Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Питання до контрольної модульної роботи № 2




МОДУЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ

ЗАХИСТ ІНДИВІДУАЛЬНИХ НАУКОВО-НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 5 – 6

(наукове обґрунтування, інформаційне забезпечення)

І. Імагологія як розділ компаративістики. Національні образи в художній рецепції інших етносів і регіонів.

ІІ. Інтермедіальні підходи до літератури (література і кіно, живопис, музика).

ІІІ. Поняття про інтертекстуальні студії. Інтертекстуальність художньої літератури.

ІV. Образ учителя, журналіста, редактора, видавця, рекламіста в художній літературі.

 

1. Як Ви розумієте значення слова „компаративний”?

2. У чому полягає предмет компаративних досліджень?

3. Як Ви розумієте проблему статусу літературознавчої компаративістики?

4. Назвіть основні напрями сучасних компаративних досліджень.

5. Назвіть прізвища учених-компаративістів.

6. Які українські наукові центри вивчення компаративістики Ви знаєте?

7. Висловіть власні міркування й наведіть приклади на підтвердження власної позиції: „Чи потрібні порівняльні дослідження? Якщо компаративістика – це наука, то які шляхи порівняльного вивчення є найбільш продуктивними?”.

8. Як Ви розумієте поняття „методологія”?

9. У чому полягає сутність порівняльно-історичного підходу до вивчення літератури?

10. Чим відрізняються типологічні підходи до вивчення літератури від генетико-контактних?

11. Спробуйте виокремити основні епапи компаративних досліджень, охарактеризувати тенденції сучасної компаративної методології.

12. Поясніть значення терміна „типологія”.

13. Як Ви розумієте поняття „типологічний збіг”?

14. У чому сутність зіставної компаративістики?

15. Який зміст Ви вкладаєте в поняття „поетика”?

16. Назвіть основні напрями досліджень із порівняльної поетики.

17. Поміркуйте над питанням: яку літературознавчу інформацію можна отримати на основі компаративного аналізу оповідних структур?

18. Чи погоджуєтеся Ви з твердженням літературознавця А. Есалнек, що дослідження типології жанрів є в історії та теорії літератури одними й найскладніших? Відповідь обґрунтуйте.

19. Як Ви розумієте поняття „внутрішня типологія”?

20. Які критерії пропонують літературознавці для виокремлення внутрішніх типологічних моделей (на прикладі жанру новели)?

21. Наведіть приклади різної змістовно-естетичної ролі новели-казки в художньому творі.

22. У чому Ви вбачаєте зв’язок та відмінності між новелою, анекдотом, байкою в її національних версіях?

23. Охарактеризуйте проблематику сучасних досліджень типології стилів.

24. Поміркуйте, яке значення має аналіз літературних напрямів і стилів у порівняльно-типологічному аспекті?

25. Поясніть відмінності типологічного підходу від генетико-контактного вивчення літератур?

26. Наведіть приклади спільних типологічних рис і національних особливостей літературних напрямів (українське бароко, український романтизм тощо).

27. Як Ви розумієте висловлювання „компаративістика без берегів”?

28. На Вашу думку, міждисциплінарні дослідження свідчать про кризу літературознавства, чи є виявом інтеграції наукового знання?

29. Як значення вкладають філософи Ж. Дельоз і Ф. Гваттарі в поняття ризоми?

30. Поясніть значення терміна „мультукультуралізм”.

31. Наведіть приклади художніх текстів ризоматичної структури.

32. Подайте визначення поняття „інтертекстуальність”

33. Розкрийте сутність понять і наведіть приклади алюзій, ремінісценцій, метатексту, колажу,

34. Розкрийте сутність понять і наведіть приклади пародії, гіпертексту.

35. Розкрийте сутність понять і наведіть приклади палімпсесту, текст у тексті.

36. Чому імагологію вважають міждисциплінарною галуззю знань?

37. Розкрийте поняття „етноімагологія”, „етнообраз”.

38. Розкрийте понятті інтермедіальності.

39. Наведіть приклади взаємодії літератури з іншими видами мистецтв.

40. Назвіть сучасні монографії компаративної проблематики й окресліть основну проблематику цих робіт.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-23; Просмотров: 374; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.011 сек.