КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Вульгата – цеА) латинський переклад Біблії з IV ст. визнаний офіційним перекладом Римо-Католицької Церкви Б) грецький переклад Біблії з IV ст. визнаний офіційним перекладом Православної Церкви В) народний переклад Біблії з IV ст. визнаний офіційним перекладом для усіх християн Г) арабський переклад Біблії з IV ст. визнаний офіційним перекладом в ісламі Д) український переклад Біблії з IV ст. визнаний офіційним перекладом Української Греко-Католицької Церкви 22. Хто з середньовічних філософів обґрунтував необхідність церковної організації як посередника між Богом і віруючими та про розвиток історії як боротьбу двох градів – земного і Божественного: А) Росцелін Б)Т.Аквінський В)Тертуліан Г) Августин Блаженний Д)В.Оккам 23.Апофатичний спосіб філософського осмислення Бога -: А) сутність Бога може бути визначена лише священниками і католиками Б)сутність Бога осяжна і визначима засобами людської мови і понять В) сутність Бога осяжна, але невизначима засобами людської мови, крім понять Г)сутність Бога неосяжна і невизначима засобами людської мови і понять Д)сутність Бога неосяжна, але визначима засобами людської мови 24.Катафатичний спосіб філософського осмислення Бога: А) сутність Бога може бути визначена лише священниками і католиками Б)сутність Бога осяжна і визначима засобами людської мови і понять В) сутність Бога осяжна, але невизначима засобами людської мови, крім понять Г)сутність Бога неосяжна і невизначима засобами людської мови і понять Д)сутність Бога неосяжна, але визначима засобами людської мови 25. Принцип «бритви Оккама”: А) „Помножуй сутності без необхідності” - коли явище можна пояснити теорією, яка містить більше елементів, ніж менше, складніша теорія повинна бути обрана, а не простіша Б) „Не помножуй сутності без необхідності” - коли явище можна пояснити теорією, яка містить менше елементів, ніж більше, простіша теорія повинна бути обрана, а не складніша В) пошук знання повинен керуватись методологічним принципом ускладнення згідно якого „множинність повинна припускатись без необхідності” Г) „Не діли сутності без необхідності” - коли явище можна пояснити теорією, яка містить достатньо елементів, ніж треба, простіша теорія повинна бути обрана, а не складніша Д) „Діли сутності без необхідності” - коли явище можна пояснити теорією, яка містить порівну елементів, популярніша теорія повинна бути обрана 26. Кому з філософів належать наступні міркування про складнощі розуміння сутності часу і його нереальність: «якщо хтось питає мене що таке час, я знаю; якщо я бажаю пояснити комусь хто питає, я не знаю». Час складається з минулого, теперішнього та майбутнього, але лише теперішнє існує (воно є мить), оскільки минулого вже нема, а майбутнього ще нема. Створивши природу і речі, Бог створив і час. однак час реально є лише у розумі. Минуле не є (не має дійсного існування), але я спостерігаю його у теперішньому тому що воно є, у даний момент у моїй памяті. Майбутнє не є (не існує); все що існує це наше теперішнє очікування. Замість того щоб казати, що існує три часи, ми повинні казати що існує теперішнє минулих речей (яке є пам’яттю), теперішнє теперішніх речей (зір, видимість, безпосереднє споглядання), теперішнє майбутніх речей (очікування, надія). Отже, час характерний для скінчених речей, вічність - для Бога: А)Тертуліан
Дата добавления: 2015-05-22; Просмотров: 971; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |