Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Сыныбы: 7

Социополитическая система.

Кадровая политика в морском флоте.

На рис.4 показана когнитивная карта для анализа кадровой политики в морском флоте. На ней: [1] – жалованье, рацион, пособия; [2] – состояние окружающей среды; [3] – возможности повышения квалификации; [4] – удовлетворённость работой; [5] – степень постоянства кадров; [6 ] –военнослужащие; [7] – сохранность оборудования; [8] – общий бюджет для личного состава.

Рис.4

На рис.5 показана когнитивная карта социополитической системы развивающейся страны. На ней: 1 – влияние диссидентов; 2 – степень угрозы; 3 – централизация управления; 4 – ресурсы, выделяемые на оборону; 5 – уровень лишений; 6 – гражданские свободы; 7 – давление в пользу реформ; 8 – темп потребления ресурсов; 9 – уровень жизни населения; 10 – ресурсы для экономической активности; 11 – темп экономического роста; 12 – общие ресурсы.

Пәні: Информатика

Сабақтың тақырыбы: Компьютерлік графика түрлері. Векторлық және растрлық графиктерді құру және өңдеу бойынша программмалары. Графикалық файлдардың пішімі. Векторлық графика. Векторлық графиканы өңдеу боййынша программасының интерфейсі.

Сабақтың мақсаты:

  1. Оқушыларды компьютерлік графика ұғымымен таныстыра отырып, графиканың түрлері, редакторлары туралы білімдерін қалыптастыру;
  2. Оқушылардың компьютерлік графикамен жұмыс істеу үйрету арқылы теориялық білімін, ой-өрісін, шапшаң ойлау қабілетін дамыту;
  3. Оқушыларды жан-жақты болуға, техникалық құрылғыларды пайдалану барысында жүйелілікке тәрбиелеу;

 

Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ.

Сабақтың әдісі: Интерактивті тақта арқылы, диктант, тапсырмалар

Көрнекілік: Интерактивті тақта, презентация

Сабақтың барысы:

1.Ұйымдастыру

2.Өткен ақпаратты қайталау

3.Жаңа сабақты баяндау. Мәтінмен жұмыс

4.Ой қорыту. Сабақты бекіту

5.Компьютермен жұмыс.

6. Бағалау. Үйге тапсырма беру.

ІІ. Өткен ақпаратты қайталау. Бос орынды толықтыр

  1. бұл графикалық экранда әрбір пиксельдің жарықталыну түсі мен белгісі кодталған оперативті жадының бөлігі -...( Экран буфері)
  2. графикалық экрандық беттер - пайдаланылған графикалық экранның режиміне, дисплейдің... (типіне) және жадының... (көлеміне) тәуелді графикалық экран үшін бір немесе бірнеше буфер.
  3. Borland International фирмасы... (СRAPH) арнайы программалар кітапханасын жасап шығарған.
  4. Мәтіндік режимде процедураларды пайдалану үшін алдымен... (GRT) модулін іске қосу керек.
  5. Графикалық экранның мүмкіндігі дегеніміз – бұл экранға шығарылатын бейненің... (дәлдігі).
  6. Графиктік режимнен шығу үшін... (Closegraph) процедурасы пайдаланылады.
  7. Графикалық режимді алғаш рет іске қосу үшін (INITCRAPH) процедурасы қолданылады
  8. (PutPixel) процедурасы экранға нүктені көрсетілген координатасымен және түсімен шығарады.

ІІІ. Жаңа сабақты баяндау

Компьютерлік графика – әр түрлі кескіндерді (суреттерді, сызбаларды, мультипликацияларды) компьютердің көмегімен алуды қарастыратын информатиканың маңызды саласы. Қазіргі компьютерлік графика қолданылу әдісі бойынша мынадай негізгі салаларға бөлінеді:

Ғылыми графика Бұл ең бірінші пайда болған бағыт. Оның міндеті – объектілерді көрнекі бейнелеу. Ғылыми және инженерлік қызметте ғылыми графика ғылыми зерттеулер мен сынаулар жүргізгенде, есептеу нәтижесін графиктік өңдеу үшін, есептеу, эксперимент жүргізгенде және олардың нәтижесін графиктікөңдеу үшін, есептеу, эксперимент жүргізгенде және олардың нәтижесін көрнекі түрде көрсету үшін қолданылады. Медициналық қызметте ғылыми графика кардиограмма, рентгенограмма және т.с.с. түрінде қолданылады.  
Іскерлік графика Компьютерлік графиканың бұл саласы әр түрлі мекемелер жұмысында жиі қолданылатын иллюстрация жасауға арналған. Жоспар көрсеткішін, есеп беру құжаттарын, статистикалық мәліметтерді – осы объектілер үшін іскерлік графиканың көмегімен иллюстрациялық материалдар /график, диаграмма/ жасалады.  


