Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Контрольна робота




Лабораторна робота № 21

Лабораторна робота № 20

Лабораторна робота № 20

Лабораторна робота № 19

Тема роботи: HTML+JavaScript. Використання об’єкту Date.

 

  1. Визначити кількість діб, годин та хвилин між поточною датою та кінцем календарного року.
  2. Визначити кількість діб, годин та хвилин між поточною датою та днем твого народження.
  3. Визначити кількість годин та хвилин до кінця поточної пари.
  4. Визначити кількість діб, годин та хвилин, які пройшли після закінчення Другої Світової війни.
  5. Визначити кількість діб, годин та хвилин між днями народження твого та твого сусіда у комп’ютерному класі.
  6. Розробити секундомір, з двома кнопками „Стоп” та „Пуск”, який буде відлічувати секунди, результат вивести у текстове поле.
  7. Визначити кількість діб, годин та хвилин між поточною датою та „кінцем світу” (31.12.2012).
  8. Розробити таймер, який буде динамічно відлічувати час (дні, години, хвилини, секунди), який залишився до твого дня народження.
  9. Визначити кількість років і днів між кінцем Другої світової війни та вашим днем народження.
  10. Визначити кількість років і днів між днем твого народження і сьогодняшним днем.
  11. Створити одновимірний масив дійсних чисел, розглянути крайні елементи (перший та останній), якщо перший більше останнього, поміняти їх місцями.
  12. Визначити кількість годин і хвилин між початком занять (9 годин ранку) і поточним часом.

 

  1. Визначити кількість діб, годин та хвилин між поточною датою та кінцем другого триместру.
  2. Визначити кількість діб, годин та хвилин між початком другого триместру та днем твого народження.
  3. Визначити кількість діб, годин та хвилин між початком та кінцем другого триместру.
  4. Визначити кількість діб, годин та хвилин, які пройшли між початком занять 1.09.2012 та кінцем навчального року.

 

 

Тема роботи: HTML+JavaScript. Використання стилів.

Створити таблицю стилів (не менше 5), записати їх у файл типу *.css, використати цю таблицю для формування домашньої сторінки з лаб. роб. № 10. У сторінці обов’язково повинен бути присутній фрагмент розташування тексту на фото.

 

 

Тема роботи: HTML+JavaScript. використання гіперпосилань з фрагментів малюнка.

Використати домашню сторінку з лаб. роб. № 10. На груповому фото організувати гіперпосилання з короткими відомостями про осіб, які зображені на фото при наведенні на них курсора миші (у якості фрагментів осіб вибрати їх обличчя).

 

Тема роботи: HTML+JavaScript

  1. Вивести на екран у вигляді таблиці значення функцiї: Y = 0.5 * EXP (X) на iнтервалi [1, 2], з кроком 0.1.

 

  1. Розробити програму, яка обраховує та виводить на екран у табличнiй формi координати точок елiпсу, що заданий параметрично (X = A * COS (T), Y = B * SIN (T)) з кроком 1 градус (А та В – півосі еліпсу, задати самостійно).

 

  1. Матерiальна точка рухається згiдно із законом: X = Vx * T, Y = Vy * T - (G * T2) / 2. Обчислити та видати на екран у виглядi таблицi її координати для промiжку часу з T1 = 3c до T2 = 27c з кроком 1 с.

 

  1. Обчислити периметр елiпсу та вивести його на екран, який задан параметрично: X = A * COS (T), Y = B * SIN (T) з кроком T = 1 градус, замiнюючи промiжки кривої вiдрiзками прямої, порівняти з точним значенням.

 

  1. Скласти програму приблизного обчислення довжини шляху, який пройдений точкою за час T = 5 с, замiнюючи вiдрiзки кривої вiдрiзками прямої. Точка рухається за законом: X = (3 * T) / (1 + T3); Y = (3 * T2) / (1 + T3). Обчислення виконати з кроком часу 0.5 с.

 

  1. Визначити мінімальну кількість елементів послідовності Y = 1 + 1 / 2 - 1 / 3 + 1 / 4 - 1 / 5 +... + 1 / N, яка в сумі дає значения не менше ніж 3.

 

  1. Дано рядок якiй складається із слiв. Знайти усi слова, у яких лiтера 'a' входить не менше двох разiв.

 

  1. Ініціалізуйте довільний рядок, Знайти найдовшу групу цифр у рядку.

 

  1. У прямокутнiй матрицi (двовимірному масиві 3*4) є два однакових елементи. Знайти їхні значения та номери.

 

  1. Дано рядок, у який входять тільки символи: a,b,c,d,e. Пiдрахувати i вивести на екран кiлькiсть входжень у ньому кожного символу. Результат подати у виглядi таблицi.

 

  1. У одновимірному масиві (ініціалізувати самостійно) знайти номер першого елементу, який менше заданого числа, яке вводиться по запрошенню. Вивести його на екран.

 

  1. Дана послiдовнiсть упорядкованих по зростанню натуральних чисел, ініціалізувати одновимірним массивом, а також новий елемент з того ж диапазону. Визначити, чи можна вставити цей елемент у неї (з’ясувати, чи знайдеться для ньго місце), а якщо можна – вставити, не порушуючи упорядкованості.

