Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Результат гри




B) Перерва

Гра

Хронометрист.

Хронометрист повинен:

• вести звіт ігрового часу, тайм-аутів і перерв у грі;

• зупиняти ігровий час у випадку тайм-ауту, заміни гравців, травмування гравців, навмисної затримки або по якій-небудь серйозній іншій причині;

• зупиняти ігровий час після сигналу рефері про зупинку гри на останніх двох хвилинах кожної половини гри;

• інформувати за допомогою сигналу суддю про те, що одній з команд потрібна перерва або заміна;

• подавати звуковий сигнал, коли минув ігровий час кожної половини гри;

· починати відведений на атаку час (25 с) після сигналу судді.

Звуковий сигнал, який використовує хронометрист, повинен бути відмінним від суддівського (гудок, дзвінок або сирена).

Для запиту тайм-ауту сигнал може бути поданий тільки після зупинки гри.

2.6 Суддя на лінії.

На кожен матч призначається суддя на лінії, в обов'язки якого входить сигналізувати судді про всі порушення правил і вихід м'яча за межі майданчика.

Суддя на лінії повинен мати прапорець і використовувати його, щоб привернути увагу судді до всіх порушень правил.

Суддя може доручити виконання визначених ним інших завдань судді на лінії.

Протягом гри суддя на лінії повинен переміщуватись у вільній зоні поза ігровим майданчиком.

Суддя на лінії з дозволу судді може увійти на ігровий майданчик на короткий проміжок часу.

Суддя має право позбавити суддю на лінії його функцій та якщо можливо, призначити заміну.

Розділ 3

3.1 Тривалість гри та перерва.

a) Тривалість гри.

Гра триває два тайми по 30 хвилин з 10 хвилинною перервою.

Час, витрачений на тайм-аути, заміну гравців, а також час, на який гра була зупинена через травмування гравців, навмисної затримки або по якій-небудь іншій причині, не включається в ігровий час.

Під час гри кожна команда має право на 2 перерви тривалістю 60 секунд кожна.

Після перерви гра відновляється з того ігрового моменту та у тому самому розміщенні гравців по зонах, у якій вона була зупинена.

a) М'яч вважається забитим, коли:

• він повністю пройшов зверху через кошик, крім випадків, згаданих у пункті с);

• є впевненість, що м'яч повністю пройшов би через кошик, але захисник вибив його знизу.

М'яч, закинутий у власний кошик, вважається голом команди суперників.

b) М'яч вважається забитим навіть тоді, коли суддя перед цим дав сигнал через порушення, зроблене захисником, а гравець, що атакує, зробив кидок у момент сигналу (відрив м'яча від рук гравця, що кидає, відбувся до сигналу судді).

c) Суддя не зараховує м'яч, коли:

• до або в момент кидка було зроблене порушення правил одним з гравців, що атакує;

• кидок (відрив м'яча від рук) був зроблений після сигналу про закінчення кожного з періодів;

• м'яч спочатку пройшов через кошик знизу, а потім повернувся через неї назад;

• сторона, що атакує, отримала несправедливу перевагу.

d) Рахунок гри визначається кількістю забитих м'ячів.

3.3 Розташування гравців перед грою.

а) Вибір розташування.

До початку гри кожна команда повинна повідомити секретареві, хто з її гравців буде грати в нападі.

При цьому заповнюється передстартовий протокол із вказівкою прізвищ гравців стартового складу та визначенням ігрових функцій, а також прізвищ всіх запасних гравців.

b) Зміна в розташуванні.

У випадку вибуття гравця із гри (травма або видалення) і відсутності заміни, суддя може на прохання тренера та після консультації з іншим тренером внести зміни для виконання умови §2.1, b. Якщо немає можливості виконати цю умову, суддя зараховує поразку команді, що має меншу кількість гравців.

3.4 Зміна зон і функцій гравців.

Щоразу, після двох забитих м'ячів у будь-який кошик, гравці переходять в іншу зону та міняють свої функції: захисники стають атакуючими та навпаки.

Після перерви між таймами команди міняються кошиками (зонами) для атаки, функції гравців при цьому залишаються колишніми.

3.5 Введення м'яча в гру.

М'яч уводиться в гру гравцем, що атакує, із центра поля своєї половини.

Введення м'яча має місце на початку гри, на початку другої половини гри та після кожного гола.

Перед початком гри суддя в присутності капітанів команд кидає жереб, що визначає команду, що повинна вибрати кошик для атаки та першою ввести м'яч у гру. На початку другої половини м'яч у гру вводить протилежна команда. Після кожного забитого гола м'яч у гру вводить команда, який забили гол.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-10; Просмотров: 445; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.014 сек.