 

 

Көркемдік графика Графикалық кескін жасау және редакциялау үшін, мысалы, баспа өнімдерін, жарнама безендіру, фотосуреттерді бояу және өңдеу, мультфильмдер, бейне сабақтар, компьютерлік ойындар жасау үшін қолданылады
 
ҮШ ӨЛШЕМДІ ГРАФИКА  
ЕКІ ӨЛШЕМДІ ГРАФИКА  
Фракталдықграфика  
Векторлық графика  
Растрлық графика  
Фракталды графиканың жасалу әдісі сурет салуға немесе безендіруге емес,програмалауға негізделеді. Егер растрлық графикада растр (пиксель), ал векторлық графикада сызық базалық элемент болып табылса, фракталдық графикада математикалық формуланың өзі базалық элемент болып табылады, бұл компьютердің жадында ешқандай объект сақталмайды, кескін тек қана теңдік бойынша салынады деген сөз.  
Растрлық кескін дегеніміз – түрлі түсті нүктелердің (пиксельдердің) жиынтығы. Олардың саны бейненің өлшемі мен шешімі арқылы анықталады. Растрлық графикада кескіндер түрлі-түсті нүктелердің жиынтығынан тұрады. Растрлық кескінді құрайтын әрбір пиксельдің өз орны мен түсі болады және әр пиксельге компьютер жадында бір ұяшық қажет. Растрлық кескіннің сапасы сол кескіннің өлшеміне (тігінен және көлденең орналасқан пиксельдердің саны) және әр пиксельді бояуға қажетті түстердің санына тәуелді болады. Өңдеу редакторлары: Adobe Photoshop, Corel Photo Paint  
Векторлық кескіндер, бұл - сызық, доға, шеңбер және тікбұрыш сияқты геометриялық объектілер жинағынан тұратын кескіндер. Бұл жерде вектор дегеніміз - осы объектілерді сипаттайтын мәліметтер жиынтығы. Векторлық графиканың басты артықшылығы оған кескін сапасын жоғалтпай өзгеріс енгізуге, оңай кішірейтуге және үлкейтуге болатындығы. Векторлық кескіндер СorelDRAW, Adobe illustrator секілді векторлық графикалық редакторларда жасалады.  

 

 


IV. Ой қорыту. Сабақты бекіту

 

Топтастыру(оқушылар көмегімен)

Графика
Зияны
Қолданылуы
Түрлері
Пайдасы

 


Бүгінгі сабаққа қатысы бар сөзді тауып сызыңыздар!

В П Л Ь А Д
ПИКСЕЛЬ ТОЧКА ТҮС ГРАФИКА ВЕКТОР ОЙЫН РАСТР ФОТО ФОРМУЛА РЕНТГЕН
Ж

Е И Е Ч К Н Т
К К С О Р Е Ү
Т А П Т Е Г С
О Й Н Н Н Т А
Р А Т Ы О Ф Л
Р С О Й Т О У
Б Т Р Ф О Р М

 

Графика Растрлық Векторлық Фракталдық
      +  
    +
    +  
  +    
      +

 

V. Компьютермен жұмыс

1 Paintnet графикалық редакторында төмендегі нысанды салыңыз!

2. Paintnet графикалық редакторында төмендегі нысанды салыңыз! Түстер палитрасын қолданыңыз!

 

Күрделі тапсырмалар:

 

VI. Үйге тапсырма. Бағалау

Графика түрлері. Шығу тарихы.

 

 

1. Знакомство с программой

1. Для чего используют PowerPoint

2. Нововведения в PowerPoint 2010

3. Обзор интерфейса PowerPoint 2010

4. Создание новой презентации

5. Открытие презентации

6. Сохранение презентации

2. Работа со слайдами

1. Создание, удаление и перемещение слайдов

2. Макеты слайдов

3. Дизайн слайдов

3. Работа с текстом

1. Вставка и форматирование текста

2. Проверка орфографии

3. Перевод текста

4. Вставка объектов WordArt

5. Вставка символов и формул

4. Диаграммы и графики

1. Создание диаграммы

2. Настройка внешнего вида диаграммы

3. Вставка объектов SmartArt

4. Настройка внешнего вида объектов SmartArt

5. Создание и редактирование таблиц

5. Мультимедиа в презентации

1. Вставка звука

2. Вставка видео

3. Вставка изображений

4. Вставка фигур

5. Вставка фигур

6. Снимок

1. Эффекты

2. Переходы

3. Настройка анимации

7. Демонстрация презентации

1. Ручная демонстрация

2. Автоматическая демонстрация

8. Прочее

1. Создание гиперссылок

2. Скрытие слайдов

3. Создание управляющих кнопок

4. Печать презентации

5. Защита презентации паролем

6. Запись презентации на диск

7. Создание фото-альбома

8. Примечания

9. Дополнительные шаблоны PowerPoint

10. Нумерация слайдов

11. Параметры страницы

12. Создание видео-презентации

Публикация презентации в интернете

Публикация презентации в интернете – часть 1

Публикация презентации в интернете – часть 2

Публикация презентации винтернете – часть 3

 

http://websplatt.ru/

http://vkontakte-anonym.blogspot.com/

http://privatelan.ru/info/proxy.html

http://webmasta.org/anonymizer/

http://3rg.ru/anonymizer_hameleon_vkontakte#

 

http://www.nonym.ru/

 

http://www.dzzt.com/

 

http://vk.com/page-21124_46599017

http://www.theproxy.be/

 

http://www.leader.ru/search/ http://vk.com

http://www.shadowsurf.com/

unblockyoutubenow.com

http://webmurk.ru/

 

www.anonymizer-s.ru

www.unboo.ru

www.cameleo.ru

 

http://www.youtube.com/

 

 

http://ozvs4y3pnu.dd34.ru/

 

http://diazoom.ru/

http://pinun.ru/

http://0s.ozvs4y3pnu.blaim.ru/

http://cgbq.lgius.kalisheev.ru/

http://workandtalk.ru/

http://3rg.ru/anonymizer_hameleon_vkontakte#

 

 

<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Система здравоохранения | Необходимо: 53 750 рублей
Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-07-02; Просмотров: 967; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.058 сек.