Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Творчість Рембрента




Голанське мистецтво – архітектура, жанровий портретний та пейзажний живопис XVII ст. Мистецтво Фландрії XVII ст. Творчість П.П.Рубенса. Мистецтво Іспанії ХVІІ-ХVІІІ ст. Іспанська архітектура та образотворче мистецтво XVII ст.; XVIII – початку XIX ст. Мистецтво Іспанії ХVІІ-ХVІІІ ст. Іспанська архітектура та образотворче мистецтво XVII ст.; XVIII – початку XIX ст.

Особливості соціально-економічного розвитку Голландії й обумовлений ними характер голландського мистецтва. Результат боротьби з Іспанією за незалежність. Голландія після 1609 р. Відсутність передумов для розвитку придворного і церковного мистецтва. Період найвищого розквіту голландської республіки (до середини XVII ст.) і початок економічного та політичного занепаду Голландії наприкінці XVII ст. Основні етапи розвитку голландського мистецтва. Переважне значення живопису в художнім житті країни.

Архітектура. Голландське місто XVII ст. Міські житлові будинки і торгові споруди. Ратуші (Лейден, Больсварт), ринки (Гаарлем, Алькмар), міські ворота, госпіталі. Вплив типу міського будинку на архітектурне вирішення заміських будинків. Самостійність основних композиційних схем, їхня незалежність від італійських зразків і зв'язок із будівництвом Нідерландів XIV-XVЇ ст. Використання елементів класичних ордерів у декоративній обробці.

Живопис. Особливе місце голландського живопису у західноєвропейському мистецтві XVII ст. Реалізм і демократичний характер основних художніх течій. Широке розповсюдження живопису, художня торгівля і спеціалізація художників у зв'язку з роботою на ринок. Розвиток реалістичних жанрів (портрет, побутовий живопис, пейзаж, натюрморт). Безпосереднє відображення дійсності; інтерес до повсякденного побуту, рідної природи, своєрідності характерів. Розвиток реалістичних образотворчих засобів. Передача повітряного середовища, світла і матеріальності предметів. Обмеженість голландського реалізму та її подолання у творчості найбільших майстрів. Значення малюнка й офорта у творчості голландських живописців. Вплив голландського мистецтва на мистецтво інших країн у XVII ст. та його значення у подальшому розвитку реалістичного мистецтва.

Голландський живопис першої третини XVII ст. Формування національного реалістичного мистецтва. Утрехтські караваджисти (Хонтхорст, Тербрюгген) та їхнє значення у розвитку голландського мистецтва. Розвиток бюргерського індивідуального і групового портрета (Кетель, Міревельт, Т. де Кейзер). Складання національного пейзажу. Блумарт як пейзажист. Розвиток інтимного, повсякденного пейзажу - Аверкамп, Е. ван дер Вельде, Молейн. Г. Сегерес - найбільший з ранніх голландських пейзажистів. Його картини й офорти. Розвиток натюрморту - Ван Альст, П. Клас, В. Хеда. Біблійний історичний живопис - П. Ластман.

Ф. Хальс (1580-1666) - провідний майстер голландського реалістичного мистецтва першої половини XVII ст. Групові портрети стрільців. Ранні портрети і напівфігурні жанрові картини, демократизм їхніх образів. Характерні риси Хальса як портретиста. Пізня творчість Хальса. Його живописні прийоми. Місце Хальса у розвитку голландського мистецтва.

Голландський побутовий живопис періоду розквіту.

Бейтевейх, Д. Хальс - ранні представники бюргерського жанру. А. Ван Остаде (1610-1685) - видатний майстер «селянського жанру». Еволюція його творчості. Ян Стен як найрізнобічніший майстер голландського побутового живопису. Оповідні, сатиричні і моралізуючі тенденції в його творчості. Лейденська школа: Г. Доу, Метсю й У. Міріс як побутописці елегантного світського суспільства. М. Терборх (1617-1681), його еволюція і мальовнича майстерність.

Майстри Делфтської школи. К. Фабріциус, Ян Вермер Делфтпський (1632-1675) як один з найбільших живописців Голландії. Творча еволюція художника. Пейзажі Вермера. Його мальовничі прийоми і майстерність.

Голландський пейзажний живопис періоду розквіту.

Ян ван Гойен - найбільший майстер національного пейзажу першої половини XVII ст.

Якоб Рейсдаль (1628-1682) - провідний майстер голландського пейзажу. Творчий шлях Рейсдаля. Сполучення реалізму і романтики в його добутках. Хоббема. Ф. Конінк. Розвиток голландської марини. Порселліс, Влигер, А. ван дер Вельде, Бакхейзен. Майстри пейзажу з тваринами: Поттер і Кейп. А. ван дер Вельде і Ф. Воуверман. Майстри італійського пейзажу (так звані «італьяністи»): Бот, Берхем, Пейнакер.

Голландський натюрморт середини й другої половини XVII ст. Бейєрен, В. Кальф, Я. ван дер Хем.

Рембрандт (1606-1669)- найбільший художник-реаліст західно-європейського мистецтва XVII ст. Його місце в розвитку голландського мистецтва. Творчість Рембрандта як одна з вершин світового мистецтва. Глибока людяність і демократизм Рембрандта. Увага і любов до простої людини. Психологізм Рембрандта. Відображення в його мистецтві внутрішнього світу і переживань людини.

Світлотінь і живописні прийоми Рембрандта. Рембрандт - офортист. Місце малюнка в творчості Рембрандта.

Біографія. Автопортрети як документи творчої біографії. Рання творчість (Лейденський період). Портрети, релігійні та міфологічні композиції тридцятих років. «Нічний дозір».

Пейзажі й інші роботи сорокових років. Пізня творчість (п'ятдесяті й шістдесяті роки) - портрети, монументальні композиції («Змова Юлія Цивіліса»), картини за біблійними та євангельськими сюжетами. Значення художньої спадщини Рембрандта.

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2013-12-14; Просмотров: 841; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.009 сек.