Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Федерація кунгфу України 1 страница




Список использованных Интернет-ресурсов

1. http://mass-pr.ru/2011/05/16/gost/

2. http://www.пишем-диплом-сами.рф/kak-oformliat-spisok-literatury-diplomnoi-raboty

3. http://einsteins.ru/spisok-literattyri

4. http://studme.org/1993062513122/dokumentovedenie/metodologicheskie_podhody_metody_issledovaniya

 

 

  ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства молоді та спорту України 26 червня 2013 року № 23 ЗМІНЕНО 14 лютого 2014 року  

Правила спортивних змагань з кунгфу

 

I. Організація змагань

 

1. Загальні положення

1. Правила спортивних змагань з кунгфу (далі – Правила) визначають основні заходи організації та проведення спортивних змагань з кунгфу, що проводяться на території України.

 

2. Ці Правила розроблені відповідно до правил змагань Міжнародної федерації кунгфу.

 

2. Програма змагань

 

1. Види змагань з кунгфу, що проводяться на території України:

змагання з таолу (комплекси без зброї та зі зброєю);

змагання з тайцзіцюань (комплекси загальнооздоровчої спрямованості без зброї та зі зброєю);

змагання з туйшоу (поєдинки без використання ударної техніки);

змагання з лайт-саньда (поєдинки з використанням ударно-кидкової техніки);

змагання з саньда (поєдинки у повний контакт з використанням ударно-кидкової техніки).

 

2. Таолу - це формальні технічні (стандартні або довільні) комплекси вправ, що містять в собі ідею реального поєдинку з декількома супротивниками і являють собою стандартну комбінацію технічних прийомів, виконувану по визначеній траєкторії в певній встановленій послідовності.

 

3. Тайцзіцюань - це формальні технічні (стандартні або довільні) комплекси вправ, що виконуються в уповільненому та специфічному ритмі по визначеній траєкторії в певній встановленій послідовності.

 

4. Туйшоу – це спортивний поєдинок між двома супротивниками без використання ударної техніки, з регламентованого Правилами тактико-технічного арсеналу.

 

5. Лайт-саньда – це спортивний поєдинок між двома супротивниками, що використовують техніко-тактичний арсенал, регламентований Правилами.

 

2.6. Саньда – це спортивний поєдинок між двома супротивниками у повний контакт, що використовують техніко-тактичний арсенал, регламентований Правилами.

 

3. Організаційний комітет та офіційні особи. Положення про змагання

 

1. Організаційний комітет змагань (далі – Оргкомітет змагань) формується з представників організації, що проводить змагання, та команд, що беруть участь.

Оргкомітет змагань визначає масштаби організаційної роботи і контролює проведення змагань.

2. До складу Оргкомітету змагань входять: голова комітету, один або два заступники голови і члени комітету.

 

3. Головними завданнями Оргкомітету змагань є:

розробка положення про змагання;

підбір та навчання персоналу, що обслуговує змагання.

 

4. Офіційні особи запрошуються Оргкомітетом змагань.

 

5. Кваліфікація суддів по кунгфу повинна відповідати наступним вимогам:

вільне володіння методами суддівства і знання цих Правил;

знання базової техніки і теорії кунгфу;

чесність і непохитність;

готовність виконувати свої обов'язки відповідально та професійно.

 

6. Головний суддя змагань відповідає за організацію суддівства та керує роботою суддів.

 

7. Група офіційних осіб, що обслуговує один вид змагань:

головного суддю групи та рефері;

3-5 суддів;

суддю, що підраховує бали;

суддю при учасниках;

суддю-секундометриста.

 

8. Секретаріат змагань складається з головного секретаря і двох секретарів.

9. Медична група змагань складається з голови медичної групи і двох лікарів.

 

10. Положення про змагання (далі - Положення) має складатись з урахуванням умов і мети змагань. Федерація кунгфу України (далі – Федерація) має виключне право складати Положення згідно з Правилами, а також вносити зміни та доповнення не пізніше 30 днів до початку змагань. Положення затверджується Федерацією та відповідним органом виконавчої влади.

 

11. Положення включає такі розділи:

цілі і завдання змагань;

строки і місце проведення змагань;

організація та керівництво проведенням змагань;

учасники змагань;

характер змагань (змагання особисті, командні, особисто-командні);

програма проведення змагань;

безпека та підготовка місць проведення змагань;

умови визначення першості та нагородження переможців і призерів;

умови фінансування змагань та матеріального забезпечення учасників;

строки та порядок подання заявок на участь у змаганнях;

інші умови, які забезпечують якісне проведення конкретного змагання.

