Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Зникнення сліду

Щоб не забивати фільм занадто більшою кількістю дублікатів того самого об'єкта, ми може привласнити кожному дублікату свою власну функцію enterFrame, що буде забезпечувати зменшення дублікатів з кожним кадром і потім видаляти їх по досягненні певного розміру.

Тому що ми збираємося працювати з кожним з дублікатів, має сенс привласнити об'єкту ball_mc його власну функцію duplicate(). Приведемо код з виділеними новими частинами, що вводяться:

var speed = 4; ball_mc.moveToMouse = function() { this._x += (this.target-this._x)/this._parent.speed; this._y += (this.target-this._y)/this._parent.speed; this.duplicate();};ball_mc.duplicate = function() { var dupe = this.duplicateMovieClip("dupe"+this._parent.depth, this._parent.depth++); dupe.onEnterFrame = this._parent.diminish};ball_mc.onMouseDown = function() { this.target = this._parent._xmouse; this.target = this._parent._ymouse; this.onEnterFrame = this.moveToMouse;}; function diminish(){ // reduce scale gradually this._xscale = this._yscale-=2; //remove movieclip when scale goes below zero if (this._xscale <= 0) { this.removeMovieClip(); } }

Отже, ми додали виклик функції duplicate() і значно змінили виклик duplicateMovieClip, вынеся вперед var dupe=. Незважаючи на те, що в словнику ActionScript зазначено, що duplicateMovieClip не повертає ніякого значення, насправді, вертається посилання на створений фільм.

Тут ми брали це значення й поміщали його в змінну dupe. Ми оголосили змінну за допомогою вираження var так, що це значення існує тільки під час виконання функції, і по закінченні її виконання воно зникає через непотрібність.

Тепер ми можемо використовувати dupe для посилання на наш новий дублікат фільму й для присвоєння йому функції onEnterFrame, функції diminish, певної в _root. У функції diminish ми зменшуємо инкременты xscale і yscale з кожним кадром, і коли вони досягнуть нуля, фільм віддаляється.

Якщо запустити фільм зараз, буде набагато менше непотрібних фільмів, тому що кожний із кліпів виконує ті дії, які йому запропоновані.

<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Додавання сліду від руху об'єкта | Підвищення ефективності
Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-01-07; Просмотров: 263; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.011 сек.