Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Послідовність створення атрибутів і їхньої вставки у блок у середовищі AutoCAD




Присвоєння атрибута об'єкту

Створення нових типів атрибутів

Для того, щоб привласнити значення атрибута креслярському об'єкту або групі об'єктів, необхідно спочатку описати тип цього атрибута.

Припустимо, виконується розробка плану цеху, і необхідно зв'язати графічні зображення верстатів із додатковою інформацією (назва моделі верстата). Створення опису типу атрибута, у якому можна буде заносити аналогічну інформацію, здійснюється в діалоговому вікні «Типи атрибутів» (див. слайд 1), що викликається через меню «Сервіс» командою «Типи атрибутів».

Аналогічним образом створюється новий числовий або табличний тип атрибута. Для таблиці виконується опис даних, що будуть зберігатися у стовпчиках цієї таблиці.

Після того, як створений тип атрибута, можна привласнювати цей атрибут об'єктам документа.

1. Щоб привласнити атрибут, необхідно виділити будь-якими зручними способами об'єкт (або декілька об'єктів), котрому потрібно привласнити атрибут і викликати вікно діалогу «Наявні атрибути» (див. слайд 2) командою «Атрибути» із меню «Сервіс».

2. Натисніть закладку „Новий” для виклику діалогу, в якому можна вибрати тип нового атрибуту.

3. Виберіть потрібний тип атрибуту у списку та натисніть кнопку „Вибрати”.

4. На екрані з`явиться вікно діалогу, в котрому потрібно ввести значення атрибуту. Після вводу натисніть кнопку ОК.

5. Далі „Вихід”.

 

3. Робота з атрибутами в середовищі AutoCAD

 

У середовищі AutoCAD атрибути можна використовувати в додатках Facilities Management (Керування засобами) для створення списку місця збереження, вартості й описування креслень AutoCAD в організації. Такі додатки, як Geographical Information System (Географічна й інформаційна система), Symbol Libraries (Символічні бібліотеки) і Material Estimates (Оцінки матеріалів), у яких витяг атрибутів сполучиться з використанням програм ADS або AutoLISP, можуть служити прикладами ефективного застосування атрибутів.

1. Створіть об'єкти, що передбачається включити у блок. При цьому не використовуйте команду Block, а тільки накреслите композицію (або використайте існуючу).

2. Уведіть команду Attdef. Ця команда викликає вікно діалогу «Значення атрибута» (див. слайд 3).

3. Створіть і розташуєте текст, пов'язаний із конфігурацією майбутнього блока.

4. Виконаєте команду Block і перетворіть композицію креслення (об'єкти) разом із їхніми атрибутами (текстом) в іменований блок. У відповідь на підказування «Select objects:» вибирайте й об'єкти креслення, і текст (атрибути). Блок зникне разом з атрибутами, але буде визначений у таблиці визначень блоків креслення.

5. Вставте в креслення блок, постачений атрибутами, командою Insert. Якщо при створенні атрибутів були задані відповідні параметри, то у процесі вставки їх можна редагувати.

 

Команда Attdef дозволяє визначити атрибути майбутнього блока. При необхідності зв'язати текстові атрибути з об'єктами креслення (відтинками, дугами, окружностями і т.д.), що будуть входити у блок, рекомендується спочатку накреслити об'єкти, а потім застосовувати команду Attdef. Таким чином, розташування тексту буде узгоджено з об'єктами креслення.

Команда Attdef дозволяє створювати текст подібно команді Dtext, керуючи опціями вирівнювання, висоти й кута повороту тексту. Можна задавати і додаткові параметри, що називаються режимами атрибута: Invisible, Constant, Verify і Preset (Невидимий, Постійний, Перевірка, Попередній) і визначають спосіб вставки тексту.

Реалізація команди Attdef залежить від способу її виклику. Якщо вибрати її з меню, натиснути на ярлик або набрати Attdef, то з'явиться діалогове вікно Attribute Definition (Значення атрибута). Якщо набрати – Attdef (із префіксом у виді знака переносу), то використовується формат командного рядка.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-06-27; Просмотров: 345; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.008 сек.