 

12. Положення розсилається осередкам Федерації та відповідним органам виконавчої влади не пізніше ніж за 1 місяць до початку змагань.

 

 

4. Заявки на участь у змаганнях

 

1. Для участі у змаганнях організаціями-участницями подаються попередня та остаточна іменні заявки за формою що додається.

 

2. Попередня заявка подається у стоки, визначені Положенням, та містить інформацію про кількість спортсменів та види програми змагань.

 

3. Остаточна заявка подається до мандатної комісії змагань у термін, визначений Положенням. Остаточна заявка має бути завірена спортивною установою, представником команди, тренером і лікарем (підпис, печатка лікарської установи) з датою проходження медичного огляду кожного спортсмена.

 

5. Мандатна комісія

 

1. Питання про допуск спортсменів у змаганнях вирішує мандатна комісія, яка створюється на місці їх проведення.

 

2. До складу мандатної комісії входять:

представник Федерації - організатора змагань (голова комісії);

головний суддя змагань;

головний секретар змагань;

лікар змагань.

 

6. Вимоги до учасників змагань, їх права та обов’язки

 

1. Спортсмени мають право:

брати участь у змаганнях згідно з Правилами та Положенням;

на присвоєння відповідних спортивних звань та спортивних розрядів за умови виконання кваліфікаційних норм та вимог Єдиної спортивної класифікації України;

отримувати документи, що підтверджують присвоєння спортивних звань і спортивних розрядів.

 

2. Спортсмени зобов’язані:

дотримуватись вимог чинного законодавства, загальних положень спортивної етики у стосунках із суддями, іншими учасниками змагань, глядачами;

дотримуватись та виконувати вимоги Правил та Положення;

вести і пропагувати особистим прикладом здоровий спосіб життя;

отримати дозвіл лікаря на участь у змаганнях;

дотримуватись антидопінгових правил.

 

7. Вікові групи учасників змагань

 

1. В видах програми змагань таолу, туйшоу та лайт-саньда вікові групи поділяються на:

6-8 років – молодші юнаки;

9-10 років – юнаки;

11-12 років – старші юнаки;

13-15 років – юніори;

16 років і старші – дорослі.

 

2. В видах програми змагань тайцзіцюань та саньда вікові групи поділяються на:

11-12 років – молодші юнаки;

13-14 років – юнаки;

15-16 років – старші юнаки;

17-18 років – юніори;

19 років і старші – дорослі.

 

II. Суддівська колегія. Обов'язки суддів і інших офіційних осіб

 

1. Обов'язки головного судді змагань

 

1. Головний суддя змагань відповідає за загальну організацію суддівства. Він спрямовує роботу кожної групи суддів і стежить за виконанням цих Правил та Положення всіма учасниками змагань.

 

2. До початку змагань головний суддя змагань:

визначає склад кожної групи суддів;

проводить суддівські семінари з метою повторення цих Правил;

особисто перевіряє готовність спортивних споруд та обладнання.

При виявленні будь-якого недоліку негайно доповідає про це Оргкомітету.

 

3. Під час змагань головний суддя змагань:

стежить за ходом змагань і координує роботу всіх груп суддів;

при виникненні непорозумінь між тренерами, спортсменами і суддями приймає остаточне рішення, ґрунтуючись на цих Правилах і Положенні;

вживає заходи у випадках некоректної поведінки учасників змагань та глядачів.

 

4. Після закінчення змагань головний суддя змагань:

перевіряє й оголошує результати змагань;

бере участь у нарадах представників команд, скликаних Оргкомітетом змагань, та підводить підсумок суддівської роботи.

2. Обов'язки головного судді групи та рефері

 

1. Головний суддя групи відповідає за підготовку і роботу суддів своєї групи.

 

2. До початку змагань головний суддя групи:

проводить семінари, на яких інформує суддів про критерії і методи оцінки техніки та її рівні;

перевіряє підготовчу роботу своєї групи.

