Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Команда виклику підпрограми

Умовний перехід

Безумовний перехід

Приклад 2.

Обчислити (37 - 30/2)/2 + 11

ORG 2030H

2030 3E MVI A,37; A ß 37

2031 25

2032 47 MOV B,A; B ß A

2033 3E MVI A,30; A ß 30

2034 1E

2035 37 STC

2036 3F CMC

2037 1F RAR; /2

2038 4F MOV C,A; C ß A

2039 78 MOV A,B; A ß B

203A 37 STC

203B 3F CMC

203C 1F RAR; /2

203D C6 ADI 11; Результат в А

203E 0B

203F 76 HLT; Зупинка МП

 

 

Команди розгалуження і переходів

 

До цієї групи команд відносять команди переходу, виклику, повернення і повторного запуску. Ця група команд змінює послідовний хід програми.

Команди переходів бувають двох типів:

Безумовного і умовного переходу.

 

1. JMP Addr PC ß Addr безпосередня адресація

jump Перехід за адресою.

 

Якщо умова виконується, то в лічильник команд PC надходить зміст 3 і 2 байтів. Якщо ні, то керування передається наступній команді.

 

2. JC Addr безпосередня адресація

Jump on carry Перейти, якщо Сy встановлено в 1.

якщо Сy=1, то PC ß Addr

якщо Cy=0, то PC ß PC + 3

 

3. JNC Addr безпосередня адресація

Jump on not carry Перейти, якщо Сy встановлено в 0.

якщо Сy=0, то PC ß Addr

якщо Cy=1, то PC ß PC + 3

 

4. JZ Addr безпосередня адресація

Jump on zero Перейти, якщо Z встановлено в 1.

якщо Z=1, то PC ß Addr

якщо Z=0, то PC ß PC + 3

 

5. JNZ Addr безпосередня адресація

Jump on not zero Перейти, якщо Z встановлено в 0.

якщо Z=0, то PC ß Addr

якщо Z=1, то PC ß PC + 3

 

6. JP Addr безпосередня адресація

Jump on plus Перейти, якщо S встановлено в 0.

якщо S=0, то PC ß Addr

якщо S=1, то PC ß PC + 3

 

7. JM Addr безпосередня адресація

Jump on minus Перейти, якщо S встановлено в 1.

якщо S=1, то PC ß Addr

якщо S=0, то PC ß PC + 3

 

8. JPE Addr безпосередня адресація

Jump on parity Перейти, якщо P встановлено в 1.

якщо P=1, то PC ß Addr

якщо P=0, то PC ß PC + 3

 

9. JPO Addr безпосередня адресація

Jump on not parity Перейти, якщо P встановлено в 0.

якщо P=0, то PC ß Addr

якщо P=1, то PC ß PC + 3

 

10. CALL Addr змішана адресація

1. {SP-1} ß PCH

2. {SP-2} ß PCL

3. SP ß SP –2

4. PC ß Addr

Значення лічильника команд РС передається в стек, а в лічильник команд записується адреса підпрограми.

2000 CALL 210AH

Карта пам’яті SP=2205H

2000
Підпрограма
2001

 
 

 

2204H=20H

2203H=01H PC=210AH SP=2203H

 

PC=2001H

H L

 

 

<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Приклад 1 | Приклад 3. Додавання 8-бітних чисел без переносу
Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-01-04; Просмотров: 386; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.011 сек.