 

  1. Дано три трикутника, довжини сторін яких записані у одновимірному масиві. З'ясувати, який з них має найбiльшу площу. У розрахунках скористуватися формулою Герона:
    p = (a + b + c) / 2; s = sqrt (p * (p - a) * (p - b) * (p - c)).

 

  1. Матерiальна точка рухається згiдно із законом (кулька, яка кинута під кутом до горизонту, швидкості Vx, Vy вже визначені):
    X = Vx * T,
    Y = Vy * T - (G * T2) / 2.
    Обчислити її координати для T1 = 3 c, T2 = 9 c, T3 = 27 c. Використати функцію.

 

  1. Задана, безперервна функція на вiдрiзку [1,10].
    y1 = (x - 2)2 + 1,
    Визначити методом табулювання з кроком 0.1, чи має вона екстремум на заданому вiдрiзку (відрізок ввести по запрошенню).

 

  1. Розробити HTML документ, змiст якого залежить вiд часу його перегляду. Вiн повинен складатися з привiтання (добрий ранок, день, вечiр, нiч) та мiстити iнформацiю про час його перегляду (на момент завантаження до броузеру) у такому форматi:'зараз dd.mm.yyyy hh:mm:ss’ (назва дня тижня, місяця, рік, години, хвилини, секунди, останні 3 дані повинні мати попереду 0, якщо їх кількість менше за 10, тобто: 06 годин).

 

  1. Розробити HTML документ, що залежно від введеного номера (1,2,3) (через функцію prompt ()) виводить на екран одне з 3 різних фото. Фото вибрати самому. Або замінити їх кольоровими прямокутниками, які зроблені у Paint.

 

  1. Текст пересувається приблизно по диагоналі екрану від лівого верхнього кута у правий нижній стрибками через 1 секунду. Передбачити дві кнопки: «старт» та «стоп»

 

  1. Текст на екрані послідовно з інтервалом в 1 секунду міняє 5 кольорів. Передбачити дві кнопки: «старт» та «стоп»

 

 

  1. Картинка пересувається горизонтально від лівого края екрана до правого, а потім навпаки стрибками через 1 секунду. Передбачити дві кнопки: «старт» та «стоп»

 

  1. Визначити скільки діб, годин та хвилин залишилося від дня твого народження до кінця поточного року. Виконання програми почати після натискання кнопки: «старт».

 

  1. Створити файл стилів із розширенням *.css, 3-4 стилі з наслідуванням. Під’єднати його до сторінки та виконати форматування свого прізвища (60 пикселів, колір червоний із сіренькою тінню), ім’я, по батькові (40 пікселів, колір зелений без тіні). Все відцентроване на сторінці. Використати стилі форматування виключно із таблиці стилів.

 

  1. Розташувати на сторінці картинку, яка створена у Paint і містить коло, прямокутник та трикутник, які залити фоном різних кольорів. Наводячи і клацаючи по геометричній фігурі, завантажити документ, який її характеризує, наприклад: коло, колір червоний, прямокутник....

 

  1. Сформувати сукупність фреймів, які будуть мати конфігурацію, яка зображена на рисунку. У фреймі 4 розташувати меню на 3 пункти, з п. 1 документ послати у фрейм 1, з 2 на 2, з 3 на 3.

 

     
 

 

Лабораторна робота № 21 Індексні файли

Задані поля запису, визначити їх типи даних, написати програму для введення довільної кількості записів через масив, який ініціалізувати як типізовану константу, записати їх у типізований файл (не менше 20 елементів). Для сформованого файлу створити індексний файл по Nполя., що визначає викладач.

Відсортувати індексний файл методом за вибором студента. Виконати пошук у сортованому файлі послідовним та бінарним методами (програма бінарного пошуку у папці: \\Basic of programming\СОД\Програмний інструмент\ Бинарный поиск в типизированном файле). Підрахувати кількість порівнянь для обох методів.

1. Книжка: прізвище та ініціали автора, кількість сторінок, рік видання.

2. Програма: мова програмування, об’єм в кілобайтах, рік створення. Меблі: назва, артикул, ціна.

3. Радіоприймач: назва, хвильовий діапазон (МГц), кількість діапазонів. Людина: прізвище, стать, зріст, вага

4. Судно: довжина, ширина, осадка, кількість пасажирів.

5. Судно: водотоннажність, вантажопідйомність, кількість палуб

6. Споруда: назва, призначення, площа, яка відводиться під неї (м2).

7. Магнітофон: назва, тип (кас.,боб.), маса, діапазон частот (Гц).

8. Судно: вантажопідйомність, швидкість, кількість трюмів.

9. Людина: прізвище та ініціали, рік народження, рік прийому на роботу.

10. Риба: назва, довжина, маса, глибина існування.

11. Муз. ансамбль: назва, напрямок, кількість осіб.

12. Людина: прізвище, стать, колір волосся, очей.

13. Журнал: назва, рік заснування, кількість сторінок.

14. Телевізор: тип (кол., ч/б), розмір екрана, вага.

 

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-06-26; Просмотров: 737; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.007 сек.