 

3. Під час змагань головний суддя групи:

організує своєчасну появу своєї групи суддів в зоні змагань;

приділяє особливу увагу об’єктивності та злагодженій роботі суддівської групи. В разі упередженого або некомпетентного оцінювання виступу спортсмена, скликає бокових суддів для проведення наради;

узгоджує оцінку з інформацією від судді-секундометриста;

підраховує кількість помилок та відповідність заявленого стилю;

оголошує остаточний результат виступу спортсмена.

 

4. Після закінчення змагань головний суддя групи:

підписує виправлення та ремарки у протоколах;

оцінює роботу кожного судді та групи в цілому;

збирає підписи суддів групи під протоколом і ставить свій підпис;

особисто здає протокол головному секретарю.

 

5. Рефері відповідає за дотриманням учасниками цих Правил під час проведення поєдинків у саньда, лайт-саньда та туйшоу.

 

 

3. Обов'язки бокового судді

 

1. Боковий суддя оцінює виступи спортсменів, відповідно до цих Правил, неупереджено і незалежно.

 

2. Під час змагань боковий суддя:

уважно спостерігає за виступом спортсменів і оцінює їх згідно з цими Правилами за установленою формою запису;

звертається за консультацією до головного судді групи в разі необхідності;

демонструє оцінку кожного спортсмена головному судді групи і глядачам.

 

3. Після закінчення змагань боковий суддя бере участь у підведенні підсумків роботи своєї групи.

 

4. Обов'язки судді-секундометриста

 

1. До змагань суддя-секундометрист:

вивчає часові ліміти для кожної вікової групи спортсменів згідно з цими Правилами та Положенням;

перевіряє справність своєї апаратури.

 

2. Під час змагань суддя-секундометрист:

фіксує час виступу спортсменів;

подає сигнали спортсменам до початку та закінчення виступу;

одночасно із закінченням виступу доводить до відома головного судді групи час виступу спортсмена і корекцію оцінки в разі невідповідності часу виконання цим Правилам.

 

5. Обов’язки судді, що підраховує бали та судді при учасниках

 

1. Суддя, що підраховує бали:

записує оцінки бокових суддів і обчислює середнє арифметичне значення з 3-х оцінок, опустивши найнижчу і найвищу оцінки;

записує до протоколу причини зняття балів (якщо такі є) з поясненнями головного судді групи;

підписує протоколи і особисто здає їх головному судді групи.

 

2. Суддя при учасниках:

вивчає розташування об'єктів в змагальній зоні;

готує вихід наступної групи спортсменів;

проводить контроль зброї та спорядження спортсменів;

виводить спортсменів у змагальну зону і представляє головному судді групи.

 

6. Обов'язки секретаріату

 

1. Секретаріат під керівництвом головного секретаря зобов'язаний:

розробити розклад змагань та вести облік результатів;

узагальнити інформацію по кількісному складу спортсменів по видам;

за поданими заявками команд-учасниць скласти списки спортсменів, які виступають у кожному виді програми;

провести перед змаганнями жеребкування порядку виступів спортсменів з представниками команд і секретаріату в присутності членів Оргкомітету;

після закінчення кожного з видів змагань зібрати протоколи результатів змагань та перевірити наявність підписів суддівської групи;

оприлюднити результати змагань.

 

2. Результати в індивідуальних виступах, загальному та командному заліках фіксуються протягом всіх змагань для остаточного підрахунку після їх завершення та друкуються після перевірки головним суддею змагань та головним секретарем.

 

ІІІ. Загальні принципи підрахунку балів в таолу та тайцзіцюань

 

1. Оцінка виступів суддями

 

1. У змаганнях з таолу та тайцзіцюань виступ спортсмена оцінюється згідно з цими Правилами, відповідно до продемонстрованого ним технічного рівня, і визначає його місце в загальному заліку. В усіх видах найвищою оцінкою є 10 балів. При оцінюванні використовується метод вирахування.

 

2. Відповідно до цих Правил оцінка виступу містить у собі наступні три складові:

оцінка якості рухів (оцінювання положень і техніки) – оцінюється максимально в 6 балів;

оцінка загального технічного рівня спортсмена (оцінювання потужності і координації) - оцінюється максимально в 2 бали;

оцінка духу, ритму, змісту, стилю, композиції і хореографії - оцінюється максимально в 2 бали.

 

1) Оцінювання положень і техніки

Рухи складаються з положень і техніки. Положення містять у собі: стійки, положення рук, тіла тощо. Техніка містить у собі техніку рук, ніг, тіла, очей, зброї тощо.

