Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Початок гри




Правила ділової гри

 

1. Початок гри. Організаційний момент. Вступне слово ведучого (знайомство з метою і ходом гри). Представлення жюрі.

2. Жеребкування і розподіл студентів на дві команди.

3. Конкурс професій.

4. Завдання командам на творчий конкурс шляхом жеребкування.

5. Презентація конкурсних робіт. Визначення команди, що перемогла в творчому конкурсі (жюрі).

6. Вибір головного менеджера компанії (по одному представнику від команди).

7. Прес-конференція 2-х претендентів на посаду головного менеджера компанії.

8. Підведення підсумків конкурсу менеджерів (жюрі).

9. Підсумок заняття.

 

1. Вступне слово ведучого. Дорогі друзі, сьогодні на занятті Вам пропонується прийняти участь в діловій грі. Ділова гра припускає, що ви зі всією серйозністю приймете правила гри і запропоновані Вам можливі життєві обставини. Успіх гри залежить від вашої здатності втілитися в пропоновані життєві ролі і прийняти пропоновану ситуацію. Сьогодні Вам трапиться нагода показати свої підприємницькі, організаторські, комунікативні і творчі здібності.

Отже, всесвітньо відома фірма по рекламі «Волькіс інтернешнл» розширяється. Аналітики по маркетингу, вивчивши ситуацію в конкуруючих фірмах, склали довгостроковий проект по відкриттю філіалів в різних країнах. Ми пропонуємо вам взяти участь в конкурсі на заміщення вакантних посад фахівців для роботи у філіалах, що знов відкриваються.

Ви всі хочете влаштуватися на роботу в цю фірму. У нас працюватиме комісія по прийому на роботу (жюрі). Необхідно переконати комісію надати вакансію саме Вам.

Складіть для себе легенду і, влаштовуючись на роботу, розкажіть, чому ви хочете працювати в даній фірмі, де працювали раніше, що умієте робити. Сформулюйте також ідею, якої ви могли б зацікавити фірму. Постарайтеся переконати членів комісії в цінності вашої кандидатури для фірми.

Дозвольте представити компетентне жюрі в складі (називаються члени жюрі).

2. Для роботи студенти розбиваються на дві команди (по жетонах, одержаних на початку гри).

Команди для розминки виконують завдання:

Підготують проект створення філіалу (придумають його назву, основний принцип або девіз).

Запропонують гідну кандидатуру менеджера на посаду виконавчого директора фірми.

В кінці гри буде проведена передвиборна прес-конференція кандидатів на цю відповідальну посаду.

3. Робота груп. Заповнення вакансії фахівців філіалу – (головний бухгалтер, економіст, менеджер, програміст, дизайнер, художник, фахівець з реклами, маркетолог, торговий агент, торговий консультант, психолог, технічний редактор, юрисконсульт).

Для цього: ведучий називає вакантне місце, з'ясовує кількість претендентів на цю вакансію, претенденти по черзі представляють себе як фахівця, склавши легенду (час представлення – 1 хвилина на кожного учасника). Жюрі визначає по кожній спеціальності кращого.

4. Виконання творчого завдання командами. Необхідно придумати рекламу вітчизняних товарів (Наприклад: Взуття фабрики «Скороход» в Італії. Грузинський чай в Індії. Журавлина в Бразилії. Шерсть в Австралії. Фарфор в Китаї. Макарони об'єднання «Товстик» в Італії. Комп'ютери «Інтеліт» в Японії. Лимонад «Буратіно» у Фінляндії. Косметика фірми «Північне сяйво» у Франції. Російський квас в Америці. Автомобілі «Мерседес» в Америці), максимально проявляючи свою творчість. Це може бути продукт у вигляді рекламного ролика, театралізованого дійства, казки і т.д. з використанням малюнків, віршів, пісень і, звичайно, гумору. Представити свою творчу роботу.

Команди вибирають свого кандидата на посаду виконавчого директора фірми.

Учасники команд готують по декілька каверзних питань для прес-конференції кандидатів (по 2-3 питання для кожного кандидата з іншої команди).

5. Передвиборна кампанія президента фірми. Претенденти на посаду виконавчого директора фірми запрошуються на сцену, сідають на приготовані місця. Потім, по черзі кожен бере участь в передвиборній кампанії представляє себе, знайомить зі своєю легендою, відповідає на питання, підготовлені іншою командою.

Підведення підсумків. Узагальнення висновків, зроблених студентами під час ділової гри. Зазначення зроблених помилок, які були допущені при прийнятті рішень та розрахунках. Виставлення студентам балів за ітогами гри.

 

ГРА «Сімейні доходи»

 

Мета гри – вивчити структуру сімейного бюджету за допомогою ігрових ситуацій. Група ділиться на 3 сім'ї: з низьким, середнім, високим рівнем доходу. Кожна сім'я повинна взяти участь в запропонованих турах. В результаті студенти одержать практичний досвід визначення прибуткової і витратної частини сімейного бюджету, досвід проектної діяльності, розробки стратегії збільшення прибуткової частини сімейного бюджету.

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-22; Просмотров: 343; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.008 сек.