Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Information sheet




       
 
   
 

 

 


       
 
 
   

 

 


1. Target market Who do you want to sell these running shoes to? Think of at least five things about the kind of person who will buy them.

(e.g. Age? Sex? Income? Social class? Interests?)

2. Image Now decide what kind of image you want to give to the shoes. Choose two adjectives to describe it and then think of a picture and a headline which will communicate this image immediately.

3. Create a need Think of the needs that this shoe will meet. Begin the advert with questions like:

Have you ever wanted...? Are you looking for...? Have you ever tried...?

4. Features and benefits Here are five benefits of these running shoes. Match the benefits to the features listed in the information sheet.

Your feet stay dry in wet weather. Your feet won’t smell.

You will look very fashionable. They are very comfortable.

You won’t injure your ankles.

Now write a few sentences about the features and benefits of these shoes. You could use linking phrases like these:

FEATURE means that... - BENEFIT

FEATURE makes sure that... - BENEFIT

FEATURE helps you to... - BENEFIT

5. The call to action End your advert by asking the reader to take some action. Here are a few ideas:

For more information, write to this address...

Visit your local sports shop today.

Buy them now, before it’s too late.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-23; Просмотров: 537; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.011 сек.