Щоб зробити висновок про якість руху, суддя звертає увагу на стійки, положення рук і тіла, перевіряє, чи відповідають вони вимогам. Коли спортсмен знаходиться в русі, суддя стежить за правильністю виконання рухів, сила докладається відповідно, рухи відповідають необхідній амплітуді та траєкторії. В разі повторення помилок в одній і тій самій дії, максимальна кількість балів, що віднімаються, не перевищує 0,20 бали.

Під час оцінювання рухів суддя відмічає всі помилки і лише після закінчення виступу знімає за них бали. За одну й ту саму неодноразово допущену помилку знімається не більше 0,20 бали протягом одного виступу.

 

2) Оцінювання потужності і координації

Під потужністю мається на увазі додаток сили у технічних рухах. Суддя повинен звертати увагу на плавність прикладання сили, достатність її твердості і м'якості, і на збереження енергії у фіксованих позиціях. Під координацією мається на увазі узгодженість між техніками рук, тіла, очей, ніг, а також між тілом і зброєю.

Суддя оцінює потужність і координацію наприкінці кожного виступу і складає враження про технічний рівень спортсмена в цілому, що формує основу оцінки. Спочатку суддя визначає тип помилки, а потім віднімає зняті бали від загального результату.

Підсумовуючи оцінювання потужності і координації, істотним є загальне враження про виступ, узагальнена оцінка й одноразове зняття балів за помилки після закінчення виступу.

 

3) Оцінювання духу, ритму, змісту, стилю, композиції і хореографії

Дух є вираженням діяльності розуму та психоемоційного стану, що втілюється у виразі обличчя й очей. Спортсмен повинен виступати енергійно, концентровано, чітко представляти об'єкти нападу і захисту.

Під ритмом мається на увазі витримування пауз чи уповільнення та прискорення у статичних позиціях чи динамічних рухах. Ритмічним є виступ з гармонійним і доречним ритмом. Стосовно певного стилю, рухи повинні відповідати технічним вимогам даного стилю і не носити особистий характер інтерпретації спортсменом.

Зміст визначається захисними та атакуючими прийомами.

Композиція передбачає визначену зміну технічних дій у композиції, їх логічне чередування, плавний перехід від однієї дії до іншої за допомогою поворотів, переходів, падінь тощо.

Хореографія визначається в способі пересувань в змагальній зоні, їх збалансованості та обґрунтованості.

Метод оцінювання цих шести факторів (духу, ритму, змісту, стилю, композиції та хореографії) той самий, що і під час оцінювання потужності і координації. Загальне враження про виступ, узагальнена оцінка та одноразове зняття балів за помилки здійснюється після закінчення виступу.

 

2. Зняття балів головним суддею групи, час виконання комплексів

 

1. Головний суддя групи вирішує, чи присутні деякі специфічні порушення у виступі спортсмена, наприклад, достатність обов'язкових рухів і часу, і чи буде дозволений повторний виступ.

 

2. В таолу час виконання комплексів початкового рівня підготовки – від 60 до 120 секунд, середнього рівня підготовки – від 70 до 120 секунд, вищого рівня підготовки – від 80 до 120 секунд.

 

3. В тайцзіцюань час виконання комплексів початкового рівня підготовки дорівнює 3-4 хвилинам, середнього рівня підготовки – 4-5 хвилин, вищого рівня підготовки – 5-6 хвилин.

 

4. Час виконання дуйлянь (постановочного поєдинку) – не менше 50 секунд.

5. Час виконання командних вправ – не менше 2 хвилин.

 

5. Критерії оцінювання виступу головним суддею групи:

Назва помилки Знижка
0,1 бали 0,2 бали 0,3 бали
Невідповідності на початку і закінченні 1) початок і закінчення виконуються у різних напрямках; 2) вихід в змагальну зону без дозволу головного судді групи; 4) вітання не виконане    
Недобір чи перебір часу 1) недостача 1-2 секунди у таолу; 2) недостача чи перебір 1-5 секунд у тайцзіцюань 1) недостача 2,1-4 секунди у таолу 2) недостача чи перебір 5,1-10 секунд у тайцзіцюань 1) недостача 4,1-6 секунд у таолу; 2) недостача чи перебір 10,1-15 секунд у тайцзіцюань
Відсутність обов'язкових рухів, додавання зайвих рухів 1) один крок відсутній чи доданий 1) один рух відсутній чи доданий; 2) техніка стрибків не виконана відповідно до вимог  

 

6. При різниці оцінок суддів у 0,5 бали і більше головний суддя групи повинен провести нараду із суддівською групою та скорегувати оцінку.

