Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Пояснювальна записка




Моделювання та конструювання

З предмета

Для виконання лабораторних робіт

Методичні вказівки

«Основи композиції»

для студентів спеціальності

промислових виробів»

 

 

Розглянуто предметною комісією

«Легка промисловість»

Протокол №______

від „____”______20__р.

Голова комісії

_____________Кузнецова П.В.

 

 

Автор: Кузнецова П.В. – голова циклової комісії «Легка промисловість», викладач спецдисциплін

Рецензент: Лапчак С.М. – викладач спецдисциплін легкої промисловості вищої категорії

Посібник призначений для студентів, які навчаються за спеціальністю «Моделювання та конструювання промислових виробів» на денному та заочному відділенні. В ньому описана методика виконання лабораторних робіт з предмету «Основи композиції».

 

 

Найменування лабораторної роботи Сторінка
№1 «Розробка ескізів моделей одягу різних стильових рішень»  
№2 «Розробка моделей одягу різних силуетів»  
№3 «Розробка ескізу моделей одягу з використанням різних властивостей композиції»  
№4 «Розробка ескізу моделей одягу з різними співвідношеннями і видами пропорцій»  
№5 «Розробка ескізу моделей одягу модного направлення з різними видами ритмічної організації форми»  
№6 «Розробка ескізу моделей з різноманітноми кольоровими співвідношеннями»  
№7 «Розробка ескізів моделей, підкреслюючих індивідуальність людини кольором»  
№8«Розробка моделі одягу з використанням різних фактур матеріалів»  
№9 «Виконання асоціативної розробки «абстрактного силуету» умовного костюму у вигляді простих геометричних форм»  
№10 «Виконання робочого ескізу реального костюму за асоціативноїю розробкою «абстрактного силуету» умовного костюму»  
Додатки  

 

 

Навчальна програма дисципліни "Основи композиції" передбачає вивчення студен­тами теоретичного матеріалу і набуття практичних навичок у створенні високоху­дожніх виробів на ґрунті знань законів композиційної побудови промислових виробів.

Програма складається з трьох розділів, які послідовно один за одним освітлюють основи художнього проектування, закономірності композиції одягу, джерела твор­чості у створенні моделей одягу.

Перший розділ передбачає докладне вивчення питань основ художнього проекту­вання, стиль, моди і сучасного одягу, а також моду як соціальне явище.

В другому розділі вивчаються питання закономірностей композиції, докладно роз­глядається питання поняття всіх аспектів композиції.

Студенти докладно вивчають елементи композиції: форми і силует, лінії і мате­ріал, кольорові сполучення і декоративне оздоблення. Велика увага приділяється та­ким питанням, як співвідношення і пропорціювання в костюмі.

Вивченню таких питань, як ритм в одязі, зорові ілюзії в костюмі, види стильового оформлення костюма, приділяється особлива увага.

Заключний розділ предмета включає такі теми, як джерела творчості у ство­ренні моделей одягу, образно-асоціативну основу творчого рішення композиції кос­тюму, народний одяг - невичерпане джерело творчості художника-модел’єра, і ви­никає великий інтерес до цих питань.

Вивчення теоретичних питань супроводжується постійним проведенням лабораторних робіт, які дають можливість повно і глибоко розібратися в теоретичному ма­теріалі і здобути навички в використанні теоретичних знань на практиці.

 

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №1

Тема: „Розробка ескізів моделей одягу різних стильових рішень”

 

Кількість годин: 2

Мета:

- ознайомитись з різними стильовими напрямками одягу;

- розробити ескіз декількох моделей одягу різних стильових напрямків;

- охарактеризувати ці моделі, визначивши особливості, які характерні тільки наданому стильовому напрямку

 

Прилади: кольорові олівці абофарби акварельні, пензлі, вода, палітра.

 

Література:

1. Пармон Ф.М. Композиция костюма. М.: Легпромбытиздат, 1985.

2. Бердник Т.О. Основы художественного проектирования костюма и эскизной графики. Ростов н/Д: Феникс, 2001.

