Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Призначення. Цикл, керований на початку




Do

Loop

Do

Loop

Цикл, керований на початку.

Next

Exit For

Next I2

Next L

В прикладі 2 проходів циклу 11. Крок негативний, при цьому початкове значення повинне бути більше кінцевого значення, інакше цикл не виконається жодного разу.

 

Приклад 3. Ілюструє можливість вкладення циклів.

 

For I1 =1 To 5

For I2 =10 To 20

Print I1 +I2

Next I1 ' (Або Next I2, I1)

В прикладі 3 проходів зовнішнього циклу 5, внутрішнього 11.

 

Оператор For...Next можна завершити достроково за допомогою оператора Exit For. Виконання цьогооператора приводить до дострокового завершення виконання операцій тіла циклу і виходу з циклу (безумовний вихід з циклу):

 

For …

...

...

 

Ітераційний цикл Do While | Until...Loop або Do...Loop While | Until.

 

Тут While (поки), Until (до) і Loop (цикл) - зарезервовані слова. Цикли типу While | Until призначені для ситуацій, коли кількість повторень тіла циклу (ітерацій) наперед невідомо.

Якщо кількість проходів повинна залежати від умови, використовують цикл Do. Залежно від позиції умови розрізняють два варіанти циклу Do.

 

Синтаксис двох різновидів циклу Do.

Синтаксис:

Do [(While | Until) Умова ]

[Блок операцій]

Цикл, керований в кінці.

Синтаксис:

[Блок операцій]

Loop [(While | Until) Умова ]

 

Виконання оператора циклу, керованого на початку, відбувається так. Спочатку обчислюється значення логічного виразу Умова. Якщо воно має значення True, то виконується блок операцій, поміщений між рядками Do While і Loop. Потім все повторюється з початку. Якщо ж логічний вираз має значення False, то відбувається вихід з циклу. Наступним буде виконаний оператор, поміщений нижче рядка Loop. Все це пояснює блок-схема на рис. 4.5. Зауважте, що якщо умова перевіряється на початку циклу, то він ніколи не виконується у разі невиконання умови.

Якщо ж перевірка відбувається в кінці, цикл виконується як мінімум один раз (див. рис. 4.6), незалежно від того, виконана умова чи ні (цикл з постумовою).

Тіло циклу виконується невизначене число разів, поки умова не викличе вихід з циклу. І для циклу з постумовою, і для циклу з передумовою бажано зміна всередині тіла циклу змінних, що впливають на виконання умови.

Рисунок 4.5 – Цикл з передумовою Do While... Loop

Рисунок 4.6 – Цикл з постумовою Do... Loop While

 

Цикл Do можна також завершити достроково за допомогою оператора
Exit Do:

 

Do [(While | Until) Умова ]

...

[Exit Do]

...

 

або

 

...

[Exit Do]

...

Loop [(While | Until) Умова ]

 

По своїй логіці цикл Until подібний циклу While з тією лише різницею, що виконання умови означає необхідність виходу з циклу. Як і у разі циклу While, перевірка умови виходу в циклі Until може здійснюватися перед черговим проходом або після нього.

Розглянуті варіанти циклів Do...Loop надають розробнику великі можливості організації обчислень, що повторюються.

4.5 Елементи управління

Головне, що слід знати при роботі з елементами управління - до них можна звертатися як до змінної, привласнюючи значення певним властивостями або зчитуючи їх.

Зміна властивостей.

Властивості визначають зовнішній вигляд і функціонування елемента управління. Наприклад, якщо потрібно встановити новий надпис, то слід змінити властивість Caption. Так, для зміни надпису командної кнопки Commandl використовується її властивість Caption:

Command1.Caption ="Новий надпис"

В даному прикладі властивості Caption об'єкту Commandl привласнюється значення Новий надпис.

Синтаксис: ім'я об'єкту і властивість розділяються крапкою.

Control.Свойство =Значення

Зчитуються значення властивостей аналогічним чином. Кожна властивість є як би внутрішньою змінною елемента управління, значення якої можна не тільки встановити, але і зчитати. Тому, щоб дізнатися, наприклад, текст на командній кнопці, достатньо записати:

Надпис=Command1.Caption

В даному прикладі змінна Надпис після присвоєння містить текст надпису на командній кнопці.

Для отримання інформації про який-небудь елемент управління, його властивості, методи і події слід звернутися до довідки. Для цього виділіть відповідний елемент управління на панелі елементів і натисніть клавішу F1. Після цього Visual Basic надасть всю необхідну інформацію.

Деякі властивості елементів управління.

{ Позиція.

Позицію елемента управління визначають чотири властивості: Left, Top, Height і Width.

{ Колір.

Управління кольоровим оформленням елементів здійснюється за допомогою властивостей BackColor, FillColor і ForeColor, яким за умовчанням призначаються стандартні кольори Windows.

Ë Властивість BackColor.

Колір фону встановлюється за допомогою властивості BackColor.

Ë Властивості ForeColor, FillColor.

За допомогою властивості ForeColor можна визначити або встановити колір, який використовується для відображення тексту й графіки в елементі управління, за допомогою властивості FillColor - встановити колір заповнення так званих shapes (рисованих об'єктів).

{ Параметри шрифту.

Ë Властивість Font.

Вид шрифту в елементах управління вибирається шляхом встановлення значень властивості Font (див. таблицю 4.2).

Таблиця 4.2 - Вид шрифту в значенні властивості Font для елементів управління

Властивість Значення
Font.Name Ім'я шрифту
Font.Size Розмір шрифту
Font.Bold Напівжирний
Font.Italic Курсив
Font.Underline Підкреслення
Font.StrikeThrough Перекреслювання
Font.Weight Товщина символу

 

{ Доступність і видимість елемента управління.

Ë Властивість Enabled.

Властивість Enabled визначає, чи буде елемент керування реагувати на подію чи ні. Якщо значення властивості дорівнює False, елемент управління буде недоступний і користувач не зможе його використовувати.

Ë Властивість Visible.

Властивість Visible дозволяє зробити елемент управління невидимим. Якщо його значення рівно False, то він не видний і звернутися до нього не можна.

Ë Властивість Name.

Властивість Name відіграє особливу роль. Помилки при його завданні часто призводять до серйозних наслідків. Ім'я є ідентифікатором елемента управління. Якщо змінити ім'я кнопки, то код більше не буде виконуватися, так як елемента з таким ім'ям більше немає. Тому спочатку завжди слід задавати ім'я елемента управління і лише потім писати для нього код обробки його події.

 

Деякі елементи управління.

Кнопка (CommanaButton).

Цей елемент управління використовується для того, щоб почати, перервати або закінчити який-небудь процес. Кнопка зустрічається у всіх додатках Windows.

Події.

Головною подією для кнопки є Click. Окрім цієї події, у кнопки можуть бути і інші, але вони застосовуються рідко.

Для виклику події Click є різні способи. Найпростіший - безпосереднє клацання на кнопці мишею. Ця ж подія викликається також, якщо за допомогою клавіші Tab перенести фокус на кнопку, потім натиснути клавішу Enter. Можна програмно викликати подію Click, встановивши рівним True значення властивості Value, доступної тільки під час виконання.

Надпис (Label).




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-24; Просмотров: 367; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.022 сек.