 

7. При явній невідповідності оцінювання спортсмена боковими суддями, у порівнянні з "контрольними", а саме, першими двома виступами, головний суддя групи може скорегувати оцінку від 0,03 до 0,1 бала.

 

3. Підрахунок остаточного результату

 

1. Суддя оцінює виступ спортсмена, ґрунтуючись на методах оцінювання і відповідно до цих Правил. Після виступу кожний суддя відраховує бали за допущені спортсменом помилки з 10 балів. Бали, що залишилися, є оцінкою виступу. Оцінка, виставлена суддею, визначається з точністю до 5 сотих часток бала (тобто остання цифра повинна бути "5" чи "0").

 

2. Дійсним результатом виступу вважається середнє арифметичне значення, визначене з оцінок 3-х суддів (без урахування самої вищої і самої низької оцінок). Дійсний результат визначається з точністю до 1-ї сотої частки бала, причому при наявності тисячних часток бала (тобто 3-ї цифри після коми) їх відкидають.

 

3. Остаточна оцінка виставляється і оголошується головним суддею групи після зняття балів за "інші помилки".

 

4. У випадку повторного виступу, дозволеного головним суддею групи, від остаточного результату відраховується 1 бал.

 

ІV. Методи оцінювання виступів в північних стилях (кунгфу бейцюань)

 

1. Основні моменти оцінювання виступів в північних стилях

 

1. Північні стилі виконуються з високою швидкістю рухів. Поняття "висока швидкість" базується на правильному ритмі, якісному виконанню техніки з чіткими переходами та гармонійними сильними рухами. При оцінюванні важливе значення має загальне враження від виступу в цілому. Північні стилі характеризуються перемінним ритмом зміни швидких, спритних і сильних рухів, що різко змінюються від динамічних на статичні положення.

 

2. Оцінюючи весь виступ в цілому, приймається до уваги психоемоційний стан спортсмена, який має бути врівноваженим, без помітного стресу та недоцільної міміки. При оцінюванні техніки рук і ніг варто звертати увагу на узгодженість та координацію рухів. При виконанні техніки стрибків та балансування дається взнаки схвильованість та присутність стресового стану. При виконанні техніки балансування важливе значення має чітка фіксація, протягом 2-3 секунд, і правильне положення тіла.

 

3. Приймається до уваги зв'язок між рухами та якість техніки виконання. У північних стилях статичні положення повинні бути енергійними і добре збалансованими, а технічні дії виконуватись без ривків і мати закінчений вигляд. Всі рухи повинні мати між собою логічний зв'язок, з урахуванням пауз та балансування. Суддя повинен проаналізувати весь виступ спортсмена і зробити висновки про його загальний технічний рівень, силу, координацію, дух, ритм, стиль та амплітуду рухів.

 

2. Критерії оцінювання основних рухів у північних стилях

 