3. Рачинская Е.И., Сидоренко В.И. Моделирование и художественное оформление одежды/Серия «Учебники, учебные поосбия». – Ростов н/Д. Издательство «Феникс», 2002.

 

Посібники: плакати, зразки робіт, методичні вказівки.

 

Методичні вказівки до виконання роботи

 

Завдання № 1 виконати ескізи 2 моделей одягу різних стильових напрямків.

Для виконання завдання №1 треба вирішити, які стильові напрямки в одязі Ви бажаєте показати. Розробити ескізи двох костюмів різних за стилем. На аркуші форматом А4 намалювати їх використовуючи будь-яку графічну техніку.

 

Завдання №2 охарактеризувати ці моделі, визначивши особливості, які характерні тільки наданому стильовому напрямку.

Для виконання завдання №2 потрібно докладно описати кожну модель, визначити характерні особливості одягу, які належать тільки цьому стильовому напрямку.

 

Контрольні запитання

 

1. Які стильові напрямки в одязі Ви знаєте?

2. Що характеризує кожен зі стилей одягу?

3. Які мікростилі Ви знаєте? До яких стилей вони відносяться?

 

 

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №2

Тема: „Розробка моделей одягу різних силуетів”

 

Кількість годин: 2

Мета:

- ознайомитись з різноманітними силуетами;

- розробити ескіз декількох моделей одягу різних силуетів;

- зробити аналіз силуетного рішення.

 

Прилади: кольорові олівці або фарби акварельні, пензлі, вода, палітра.

 

Література:

1. Пармон Ф.М. Композиция костюма. М.: Легпромбытиздат, 1985.

2. Бердник Т.О. Основы художественного проектирования костюма и эскизной графики. Ростов н/Д: Феникс, 2001.

3. Рачинская Е.И., Сидоренко В.И. Моделирование и художественное оформление одежды/Серия «Учебники, учебные поосбия». – Ростов н/Д. Издательство «Феникс», 2002.

 

Посібники: плакати, зразки робіт, методичні вказівки.

 

Методичні вказівки до виконання роботи

 

Завдання № 1 виконати ескізи 2 моделей одягу різних фронтальних силуетів.

Для виконання завдання №1 треба вирішити, які силуетні форми костюму Ви бажаєте показати. Розробити ескізи двох костюмів різних за силуетом. На аркуші форматом А4 намалювати їх використовуючи будь-яку графічну техніку.

 

Завдання №2 зробити аналіз цих моделей, визначивши емоційний вплив силуетих ліній.

Для виконання завдання №2 потрібно докладно описати кожну модель, визначити властивості просторової форми одягу, розкрити силуетну форму. Визначити емоційний вплив силуетних (контурних), конструктивних, декоративних та конструктивно-декоративних ліній.

 

Контрольні запитання

 

1. Що називається силуетом?

2. Які геометричні структури є основою силуетів?

3. З якими буквами можуть порівнювати силуети?

4. Що називається скульптурними силуетами? декоративними силуетами?

5. Які силуети називаються фронтальними? Які профільними?

6. Який емоційний вплив мають лінії в одязі?

7. Що характеризують силуетні лінії?

8. Що називають конструктивними лініями? Що до них відноситься?

9. Яке навантаження несуть конструктивно-декоративні лінії?

10. Що є декоративними лініями в одязі?

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №3

Тема: „Розробка моделей одягу з використанням різних властивостей композиції”

 

Кількість годин: 2

Мета: - ознайомитись з різноманітними властивостями композиції костюма;

- розробити ескіз декількох моделей одягу з використанням різних властивостей композиції костюма;

- зробити аналіз моделей.

 

Прилади: кольорові олівці або фарби акварельні, пензлі, вода, палітра.

 

Література:

1. Пармон Ф.М. Композиция костюма. М.: Легпромбытиздат, 1985.

2. Бердник Т.О. Основы художественного проектирования костюма и эскизной графики. Ростов н/Д: Феникс, 2001.

