Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Тому краще не використовувати частку «НЕ» в рекламному повідомленні Тому краще уникати використання частки «НЕ» в рекламному повідомленні




Фраза-резюме

Основний рекламний текст

II Сильні - викликають сильну зацікавленість!

 

1. Преамбула-парадокс. В основу створення покладено оксюморон - прийом, який полягає у поєднанні протилежних за змістом, контрастних понять, що спільно дають нове уявлення (дзвінка тиша, гарячий лід, квадратура кола, палючий холод, правдива казка). Щоб осмислити повідомлення, побудоване за таким принципом, людині потрібно почути основний текст рекламного повідомлення.

 

Ми впевнені, що доба має більше ніж 24 години.

2. Преамбула-інтрига. Будується через недомовки та двозначності стосовно причин, місця, часу дії або основного персонажу. Всі уточнення викладаються в основному рекламному тексті.

Позбудься його раз і назавжди! (Кого? Волосся на ногах).

Вньому викладається основна інформація щодо об'єкту реклами. Пояснює доцільність дій, до яких закликає рекламне повідомлення (щодо побудови див. основні принципи).

Коротка рекламна фраза, котра завершує текст. Вона востаннє фіксує увагу цільової аудиторії на основному мотиві до дій. Важливо, щоб вона була короткою та пов'язувалася з преамбулою.

В такому випадку на основі основного повідомлення можна будувати коротке, яке складаєть­ся із преамбули та фрази-резюме, щоб нагадувати почуте раніше повне повідомлення.

 

У рекламному повідомленні:

Обережно зі словом «НЕ». Імперативні твердження на зразок «не забудь», «не шукай», тощо, у свідомості людини сприймаються окремо: «не» і «забудь» - два різні слова, котрі не мають зв'язку (між котрими відсутній зв'язок) через це є висока ймовірність, що людина саме так і зробить, як ви її просите - забуде чи піде шукати в іншому місці.

Не забудь = Пам'ятай. Не шукай = Де знайдеш краще? Хіба знайдеш краще?

Також заперечення, візьмемо до прикладу «не забудь», вказує лише на дію, яку слід припини­ти робити, а саме - забувати. Проте тут відсутня альтернатива, виникає запитання: «А що нато­мість?». У випадку, коли ми кажемо: «Пам'ятай!», то спрямовуємо активність слухача в конкрет­не русло, роби це, пам'ятай про нашу пропозицію і одночасно виключаємо іншу дію «забувати», адже коли людина пам'ятає, то вона точно «не забуде».

Втім бувають виключення, інколи частка «НЕ» є доречною. Тому в кожному окремому випад­ку варто розглядати використання «НЕ» у конкретному повідомленні.

Це ж стосується і слів «НІ», «НЕМАЄ». Перш ніж їх використовувати будьте впевнені, що вони принесуть вам користь у вашому рекламному повідомленні.

Інші слова:

1. Яскравий заголовок (вперше, новий, новинка, нарешті): звернення до конкретної цільової аудиторії.

2. Імперативні дієслова (активний, підбадьорливий тон) стимулюють до дій.

3. Описові іменники, образи, асоціації, стереотипи допомагають уявити те, про що розповіда­ється, причому створюється особиста, індивідуальна картина в свідомості споживача, формується реальний спогад про уявну подію.

4. Запитання:

а. риторичні;

b. інтригуючі (від споживача очікується розширена відповідь, замість короткого так чи ні).

с. ХТО ЩЕ?!

d ЩО? ДЕ? КОЛИ?

e. ЯК? ЯКА? (Як наша пральна машина вирішить ваші проблеми? Яка зачіска вам пі­дійде?).

f. ЧОМУ? (Чому вони купують саме в нас?).

5. Антоніми (контрасти: холодний апельсиновий сік в гарячий сонячний день).

6. Тристороння оцінка об'єкту (чорний, гарячий, рівний асфальт).

7. Пряма мова оживляє текст завдяки маркуванню слів або їх виділенню інтонацією диктора.

8. Двозначності, замовчування, тонке обігрування «закритих тем».

9. ЦІ. (Ці люди завжди на плаву).

10. Звернення від першої особи Я, МІЙ.

11. Звернення на ВИ, або на ТИ.

12. Потрібні.

13. Легко та швидко.

14. «ДО» І «ПІСЛЯ», «ВІД» І «ДО», інші співставлення (порівняння проблеми з результа­том).

Та найважливішим все ж є канал власної комунікації зі споживачами: власна праця і власні працівники. Адже яким би гарним і вдалим не було рекламне повідомлення на словах, грубі і некомпетентні дії персоналу можуть відбити бажання людей звертатися до вас.

Тому насамперед організуйте працю та забезпечте максимальну відповідність між словом і ділом.

 

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-01-07; Просмотров: 296; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.011 сек.