  Розділ   Назва   Незначна помилка (0,05 бали) Середня помилка (0,1 бали) Значна помилка (0,2 бали)
Шоусін (форма кисті) Цюань (кулак) 1) кулак неправильно складений; 2) зап'ястя вивернуте 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Чжан (долоня) 1) пальці не зібрані; 2) пальці зігнуті; 3) долоня зігнута 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Гоу (гак) 1) кінцівки пальців не зібрані разом; 2) зап'ястя не повністю зігнуте 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Бусін (техніка стійок) Гунбу (стійка «лучника») 1) коліно опорної ноги знаходиться поза стопою; 2) коліно безопорної ноги зігнуто; 3) стопа безопорної ноги стоїть не щільно; 4) стегно опорної ноги не паралельно до опори; 5) стопа безопорної ноги не спрямована під потрібним кутом; 6) стегна і коліна повернуті назовні 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Мабу (стійка «вершника») 1) стопи повернуті назовні; 2) коліна занадто повернуті всередину; 3) стегна занадто повернуті назовні; 4) стегна не на належному рівні; 5) стійка занадто вузька чи широка; 6) коліна знаходяться за стопами 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Сюйбу («пуста» стійка) 1) коліно опорної ноги не під кутом 90-110 градусів; 2) п’ятка безопорної ноги стоїть на опорі; 3) тіло нахилено вперед; 4) коліна повернуті назовні 1) п'ятка опорної ноги відірвана від опори; 2) 2 незначні помилки 1) п’ятка опорної ноги відірвана від опори + 1 незначна помилка; 2) 3 незначні помилки
Пубу («ковзаюча» стійка) 1) безопорна нога зігнута в коліні; 2) стопа безопорної ноги стоїть не щільно; 3) стопа безопорної ноги не під кутом 90-110 градусів; 4) стопа опорної ноги стоїть не щільно; 5) опорна нога повністю не зігнута 1) 2 незначні помилки 1) п’ятка опорної ноги відірвана від опори; 2) 3 незначні помилки
Сєбу (стійка «відпочинку») 1) коліна не зігнуті повністю; 2) ноги широко розставлені, коліна не зімкнуті 1) 2 незначні помилки 1) ноги не перехрещені
  Хенданьбу («поперечна» стійка) 1) безопорна нога зігнута в коліні; 2) стопи стоять не щільно; 3) стопи повернуті назовні чи всередину; 4) опорна нога недостатньо зігнута; 5) стегно опорної ноги повернуте назовні 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Цзопаньбу (стійка „сидіти на тарілці”) 1) коліна не зігнуті повністю; 2) ноги широко розставлені, коліна не зімкнуті 1) ноги не перехрещені 1) стегна не щільні; 2) ноги повністю не на опорі
Дінбу (стійка „цвяха”) 1) ноги не щільні; 2) носок безопорної ноги не на опорі 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Шеньфа (техніка тіла)   1) голова нахилена вперед; 2) плечі підняті; 3) груди вигнуті чи втягнені; 4) живіт випнутий; 5) поперек зігнутий; 6) сідниці видаються 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Шоуфа (техніка рук) Чунцюань («прямий» удар) 1) лікоть зігнутий; 2) плечі підняті 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Цзацюань (удар, що «розколює») 1) руки недостатньо зігнуті 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Гуанцюань (удар, що «окреслює») 1) кулак не розгорнутий назовні 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Ляоцюань (удар, що «піднімається») 1) кулак піднімається не знизу; 2) кулак піднімається вище голови 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Туйчжан (долоня, що «штовхає») 1) долоня не вертикальна; 2) лікоть зігнутий; 3) плече і лікоть підняті 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Тяочжан (долоня, що «гойдається») 1) долоня піднімається не знизу 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Каньчжан (долоня, що «ріже») 1) рух не горизонтальний; 2) лікоть зігнутий 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Ляочжан (долоня, що «піднімається») 1) рука повністю пряма; 2) лікоть зігнутий; 3) долоня не розвертається до кінця 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Гиєчжоу (лікоть, що «загороджує») 1) лікоть не зігнутий 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Дінчжоу (лікоть, що «проколює») 1) кут між тілом і ліктем понад 90 градусів; 2) рука недостатньо зігнута 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Туйчжоу (лікоть, що «штовхає») 1) плечі підняті; 2) руки недостатньо зігнуті 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Буфа (техніка кроків) Хусінбу («прогулянковий» крок) 1) зміна рівня центру ваги; 2) ноги випрямлені; 3) тулуб нахилений вперед 1) 2 незначні помилки 1) заміна бігом; 2) 3 незначні помилки
Табу («наступаючий» крок) 1) задня нога не торкається передньої 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Туйфа (техніка ніг) Таньтуй, Дентуй («прямий» удар) 1) удар виконується без згинання коліна; 2) ударна нога зігнута; 3) стопа опорної ноги стоїть не щільно 1) 2 незначні помилки 1) ноги не випрямленні; 2) 3 незначні помилки
