркениеттік өзгерістерді білдіреді

JJ) қоғамдық-экономикалық формация ілімі

KK) жергілікті мәдениет ілімі

LL) әлемді қозғалысқа келтіретін идеялар деп келетін гегельдік әлемдік тарихи ілімі

MM) ақпараттық-техникалық қоғам ілімі

NN) тарихтың түпкі себебін құдаймен түсіндіретін философиялық – діни ілімі

7 Марксизм бойынша қоғамдық прогресс көрсеткішінің негізі

OO) өндірістік қатынастарда өндіруші күштердің даму деңгейі мен сипатына сәйкестік дәрежесі

PP) адамдардың білім деңгейі мен рухани мәдениеттерінің жетілуі

QQ) қоғам, адам еркіндігі мәселесінің алға тартылуы

RR) тұрғындардың діни көзқарастарының жетілуі

SS) қоғамның саяси құрылымының сипаты

8 Аталған мәселелердің қайсысы адамзат өміріндегі өзекті мәселелердің қатарына жатады

A) экологиялық

B) элементарлы бөлшектер физикасы мәселесі

C) тұрақтылықтылытың математикалық теориясы мәселесі

D) әлемдік құрылым мәселесі

E) Алматы қаласындағы ауа бассейнін тазарту мәселесі

9 Дәстүрлер, әдет-ғұрыптар, нормалар, ережелер қандай саланың идеялық құндылықтары

A) эстетикалық

B) ғылыми

C) саяси

D) діни

E) этикалық

10 Қоғамның даму негізін көрсететін дұрыс анықтама

A) адамдардың еңбек әрекеті, материалдық игілік өндірісі

B) индивидумдар еркі

C) жаратушы-Құдай еркі

D) тарихи кездейсоқтық

E) тіл және мәдениет

11 «Өнер философиясы» атты еңбек авторы, мәдениетті эстетикалық тұрғыдан ұғынып-меңгеруді басты орныға қойған ойшыл

TT) Ф.В.Шеллинг

UU) О. Тоффлер

VV) А. Печчей

WW) З. Бжезинский

XX) Б.Рассел

12 Мәдениеттің негізгі қызметтері

A) реттеушілік, коммуникативтік, әлеуметтендіру

B) танымдық, дүниеге көзқарастық, рационалдық

C) ойын ойнау, көңіл көтеру, өнерді игеру

D) экономикалық, экологиялық, энергетикалық

E) білім беру, тәрбие беру, денсаулық сақтау

13 Құндылықтарды зерттейтін ілім

A) Мәдениеттану

B) Аксиология

C) Логика

D) Философия

E) Онтология

 

 

1 Философия қашан пайда болды?

A) Б.з. I-V ғғ.

B) XVII-XVIII ғғ.

C) Б.з.д. III мыңжылдықтың орта шенінде

D) Б.з.д. VII-VI ғғ

E) Б.з.д. III-I ғғ.

2 Дүниетанымның рефлексивтік түрін көрсетіңіз

A) Мифологиялық

B) Философиялық

C) Діндік

D) Қарапайым

E) Ғылымдық

3 Ақыл-ойдың маңызын төмендете отырып, адам өмірінің себебі ретінде ерікті қарастыратын дүниетаным

A) Релятивизм

B) Скептицизм

C) Волюнтаризм

D) Фатализм

E) Фидеизм

4 Дүниекөзқарастың белгілі түрлері:

A) Мифологиялық, діни, философиялық

B) Мифологиялық, поэтикалық, философиялық

C) Діни, ғылымдық, ғылымдық емес, атеистік

D) Мифологиялық, діни, гуманитарлық

E) Діни, ғылымдық, гуманитарлық, эпикалық

5 Қөзқарас дегенміз

A) дүниені сезіну, қабылдау, ойша бағамдау ережелері

B) дүние туралы білімдердің жиынтығының теориясы

C) адамның практикалық тәжірбиесі мен өмірлік әрекеттерінің жиынтығы

D) адамның дүниеге қатынасының, бағалауларының, ұстанымдарының жиынтығы

E) өмір туралы ой-толғаныстар мен білімдердің жиынтығы

 

 

6 Дүниенің субстанциялық негізі ретінде материя мен сананы бірдей қарайтын философиялық бағыт

A) Монизм

B) Идеализм

C) Дуализм

D) Плюрализм

E) Скептицизм

7 Философияға берілген дұрыс анықтамалардың қайсысы толық және дұрыс:

A) Философия-бұл ғылым және тіл логикасы, ойлау және даму заңдылықтарының жүйесі

B) Философия-бұл дүниетанымның теориялық негізі, дүние туралы неғұрлым жалпы ұғымдар жүйесі

C) Философия-бұл ғылымдардың ғылымы

D) Философия-болмыс ғылымы мен таным теориясының жүйесі

E) Философия-білімге, дүниеге құштарлық

8 Идеализм-бұл

A) Идеалдар мағынасын өмірге тұрақтандыруға тырысу

B) Адамның дамуға тырысуы

C) Сананы алғашқы деп, материалдылықты анықтайтын идеяларды мойындау

D) Тылсым күшке сену

E) Абстрактілі ойлау

9 Қоғам және ойлау, табиғаттың дамуының жалпы заңдылықтарын зерттейтін ғылым

A) Метафизика

B) Диалектика

C) Теология

D) Синергетика

E) Схоластика

10 Философияның негізгі сұрағының мәні берілген қатынастардың қайсысынан көрінеді?

