Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Варіант 1. Для цієї гри потрібні дві фішки і кубик із цифрами 1, 2, 3, 4, 5, 6 (склейте його самі з цупкого паперу)




ПЕРЕХРЕСТЯ

Рухливі ігри

ХТО ВІДМІННИЙ ПІШОХІД?

Для цієї гри потрібні дві фішки і кубик із цифрами 1, 2, 3, 4, 5, 6 (склейте його самі з цупкого паперу).

Грають двоє. Перший пішохід виходить з будиночка № 1, другий — з будиночка № 2. Кидають кубик по черзі: перший пішохід - доти, поки на кубику не випаде цифра 1, другий — цифра 2. І знову кидають кубик. Але при цьому потрібно уважно дивитися на різноколірні малюнки.

На першому малюнку в світлофора горить червоне світло. Отже пішохід не може перескочити на кружечок біля світлофора. Він терпляче чекає на місці.

На другому малюнку — автомобіль. Не надумайтесь переходити дорогу — чекайте.

На третьому малюнку — у світлофора зелений сигнал. Сміливо

пересувайте фішку на стільки кружечків, на скільки покаже кубик.

На четвертому малюнку — пішохідний перехід. Теж крокуйте, пе­ресувайте фішки.

На п'ятому малюнку — мотоцикліст. Треба пропустити його, зу­пинитися.

На шостому малюнку в світлофора горить жовте світло. І пішохід може зупинитися на самому малюнку.

На сьомому малюнку — регулювальник. З ним безпечно, крокуй­те просто до школи.

Хто першим, не порушивши правила дорожнього руху, прийде до школи, той і виграв.

 

 

Обладнання. Малюнок перехрестя, набір карток, крейда.

Уважно ознайомившись з малюнком, діти зображують крей­дою перехрестя вулиць. Той, хто водить, тримає три картки: на одній намальована машина, на другій - чоловічок, на третій - нічо­го не зображено. Коли вгору піднято картку з машиною - діти мають стояти на місці, коли чисту картку або з малюнком пішохо­да - хлопчики та дівчатка можуть переходити "дорогу", але тільки після відповідного звукового чи словесного сигналу. Можна ус­кладнити гру: розучити з дітьми невеличкий віршик про пере­хрестя. Тепер пішоходом стає той, хто чітко й виразно розповість його і дотримуватиметься сигналів регулювальника.

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-10; Просмотров: 640; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.008 сек.