Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Вказівники і посилання; масиви

Тернарний опертор.

Тернарный оператор - шедевр лаконічності і виразності, що з'явився уперше в мові Сі. Він перекочував у вусі Си-подобные мови, якось: C++, C#, Java, PHP, JavaScript та ін. Як це не дивно, немало навіть досвідчених програмістів уникають тернарный оператор, використовуючи для перевірки умови лише старий добрий if - else. Це властиво в основному розробникам, що багато років програмує на Delphi. Там такого чудового оператора немає. У статті я покажу, наскільки ця конструкція може перетворити програмний код.

Нижче наведене декілька прикладів заміни if - else на тернарный оператор.

Обчислення факторіалу (Сі):

<br />

int fact(int x)<br />

{<br />

if (x == 0)<br />

return 1;<br />

else<br />

return x * fact(x - 1);<br />

}<br />

<br />

int fact(int x)<br />

{<br />

return (x == 0)? 1: x * fact(x - 1);<br />

}<br />

 

Початкуючі програмісти, як правило, працюють тільки із звичайними змінними. Для таких змінних пам'ять виділяється автоматичний при запуску програми або функції, в якій смороді оголошені, і віддаляється також автоматичний при завершенні програми або функції. Доступ до них організовується досить просто - по імені:

imemorycell_contents+= 10;

Інший спосіб діставання доступу до значення змінної полягає у використанні іншої змінної, яка містить її адресі. Припустимо, є змінна типу intс ім 'ям imemorycell_contents і змінна pimemory_cell_address, що є покажчиком на неї. Як ви вже знаєте, в C/C++ є оператор узяття адреси &, яка повертає адресі свого операнда. Тому вам буде неважко розібратися в синтаксисі привласнення однієї змінної адреси іншої змінної:

pimemorycell_address = &imemorycell_contents;

Змінні, які зберігають адреси інших змінних, називаються покажчиками. На малий. 9.1 схемний свідчень взаємозв 'язок між змінною і покажчиком на неї. Змінна imemorycell_contents представлена в пам' яті комп'ютера осередком з адресою 7751. Після виконання показаного вище рядка програми адреси цієї змінної буде присвоєна покажчику pimemorycell_address.

Звернення до змінної, чия адреси зберігається в іншій змінній, здійснюється шляхом приміщення перед покажчиком оператора *: *pimemorycell_address. Такий запис означає, що буде вироблений непрямий доступ до елементу пам' яті через ім 'я покажчика, що містить адресі осередку. Наприклад, якщо виконати дві показані нижче рядки, то змінна imemorycell_contentsпримет значення 20:

pimemorycell_address = &imemorycell_contents;

****pimemorycell_address = 20;:

З урахуванням того, що покажчик pimemorycell_address зберігає адресі змінної imemorycell_contents, обидва наступні рядки приведуть до одного і тому ж результату: привласненню змінної imemorycell_contents значення 20.

imemorycell_contents = 20;

****pimemorycell_address = 20;

<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Загальні та бітові логічні операції | Використання покажчиків
Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2013-12-14; Просмотров: 273; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.009 сек.