3. Рачинская Е.И., Сидоренко В.И. Моделирование и художественное оформление одежды/Серия «Учебники, учебные поосбия». – Ростов н/Д. Издательство «Феникс», 2002.

 

Посібники: плакати, зразки робіт, методичні вказівки.

 

Методичні вказівки до виконання роботи

 

Завдання № 1 виконати ескізи 2 моделей одягу з використанням асиметрії та одного з видів симетрії.

Для виконання завдання №1 треба чітко розрізняти, чим відрізняються симетрія від асиметрії в одязі, які види симетрії в композиції костюма використовують. Розробити ескізи двох костюмів, в одному має наявність прояву асиметрії, а в іншому – симетрія будь-якої групи (класична, подібності, афінна або криволінійна). На аркуші форматом А4 намалювати їх використовуючи будь-яку графічну техніку.

 

Завдання №2 зробити аналіз цих моделей з ретельним описом всіх композиційних властивостей.

Для виконання завдання №2 потрібно докладно описати кожну модель, визначити які елементи, об’єднуючись між собою, входять у відповідні відношення за величиною, та розташовуючись відповідно осі структури, утворюють один з видів симетрії або асиметрію.

 

Контрольні запитання

1. Які властивості композиції ви знаєте?

2. Які види симетрії Ви знаєте?

3. Що називається асиметрією?

4. Які види рівності проявляються у класичній симетрії?

5. Які перетворення костюму відбуваються у афінній симетрії?

6. У яких видах проявляється симетрія подібності?

7. Які форми розглядають у криволінійній симетрії?

8. Яку роль відіграє асиметрія у костюмі?

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №4

 

Тема: „Розробка ескізу моделей одягу з різними співвідношеннями і видами пропорцій”

 

Навчальні цілі: Освоєння різноманітних видів пропорцій та співвідношень в одязі

 

Студент повинен:

знати - види пропорцій в одязі;

- види співвідношень в одязі;

вміти - застосовувати ці пропорції та співвідношення в організації костюму

Кількість годин: 2

 

Прилади: прості або кольорові олівці, фарби акварельні, пензлі, вода, палітра.

 

Література:

1. Пармон Ф.М. Композиция костюма. М.: Легпромбытиздат, 1985.

2. Бердник Т.О. Основы художественного проектирования костюма и эскизной графики. Ростов н/Д: Феникс, 2001.

3. Рачинская Е.И., Сидоренко В.И. Моделирование и художественное оформление одежды/Серия «Учебники, учебные поосбия». – Ростов н/Д. Издательство «Феникс», 2002.

 

Посібники: плакати, зразки робіт, методичні вказівки.

 

Методичні вказівки до виконання роботи

 

Завдання № 1 виконати ескізи 2 моделей одягу з різними пропорціональними співвідношеннями.

Для виконання завдання №1 Вам необхідно підібрати 2 моделі одягу. В організації костюма першої моделі використати прості арифметичні пропорції (які основані на раціональних числах). В організації костюма другої моделі використати складні геометричні пропорції (які основані на ірраціональних числах, похідних геометричних побудов). Розробити ескізи цих двох костюмів. На аркушах форматом А4 намалювати їх використовуючи будь-яку графічну техніку.

 

Завдання №2 зробити аналіз цих моделей.

Для виконання завдання №2 потрібно докладно описати кожну модель, визначивши вид пропорційних співвідношень частин одягу, зв’язок пропорційних відношень частин одягу та розрахунок пропорційних відношень між частинами одягу.

Контрольні запитання

1. Що називається пропорціями в одязі?

2. Від яких чинників залежать пропорції одягу?

3. Які пропорції в одязі найбільш використовують при моделюванні?

4. Які лінії пропорційного поділу Ви знаєте?

5. Охарактеризуйте організацію простих пропорційних співвідношень в одязі.

6. Охарактеризуйте організацію складних пропорційних співвідношень в одязі.

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №5

 

Тема: „Розробка ескізу моделей одягу модного направлення з різними видами ритмічної організації форми”

 

Навчальні цілі: Освоєння різноманітних видів ритмічної організації форми

 

Студент повинен:

знати - види ритму в одязі;

вміти - застосовувати ці види ритму в організації костюму

 

Кількість годин: 2

 

Прилади: прості або кольорові олівці, фарби акварельні, пензлі, вода, палітра.

