Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Константи, змінні, вирази та пріоритет операцій

Основні типи даних.

Використання типів даних, визначених програмістом - одна з характерних рис структурного стилю програмування. Саме типізація відрізняє сучасні процедурні мови програмування (Модула, Паскаль, Сі, і т.д.) від своїх попередників. Тому визначення об' єкта як змінної деякого об' єктного типу є розвитком методології структурного стилю програмування.

У об' єктно - орієнтованому програмуванні об' єктні типи звичайно називають класами, а змінні цих типів - екземплярами класів.

Революційною ідеєю об' єктно - орієнтованої методології програмування є використання поняття спадкування як основного методу опису класів.

Під спадкуванням розуміють таке відношення двох класів (об' єктних типів), при якому одному з них (дочірньому) приписуються атрибути, властивості і методи іншого (батьківського).

 

Типи даних

Вид Назва Діапазон Обсяг байтів

 

Символьний unsigned char 0. 255 1

 

Char - 128. 127 1

 

Перелічувальний Enum - 32,768. 32,767 2

 

Цілі числа unsigned int 0. 65,535 2

 

short int - 32,768. 32,767 2

Int - 32,768. 32,767 2

unsigned long 0. 4,294,967,295 4

Long - 2,147,483,648. 2,147,483,647 4

 

long long або __int64 - 9 223 372 036 854 775 808.

9 223 372 036 854 775 807 8

unsigned __int64 0. 18446744073709551615 8

 

Дійсні числа Float 3.4 * (10-38). 3.4 * (10+38 4

Double 1.7 * (10-308). 1.7 * (10+308) 8

long double 3.4 * (10-4932). 1.1 * (10+4932) 10

 

 

Подібно до змінних, константи є елементами пам' яті, призначеними для зберігання даних. Але, на відміну від змінних, константи не змінюються (про що говорити само назва - константа). Створювану константу треба ініціалізувати, оскільки пізніше їй не можна присвоїти нове значення

У мові C++ передбачено два типи констант: літеральні і символьні.

<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Поняття про вбудовані функції | Визначення констант за допомогою директиви #deiine
Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2013-12-14; Просмотров: 329; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.01 сек.