Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

На прогулянку




Птахи

Голуб

Рибалки

Значення гри: сприяє розвитку швидкості бігу, уважності.

Інтенсивність: низька.

Двоє дітей – «рибаки», а всі інші діти – «риби». «Рибаки», взяв­шись за руки, бігають за «рибами» й намагаються, зімкнувши вільні руки, їх упіймати. Кожна спіймана «риба» приєднується до «рибаків» і утворюється «невід». Гра закінчується, коли залишається одна «риба»:

Правила: ловити «риб» розірваним «неводом» не можна

 

Дрібушечки

Значення гри: сприяє розвитку кмітливості, швидкості, рішучості.

Інтенсивність: середня.

Гравці стають у коло і, взявшись за руки, ходять то в один, то в другий бік, співаючи: «Дрібу, дрібу, дрібушечки, наїмося петрушечки. Диб, диб до води, наїлися лободи. Дрібу, дрібу, дрібушечки, погубили черевички. Туди, сюди до води, шу, шу, шу, шу он – туди!». У цей час у середині кола пара або дві пари дітей крутяться то вліво, то вправо, міцно тримаючись руками навхрест. Тіло вигинається назад, ступні ніг разом, ноги в колінах не зігнуті. Пізніше в коло по черзі виходять інші пари. Можуть одночасно крутитися дві пари дітей. Тоді одна пара тримається за руки навхрест зверху, а друга – знизу».

 

Значення гри: сприяє розвитку кмітливості, швидкості; виховує дружні стосунки.

Інтенсивність: висока.

Учасники гри стають у коло, один «голуб» – посередині. Усі діти ідуть в один бік, а «голуб» – у протилежний. Гравці співають, а «голуб» імітує слова пісеньки. «Летів голуб попід хмари, шукаючи собі пари. Ой голубе, голубоньку, візьми собі ластівоньку. Ти, голубе, чого тужиш? Вибирай сам, кого любиш. Ой голубе, голубоньку, візьми собі ластівоньку. Летів голуб по вулиці, збираючи в дзьоб пшениці. Що назбирав у дзьобик – своє, а ми собі обидва є.» За цими словами всі стають по двоє, «голуб» також старається знайти собі пару. Той, хто залишився без пари, стає «голубом», і гра повторюється.

Правила: при кожному повторенні гри учасники повинні підібрати собі пару й рухатися в колі у протилежному напрямку. Кількість гравців має бути непарною.

 

Швидко по місцях

Значення гри: сприяє розвиткові кмітливості, швидкості, рішучості, сміливості.

Інтенсивність: середня.

Гравці шикуються в одну шеренгу чи інший стрій залежно від під­готовленості школярів. Після слів учителя «На прогулянку!» всі учні розбігаються по майданчику. За командою «Швидко по місцях!» усі повинні вишикуватись у вихідне положення. Хто з гравців швидше займе своє місце, той стає переможцем. Забороняється штовхатися. Після слів «На прогулянку» нікому не можна залишатися на місці.

 

Значення гри: сприяє розвитку спритності, швидкості.

Інтенсивність: середня.

Діти жеребкуванням (лічилкою) обирають ведучого і «яструба», решта – «птахи». Ведучий потай від «яструба» дає назву кожній пташці: «зозуля», «ластівка», «снігур» тощо. За командою вчителя прилітає «яструб». Між ним і ведучим відбувається діалог.

Ведучий. Ти за ким прилетів?

«Яструб». За пташкою.

Ведучий. За якою?.

«Яструб». За зозулею (снігуром, синицею тощо).

Названа пташка вибігає з гурту, «яструб» намагається зловити її.

Правила: кордони майданчика обмежені. «Яструб» ловить пташку, доки ведучий рахує до 10 (20 тощо). Якщо впродовж цього часу він не зловив пташки, то міняється з нею ролями.

 

Сірий вовк

Значення гри: сприяє розвитку бігових якостей, швидкості, сприт­ності, кмітливості.

Інтенсивність: середня.

Вибраний за допомогою лічилки «вовк» ховається, а діти, «рвучи» траву, примовляють: «І рву, і рву горішечки, не боюсь вовка анітрішечки. Вовк за горою, а я за другою, вовк у жупані, а я в сарафані». Після цих слів «вовк» вибігає і ловить, а всі розбігаються. Кого «вовк» зловить, той стає «вовком», і гра триває далі.

До своїх прапорців

Значення гри: сприяє розвитку швидкості, кмітливості, уважності.

Інтенсивність: висока.

Учні групуються в кілька кіл, усередині кожного стає гравець із кольоровим прапорцем у піднятій руці. За першим сигналом керів­ника усі розбігаються по майданчику (крім гравців із прапорцями), за другим – зупиняються, присідають і заплющують очі. Далі гравці з прапорцями переходять на інші місця. Відтак керівник наказує: «До своїх прапорців!». Кожна група повинна віднайти свій прапорець і утворити коло. Перемагає команда, котра виконає це завдання швидше. Після кожної спроби гравців із прапорцями змінюють.

 

Значення гри: сприяє розвиткові уважності, швидкості, спритності.

Інтенсивність: середня.

Гравці розміщуються на всьому майданчику, стоячи в накресле­них колах. І лише ведучий не має власного кола. Після слів ведучого «На прогулянку!» всі вибігають зі своїх кіл і бігають по майданчику. За командою «Дощ!» усі намагаються сховатися в коло. Кому не виста­чить кіл, той стає ведучим.

 

Лисиця і курчата

Значення гри: сприяє розвитку спритності, кмітливості, спостереж­ливості, швидкості реакції.

Інтенсивність: середня.

На одному боці майданчика – «курник». На протилежному бо­ці – «нора» для «лисиці». «Подвір'я» – середина майданчика. Один учасник гри – «лисиця», решта – «курчата». За командою учителя: «Лисиця!» «курчата» тікають до «курника» і стають на лаву. «Лисиця» ловить «курчат». Гра повторюється кілька разів.

Правила: «курчата» тікають лише за командою вчителя. Коли вони знаходяться на лаві, «лисиця» їх не чіпає.

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-25; Просмотров: 368; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.011 сек.