 

Література:

1. Пармон Ф.М. Композиция костюма. М.: Легпромбытиздат, 1985.

2. Бердник Т.О. Основы художественного проектирования костюма и эскизной графики. Ростов н/Д: Феникс, 2001.

3. Рачинская Е.И., Сидоренко В.И. Моделирование и художественное оформление одежды/Серия «Учебники, учебные поосбия». – Ростов н/Д. Издательство «Феникс», 2002.

 

Посібники: плакати, зразки робіт, методичні вказівки.

 

Методичні вказівки до виконання роботи

 

Завдання № 1 виконати ескізи 2 моделей одягу з різними видами ритмічної організації.

Для виконання завдання №1 Вам необхідно підібрати 2 моделі одягу. В організації костюма першої моделі використати простий рівномірний ритм, а у другій моделі – пропорційно-послідовний ритм.

 

Завдання №2 зробити аналіз цих моделей.

Для виконання завдання №2 потрібно докладно описати кожну модель, визначивши вид ритмічної організації форми, виявити роль ритму в композиційній побудові.

 

Питання до захисту роботи

 

1. Що називається ритмом?

2. Які види ритму Ви знаєте?

3. Дайте характеристику простому рівномірному ритму?

4. Дайте характеристику складному метричному ряду?

5. Дайте характеристику пропорційно-послідовному ритму?

 

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №6

Тема: „Розробка ескізу моделей з різноманітноми кольоровими співвідношеннями”

 

Кількість годин: 2

Мета:

- ознайомитись з різноманітними співвідношеннями у костюмі,

- ознайомитись з принципом гармонізаціі кольорів різнах груп у костюмі,

- навчитися підбирати кольори, щоб підкреслити якості фігури людини.

 

Прилади: кольорові олівці абофарби акварельні, пензлі, вода, палітра.

 

Література:

1. Пармон Ф.М. Композиция костюма. М.: Легпромбытиздат, 1985.

2. Бердник Т.О. Основы художественного проектирования костюма и эскизной графики. Ростов н/Д: Феникс, 2001.

 

Посібники: плакати, зразки робіт, методичні вказівки.

 

Методичні вказівки до виконання роботи

 

Завдання № 1 виконати ескіз моделі, у якій гармонійно співвідносяться два кольори (родинні, родинно-контрастні або контрастні), підкреслюючи індивідуальність людини, для якої ця модель запропонована.

Для виконання завдання №1 потрібно спочатку підібрати образ людини, з якої Ви бажаєте працювати. Потім запропонувати їй одяг зі сполученням таких двох кольорів, які би підкреслили якості фігури цієї людини.

 

Завдання №2 виконати виконати ескіз моделі, у якій гармонійно співвідносяться багато кольорів (родинні, родинно-контрастні або контрастні), підкреслюючи індивідуальність людини, для якої ця модель запропонована

Для виконання завдання №2 потрібно запропонувати обраній людині одяг зі сполученням багатьох кольорів, які би також підкреслили якості її фігури.

 

Після виконання завдання №1 та №2 зробіть висновок, як колір може підкреслити якості фігури людини.

 

Контрольні запитання

1. Який основний фактор колірної гармонії?

2. За якими умовами можлива гармонізація родинних кольорів?

3. За якими умовами можлива гармонізація родинно-контрастних кольорів?

4. За якими умовами можлива гармонізація контрастних кольорів?

5. Які випадки триколірної гармонії можливі?

6. Які монохромні сполучення існують?

7. Який вплив мають ахроматичні кольори у сполученні з контрастними кольорами?

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №7

Тема: „Розробка ескізів моделей, підкреслюючих індивідуальність людини кольором”

 

Кількість годин: 2

Мета:

- ознайомитись з впливом кольору на настрій людини,

- ознайомитись, на що важливо звертати увагу при визначенні кольору костюма,

- навчитися підбирати кольори, щоб підкреслити індивідуальність людини.

