Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

З методики навчання інформатики




Завдання для самостійної та домашньої роботи

1. Розробити план-конспект уроку для учнів 2-го класу з предмету «Сходинки до інформатики» (на окремих листках формату паперу A4 з титулкою), на теми подані нижче (по списку у журналі), використавши при підготовці до уроку відповідні теми програмного забезпечення «Сходинки до інформатики 2-6 кл.» та «GCompris».

№ з/п Тема уроку
Тема 1. Комп’ютери та їх застосування
1. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Перегляд мультфільму.
2. Застосування комп'ютера в різних галузях.
3. Сучасні комп’ютери.
Тема 2. Основні складові комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером
4. Складові комп’ютера (системний блок, пристрої введення (миша, клавіатура), пристрої виведення (монітор, принтер)). Робота з тренажером миші, наведення вказівника, вибір об’єктів.
5. Поняття про програму. Робота з тренажером миші, переміщення об’єктів, подвійне клацання.
6. Які бувають програми? Вікно програми.
7. Підготовка комп’ютера до роботи. Коректне завершення роботи з комп’ютером.
8. Робочий стіл. Запуск програми на виконання з Робочого стола. Вікно програми. Завершення роботи із програмою. Робота із програмами на розвиток логічного мислення та відпрацювання навичок роботи з мишею.
9. Клавіатура комп’ютера. Мова введення. Робота з клавіатурним тренажером RapidTyping.
10. Продовжуємо вивчати клавіатуру. Клавіші «Shift» та «Ctrl».
11. Вдосконалення навичок роботи з клавіатурою те мишею.
12. Клавіші керування курсором. Клавіші «Enter» та «Esc».
Тема 3. Поняття про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси
13. Поняття про повідомлення. Сприйняття людиною повідомлень. Інформація.
14. Інформаційні процеси: отримання, зберігання, опрацювання і передавання повідомлень.
15. Короткі історичні відомості (від абака до нетбука).
16. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. Робота з розвивальними програмами.
17. Пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями.
18. Людина у світі інформації.
Тема 4. Алгоритми і виконавці
19. Спонукальні речення. Ознайомлення з поняттям команди.
20. Ознайомлення з поняттям алгоритму.
21. Виконавці алгоритмів.
22. Алгоритми в нашому житті.
Тема 5. Об’єкти. Графічний редактор
23. Поняття об’єкту.
24. Властивості об’єктів, значення властивостей.
25. Графічний редактор Paint. Збереження зображень.
26. Відкриття збережених зображень у редакторі.Інструменти графічного редактора Paint. Розфарбовування об’єктів.
27. Використання інструментів олівець, пензель, ластик. Панелі налаштування інструментів. Створення об’єктів у середовищі графічного редактора.
28. Інструменти лінія, прямокутник, еліпс. Панель налаштування інструментів.
29. Додавання тексту до малюнку в графічному редакторі.
30. Комбінування об’єктів, створення зображень з використанням графічного редактора Paint.
Тема 6. Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів
31. Програми для комп’ютерної підтримки вивчення навчальних предметів.
32. Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів. Українська мова.
33. Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови.
34. Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення математики.
35. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Робота з розвивальними програмами.

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-01-04; Просмотров: 447; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.009 сек.