Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Хустинка




Квест

Гра потребує кропіткої підготовки, але ви не пожалкуєте! Одєднайте загін в декілька команд учасниць і організаторів, дітей, які будуть вашими помічниками, стояти на станціях і давати завдання командам.

У кожній точці потрібно відшукати відповідь на задумані організаторами питання чи виконати певне завдання, щоб отримати маршрут до наступної станції.

Хто встигне пройти більше точок - той і переміг. Розділятися не можна, команда повинна проходити станції повним складом. Повинні бути як прості завдання (адреси), так і складні логічні шифровки чи ігрові вправи.

Гра “Правда – неправда”

Чи знають ваші діти, яка різниця між переконанням і вмовлянням? Як можна відрізнити правду від вмілої брехні? Як пов’язати довіру до інших людей і впевненість у собі?

На ці питання допоможе знайти відповідь запропонована гра.

Виберіть трьох бажаючих. Один з них - Шукач скарбів, який із зав’язаними очима повинен знайти скарб. Скарб (наприклад, монетка) потрібно покласти перед Шукачем на підлозі на відстані двох метрів. Двоє інших учасників гри виконують роль Доброго і Злого Чарівників. Добрий Чарівник підказує Шукачу найкращий шлях до скарбу. Завдання Злого Чарівника збити Шукача з правильного шляху. Для всіх трьох учасників завдання є складним. Шукачу потрібно з¢ясувати, кому можна довіряти, щоб якнайшвидше віднайти скарб, не знаючи напевне хто з його друзів Добрий, а хто – Злий Чарівник. Добрий Чарівник говорить правду, однак, що він може протиставити брехні Злого Чарівника? А Злому Чарівнику як обманути, щоб це було схоже на правду? Отож, невідомо, як швидко Шукач знайде свій скарб.

 

«Тихіше-голосніше» (Як вчити пісні???)

Ви, напевно, грали в дитинстві в гру «Холодно-гаряче»? Наша гра їй подібна: хлопці сідають у коло, ведучий виходить з кола, і відвертається спиною. У кого-небудь з членів групи захований будь-який предмет. Завдання, для того хто водить - знайти людину, у якого захований предмет. Як тільки він заходить в коло, всі починають співати якусь пісню і тим голосніше, чим ближче ведучий до захованого. Відповідно, пісня співається тихіше, якщо ведучий віддаляється від цієї людини. Коли предмет знайдений, що водить змінюється, якщо ні, то гра триває.

 

«Казкові пари»

Дівчаткам даються жіночі казкові ролі, а хлопчикам — чоловічі (Червона Шапочка, Сірий Вовк). Вони мають знайти одне одного без слів (за допомогою пантоміми).

 

«У кого в команді більше...?»

Гра на уважність. Діти об’єднуються в декілька команд і починають рахувати, за командою вожатого, у кого в команді більше ґудзиків на одязі, кишень, «блискавок», шнурків тощо.

 

Конкурс акторської майстерності

Кожна людина володіє акторськими даними. Цей факт беззаперечний, у цьому легко переконатися.

Ведучий розподіляє ролі героїв живих і неживих (предметів), після чого читає текст, а гравці зображують почуте. Як правило, чим старші учасники, тим цікавіше проходить гра.

Казки можна ставити в різних жанрах. Гру можна видозмінити, замість тексту ведучого використати заздалегідь підготовлену фонограму з музичних уривків, об'єднаних спільним сюжетом.

 

«Так чи ні»

Вибираємо двох учасників гри однакових за зростом. На плечі прикріплюємо аркуш паперу з намальованими фруктами, звірами або цифрами. Необхідно дізнатися, що там намальовано, але одночасно не дозволити побачити в себе. В цій грі забороняється користуватися руками. Учасник може задавати питання, але команда повинна відповідати тільки «так» чи «ні».

Можна грати групою до 8 чоловік сидячі у колі. В такому випадку напис ліпиться на лоба учасникам і діти по черзі (по одному питанню) відгадують що там написано.

 

«Склади слово»

Заздалегідь готуємо букви, з яких необхідно скласти слово (в двох екземплярах). До гри запрошуємо дві команди. Кількість учасників кожної команди має дорівнювати кількості букв. Букви прикріплюємо кожному учасникові команд на плечі, але в хаотичному порядку. Завдання: з букв скласти слово.

 

ГРАЄМО НА ВИЛИЦІ ЧИ НА ПЛЯЖІ

Всі стоять (сидять) у колі, лицем до середини. Хтось бігає за колом з хустинкою. Кидає хустинку за якимось гравцем і тікає. Якщо гравець, за яким опинилась хустинка, зможе наздогнати першого до того часу, як той пробіжить повне коло, то перший знову бере хустинку. Якщо не наздожене, то сам іде з хустинкою.

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-24; Просмотров: 630; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.008 сек.