 

Прилади: кольорові олівці абофарби акварельні, пензлі, вода, палітра.

 

Література:

1. Пармон Ф.М. Композиция костюма. М.: Легпромбытиздат, 1985.

2. Бердник Т.О. Основы художественного проектирования костюма и эскизной графики. Ростов н/Д: Феникс, 2001.

 

Посібники: плакати, зразки робіт, методичні вказівки.

 

Методичні вказівки до виконання роботи

 

Завдання № 1 виконати декілька ескізів моделей для людей різних типів, у яких гармонійно співвідносяться всі кольори костюму, взуття та аксесуарів та підкреслюють індивідуальність цих людей, для яких ці моделі запропоновані.

Для виконання завдання №1 потрібно спочатку підібрати 4 різних образи людей (блондини, брюнети, шатени та рудоволосі у сполученні з деяким кольором очей, шкіри), з якими Ви бажаєте працювати. Потім запропонувати їм одяг зі сполученням таких кольорів, які би найбільш пасували та підкреслили би індивідуальність цих людей.

 

Завдання №2 зробити аналіз впливу кольорів на індивідуальність людини.

Для виконання завдання №2 потрібно зробити висновок, у якому обгрунтувати кольорове рішеня моделей одягу для обраних типів людей, аналізуючи, як кольорами можно підкреслити їх індивідуальність.

 

Контрольні запитання

1. Як кольори впливають на настрій людини?

2. Що має вплив на вибір кольору костюму?

3. Як підібрати для людини кольори костюму, щоб вони гармоніювали із кольором його шкіри, волосся, очей?

4. Які кольори пасують блондинам?

5. Які кольори підкреслюють зовнішність брюнетів?

6. Які кольори підкреслюють яскравість волосся у рудоволосої людини?

7. Які колірні гами індивідуального фарбування людей Ви знаєте? Які кольори їм пасують?

8. Що здобуває велике значення на сприйняття кольору у монохромної композиції костюму?

9. Настільки важливий колір предметів, що доповнюють костюм?

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №8

Тема: „Розробка моделі одягу з використанням різних фактур матеріалів”

 

Кількість годин: 2

Мета:

- ознайомитись з фактурою різних матеріалів,

- ознайомитись зі сполученням різних фактур в одному виробі;

- простежити вплив фактур матеріалів на зорове сприйняття фігури людини.

 

Прилади: фарби акварельні, гуаш, темпера, пензлі, губка, зубна щітка, гребінець, клей ПВА, гострий предмет, вода, палітра.

 

Література:

1. Пармон Ф.М. Композиция костюма. М.: Легпромбытиздат, 1985.

2. Бердник Т.О. Основы художественного проектирования костюма и эскизной графики. Ростов н/Д: Феникс, 2001.

3. Рачинская Е.И., Сидоренко В.И. Моделирование и художественное оформление одежды/Серия «Учебники, учебные поосбия». – Ростов н/Д. Издательство «Феникс», 2002.

 

Посібники: плакати, зразки робіт, методичні вказівки.

 

Методичні вказівки до виконання роботи

 

Завдання № 1 виконати зразки фактур матеріалів з виростанням різних приладів, та наклаїти їх на аркуш форматом А3.

 

Для виконання завдання №1 використати підручні матеріали для створення імітації фактури якогось матеріалу.

 

1). Покрити аркуш рівним шаром акварельною фарбою одного кольору. Після того, як фарба висохне, покрити цей аркуш поверх клеєм ПВА, який забарвлений фарбою того ж, але більш темного кольору. Коли й цей шар висохне, гострим предметом продряпати малюнок. Отримаємо ефект шкіри з видавленим малюнком.

 

2). Покрити аркуш рівним шаром акварельною фарбою одного кольору. У маленьких кришечках зробити густий розчин фарби різних кольорів. Мокнути гребінець в одну з кришечок. Після того, як фарба на аркуші висохне, провести гребінцем в одному напрямку декілька прямих ліній. Гребінець вимити та мокнути в інший розчин. Провести наступні лінії в напрямку під кутом 900 до перших. Отримаємо імітацію тонкої тканини у клітинку (наприклад, ситець).