A) Адам және Құдай

B) Сөз және іс-әрекет

C) Сана және материя

D) Теория және тәжірибе

E) Себеп және салдар

11 Мифологиялық дүниетанымға тән белгі

A) Образды ойлау

B) Рационалды тану

C) Күдікпен қарау

D) Еркін ойлау

E) Интуитивті тану

12 Діннің негізгі қағидасы

A) дамуға сенім

B) жоғарыдағы тыс күшке сенім

C) өзіңе және басқаларға сенім

D) ғылымға сенбеушілік

E) болашаққа сеніммен қарау

13 Философияның негізгі мәселесінің дәл мағынасын көрсетіңіз

A) Жалпылық ұғымының немесе әмбебаптардың табиғаты жайлы айтыс

B) Құдай болмысын дәлелдеудегі пікір талас

C) Дінге сенбестік пен дінге сенушілік арасындағы талас

D) Ғылым мен білімнің рөлін жоғарлатудағы әрекет

E) Ойлаудың болмысқа қатынасы

1) Философия мен діннің ұқсастығы

A) дүниені ғылым түсіндіреді

B) көзқарастардың типтері

C) құдайға сенімге негізделген

D) танымның эмпирикалық әдістерін қолданады

E) сенімге негізделген

2) Субстанцияның көптігін мойындайтын философиялық ілім

A) Агностицизм

B) Моизм

C) Дуализм

D) Плюрализм

E) Пантеизм

3) Бір ғана материалдық бастаманы мойындайтын философиялық ілім

A) Монадология

B) Плюрализм

C) Дуализм

D) Монизм

E) Деизм

4) Философияның негізгі бөлімдері

A) Этика, эстетика, дін, мораль, құқық, саясат

B) Онтология, гносеология, аксиология, логика, методология

C) Софистика, эклетика, догматизм, прагматизм, позитивизм

D) Идеология, космология, мифология, гносеология, онтология

E) Диалектика, метафизика, схоластика, эклектика, софистика

 

5) Философияның негізгі сұрағы басқаша қалай қойылады?

A) Дүние кез-келген құбылыстар жиынтығы ма, немесе ол белгілі бір заңдылыққа бағына ма

 

B) Адам миы қалай дамыды

C) Адам өмірінің мән – мағынасы неде

D) Біздің ойымыздағы мазмұн қайдан және қалай пайда болады

E) Ойлаудың болмысқа қатынасы

6) Дүниені түсінуді және оның жалпы көрінісін анықтайтын көзқарас, бағалау принциптердің жиынтығы

A) Дүниені түйсіну

B) Дүниені сезу

C) Дүниетаным

D) Дүниені түсінушілік

E) Дүниені көру

7) Философия қай елде пайда болды?

A) Ежелгі Грекия мен Римде

B) Бір уақытта Көне Римде, Грецияда, Қытайда, Үндістанда

C) Ежелгі Қытай мен Үндістанда

D) Бір уақытта ежелгі Үндістанда, Қытайда, Грекияда

E) Бір уақытта көне Қытайда, Қосөзенде, Египетте

8) Философияның өзіндік ерекшелігі

A) Қатал ғылыми қорытындыда, мақсатты бағыттылығында

B) Дүниені оның жалпыға ортақтығымен және бүтіндігімен тануға ұмтылуы

C) Догматизмдігінде, өзгермейтін тұрақтылығында

D) Дүниетанымдылығы мен дүниеге көзқарастығында

E) Дүниеге тәжірибелік көзқарасында, практикалық пайдалығында

9) Онтология не жайындағы ілім

A) Ойлау

B) Зерттеу

C) Байлық

D) Болмыс

E) Адам

10)Табиғаттың және әлеуметтік шындықтың, дүниенің түпнегізін, алғашқылығын материя деп тану

A) Дуализм

B) Материализм

C) Прагматизм

D) Идеализм

E) агностицизм

 

11) Рационалдылығымен, жүйелігімен және теориялық толыққандылығымен ерекшеленетін дүниетанымның түрі және жоғарғы деңгейі:

A) Танымдық

B) Болжамдық

C) Философиялық

D) Діни

E) мифологиялық

 

12) Бүкіл әлемнің тұтастығын, дүние мен адамның бірлігін, тіршіліктің мәнісін білдіретін философиялық категория

A) Сана

B) Материя

C) Таным

D) Болмыс

E) Ойлау

 

13) Болмысты тану, дербес ақиқатқа жету мүмкін емес дейтін тұжырымға негізделген философиялық ілім

A) Гносеология

B) Агностицизм

C) Скептицизм

D) Сцентизм

E) Солипсизм

 

1)Материяның өмір сүру формалары

A) Материя және сана

B) Болмыс және болмыс еместік

C) Рух және дене

D) Кеңістік және уақыт

E) Санасыздық және сана

2)Объективті шындықты білдіретін ұғым

A) Саясат

B) Материя

C) Ойлау

D) Идея

E) Мораль

 

3) Материя қозғалысының жоғарғы формасын көрсетіңіз

A) Механикалық

B) Химиялық

C) Әлеуметтік

D) Физикалық

E) Биологиялық

 

4) «Бауыр өтті қалай бөліп шығарады, біздің санамыз солай ойды бөліп шығарады» деген материалистік түсініктің деңгейі

A) Тұрпайы материализм

B) Механикалық материализм

C) Метафизикалық материализм

D) Диалектикалық материализм

E) Антропологиялық материализм

5) Кеңістік неше өлшемді?

A) Екі

B) Көп

C) Үш

D) Төрт




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-25; Просмотров: 623; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.012 сек.