Чуайтуй (удар в бік) 1) ударна нога зігнута; 2) опорна нога зігнута; 3) ударна стопа не під кутом 90-110 градусів 1) п’ятка опорної ноги відірвана від опори; 2) 2 незначні помилки 1) ударна нога нижче рівня грудей; 2) п’ятка опорної ноги відірвана від опори + 3 незначні
Пінтуй («боковий» удар) 1) ударна нога зігнута; 2) опорна нога зігнута; 3) ударна нога не сягає необхідної висоти; 4) невірна траєкторія удару 1) ударна нога нижче рівня грудей; 2) 2 незначні помилки 1) 1 середня помилка + 1 незначна; 2) 3 незначні помилки
Хоусаобай (удар з обертом) 1) опорна нога зігнута; 2) тіло нахиляється вперед; 3) ударна нога знаходиться нижче рівня плечей 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Хоуляотуй (удар ногою назад) 1) опорна нога зігнута; 2) тіло не нахиляється; 3) невірна траєкторія удару 1) нога, що б'є, нижче рівня плечей; 2) 2 незначні помилки 1) 1 середня помилка + 1 незначна; 2) 3 незначні помилки
Пайцзяо (удар ногою по долоні) 1) ударна нога зігнута; 2) опорна нога зігнута; 3) удар наноситься низько; 4) мала амплітуда удару 1) невдалий оплеск; 2) ударна нога нижче рівня плечей; 3) амплітуда ударної ноги менше 900; 4) п’ятка опорної ноги відірвана від опори; 5) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Хоусаотуй (задня підсічка) 1) опорна нога не зігнута; 2) ударна нога зігнута; 3) ударна нога переміщається високо над опорою; 4) оберт менше 360 градусів 1) п’ятка ударної ноги не торкається опори; 2) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Хенча, шуча (прямий «шпагат») 1) ноги зігнуті; 2) ноги не на одній прямій; 3) стегна не на опорі 1) ноги сильно зігнуті; 2) 2 незначні помилки 1) 1 середня помилка + 1 незначна; 2) 3 незначні помилки
Пінхен (техніка балансування) Тісіпінхен (рівновага з піднятим коліном) 1) опорна нога зігнута; 2) піднята нога нижче попереку; 3) стопа піднятої ноги не сформована 1) позиція хитка; 2) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Яншипінхен («задня» рівновага) 1) опорна нога зігнута; 2) піднята нога нижче грудей; 3) піднята нога зігнута 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Хоукоутуйпінхен («підколінна» рівновага) 1) опорна нога не зігнута; 2) стопа піднятої ноги не притиснута 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Пантуйпінхен («надколінна» рівновага) 1) опорна нога не зігнута; 2) стопа піднятої ноги не притиснута; 3) піднята нога не в горизонтальному положенні 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Яншенпінхен («передня» рівновага) 1) опорна нога зігнута; 2) піднята нога зігнута; 3) нога недостатньо піднята; 4) плечі нижче рівня попереку; 5) голова долу 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Каньюєпінхен (рівновага «дивитись на місяць») 1) недостатній поворот тіла; 2) спина зігнута; 3) піднята нога зігнута недостатньо; 4) стопа піднятої ноги не сформована 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Тяофа (техніка стрибків) Тенкунфейцзяо (стрибок «летюча нога») 1) ударна нога зігнута; 2) ударна нога нижче рівня плечей 1) відсутність оплеску; 2) 2 незначні помилки 1) запізній оплеск; 2) оплеску не було+1 незначна помилка; 3) 3 незначні помилки
Сюанфенцзяо (стрибок «завірюха») 1) ударна нога зігнута; 2) ударна нога нижче рівня плечей 1) запізній оплеск; 2) 2 незначні помилки 1) відсутність оплеску; 2) оплеску не було+1 незначна помилка; 3) 3 незначні помилки
Байляньцзяо (стрибок «лотос, що відкривається») 1) ударна нога зігнута; 2) ударна нога нижче рівня плечей 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Сюанцзи (стрибок «метелик») 1) ноги зігнуті; 2) ноги нижче рівня попереку; 3) голова долу; 4) тіло зігнуте 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
  Депугунфань (падіння та повороти) Пантуйдіє (падати на бік) 1) стрибок нижче рівня попереку; 2) відсутнє падіння на бік; 3) руки і ноги не торкаються опори одночасно 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Улунцзяочжу («дракон обвиває стовбур») 1) тіло знаходиться на опорі в момент підняття ніг; 2) коліна зігнуті 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Чиюйдацінь («риба вистрибує з води») 1) стрибок низький 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Цекунфан (боковий переворот) 1) стрибок низький; 2) коліна зігнуті; 3) зміна напрямку; 4) грубе приземлення 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки
Ціанбей (прямий переворот) 1) коліна зігнуті; 2) стрибок низький 1) 2 незначні помилки 1) 3 незначні помилки

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-08-31; Просмотров: 181; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.009 сек.