 

3). Видавити з тюбика темпери одного кольору декілька плям. Торкаємось губкою до фарби, та підсмикуємо різкими рухами цю губку. В просвіти видавити фарбу іншого кольору та повторити рухи губкою як в перший раз. Ці кольори змішаються, та отримаємо ефект різнобарвної строкатої тканини.

 

4). Покрити аркуш рівним шаром гуаші одного кольору. Поки ще фарба не висохла, посипати аркуш крупною сіллю. Оставити висихати. Після цього обережно стряхнути сіль. Отримаємо імітацію бархатної тканини.

 

5). Покрити долоню розчином блакитної акварельної фарби. Торкнутися долонею аркуша паперу декілька разів. Остануться відбитки. Отримаємо імітацію джинсової тканини.

 

6). Покрити аркуш рівним шаром акварельною фарбою одного кольору. У маленьких кришечках зробити густий розчин гуаші різних кольорів. Мокнути зубну щітку в одну з кришечок. Після того, як фарба на аркуші висохне, зробити набризг на аркуш наступним чином: зубну щітку тримати щитиною донизу та провести по щитині паличкою у напрямку до себе; на аркуші з’являться краплі різної величини. Після того, як і ця фарба висохне, повторити все ще декілька разів з використанням інших кольорів. Отримаємо імітацію мармуру.

 

Завдання №2 розробити ескіз моделі жіночого або чоловічого одягу. Підібрати фактури тканин, які Ви пропонуєте використовувати в моделі.

 

Для виконання завдання №2 потрібно на аркуші паперу форматом А3 намалювати ескіз моделі жіночого або чоловічого одягу. Зробити трафарет запропанованої модели. Вибрати підходячу для моделі фактуру, та вирізати за трафаретом з цієї фактури модель. Наклеїти її на намальований ескіз.

 

Контрольні запитання

 

1. Як фактури тканин розрізняють на вигляд?

2. Від чого залежить сприйняття фактури?

3. Що має значення у фактурі матеріалу при сприйнятті форми?

4. Яким чином колір та фактура тканин повинні гармоніювати?

5. Які особливості фактури ворсової тканини?

6. Які особливості фактури гладкої тканини?

7. Які різновиди малюнка на тканинах Ви знаєте?

 

 

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №9

 

Тема: «Виконання асоціативної розробки «абстрактного силуету» умовного костюму у вигляді простих геометричних форм»

 

Навчальні цілі: Освоєння принципів формоутворення костюму при емоційниму впливі джерела натхнення на глядача

 

Студент повинен:

знати - принцип формоутворення;

- образний строй костюму;

вміти - застосовувати композиційні принципи організації форми в конструкції костюму

Кількість годин: 2

 

Прилади: прості олівці, тушь, перо, пензлі.

 

Література:

1. Пармон Ф.М. Композиция костюма. М.: Легпромбытиздат, 1985.

2. Бердник Т.О. Основы художественного проектирования костюма и эскизной графики. Ростов н/Д: Феникс, 2001.

3. Рачинская Е.И., Сидоренко В.И. Моделирование и художественное оформление одежды/Серия «Учебники, учебные поосбия». – Ростов н/Д. Издательство «Феникс», 2002.

4. Андросова Э.А. Основы художественного проектирования костюма: Учебное пособие. — Челябинск: Издательский дом "Медиа-Принт", 2004.

 

Посібники: плакати, зразки робіт, методичні вказівки.

 

Методичні вказівки до виконання роботи

 

Завдання. Використовуючи натурні замальовки, виконати фор-ескізи костюмів-образів по асоціаціям на теми: предметний світ, жива природа, живопис, архітектура, історичний або народний костюм.

Для виконання завдання розробити з одного із видів геометричних форм силует моделі одягу, використовуючи алгоритм трансформації обраного джерела.

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-06-25; Просмотров: 377; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.175 сек.