Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Живопис Італії XVII-XVIIIст




Академічний напрям. Болонська Академія та її значення як прототипу наступних європейських художніх академій. Відношення академізму до мистецтва Високого Відродження й античності та розвиток їхньої ідеалістичної художньої спадщини. Еклектичність, нормативність і зниження ідейно-пізнавального значення мистецтва як характерні риси академічного мистецтва.

Мікеланджело Мерізі да Караваджо (1573-1610) - глава реалістичного напряму. Демократичні тенденції в його творчості. Уведення побутової тематики і натюрморту. Реалістичне трактування релігійних сюжетів та введення у релігійні картини народних типів.

Рання творчість Караваджо. Пошуки великого реалістичного стилю в його зрілій та пізній творчості. Живописні прийоми Караваджо. Контрастність освітлення як засіб посилення виразності образів. Значення реалістичного живопису Караваджо для італійського мистецтва та мистецтва інших країн.

Монументально-декоративний живопис римського бароко. Розвиток плафонного живопису. Особливості перспективної побудови, ілюзорність і динамічність. Ланфранко й посилення живописних і динамічних тенденцій у монументальному живописі. П'єтро да Картона та об'єднання живопису і пластичної орнаментації архітектури в єдиний художній комплекс.

Лоренцо Берніні як найбільший художник римського бароко у період його найвищого розквіту. Реалістичні тенденції в його мистецтві. Багатогранність його творчості. Почуттєва конкретність і патетика його образів. Живописні тенденції в скульптурі.

Ранні роботи Берніні. Його церковна скульптура. Монументально-декоративна скульптура - гробниці, фонтани.

Берніні як портретист. Його значення для розвитку західно-європейської скульптури.

Римське мистецтво пізнього бароко. Гаулі та Поццо як головні представники монументально-декоративного живопису цього часу. Класицистично-академічний напрям: Саккі та Маратта.

Розвиток реалістичних плинів поза Римом. Дж. Лейс і Доменіко Фетті. Народні риси в їхній творчості та реалістичне трактування релігійних сюжетів. Зв'язок з венеціанським мистецтвом. Генуезька школа. Бернардо Строцци та його побутові картини. Реалістичне трактування релігійної теми.

Неаполітанська школа та розвиток в ній реалістичних тенденцій. М. Претті. Лука Джордано і його місце у розвитку монументально-декоративного живопису, Сальватор Роза. Розвиток пейзажу і батального живопису; демократичні тенденції в його мистецтві.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2013-12-14; Просмотров: 910; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.006 сек.