Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Технології колективно-групового навчання




Пам'ятайте!

1- Учні в групи об'єднуються, а не розподіляються.

2- Усі окремі відповіді правильні, а прийняте
рішення - спільне.

3- Для запису результатів групової роботи
доречніше користуватися великими листами
паперу і маркерами (краще різнокольоровими).

До технологій кооперативного навчання відносять

такі:

1. Робота в парах.

2. Ротаційні (змінювані) трійки.

3. Два - чотири - всі разом.
4. Карусель.

5. Робота в малих групах:

- діалог;

- синтез думок;

'* - спільний проект;

- коло ідей.

"* 6. Акваріум (детальніше див. додаток 3)

До цієї групи належить інтерактивні технології, що передбачають одночасну спільну (фронтальну) роботу всього класу.

1. Обговорення проблеми в загальному колі.

2. Мікрофон.

3. Незакінчені речення.

4. Мозковий штурм.

5. Навчаючи - учусь („Кожен учить кожного", |
„Броунівський рух")

6. Ажурна пилка („Мозаїка", „Джиг-со").

7. Аналіз ситуації (Case - метод).

8. Розв'язання проблем.

9. Дерево розв'язків (детальніше див. додаток 4).
2.3.Технології ситуативного моделювання

Ситуативне моделювання - це побудова навчального процесу за допомогою включення учнів у гру (ігрове моделювання явищ, які вивчаються).

Завдання педагога полягає у підпорядкуванні гри визначеній дидактичній меті. Учням надається максимальна свобода інтелектуальної діяльності: учні самі вибирають власну роль у грі, висувають припущен­ня про ймовірний розвиток подій, створюють проблемну

ситуацію, шукають шляхи її розв'язання, беручи на себе відповідальність за обране рішення. Вчитель тут виступає як інструктор, тренер, суддя, головуючий,

ведучий.

Як правило, ігрова модель навчання реалізовується

у чотири етапи:

1) орієнтація (введення в тему, ознайомлення з правилами гри);

2) 3) 4)

підготовка (обговорення сценарію, розподіл ролей);

основна частина - проведення гри; обговорення.

1. Симуляції або імітаційні ігри

а) Імітації (імітаційні ігри) — виконання певних дій,
які відтворюють (імітують) певні явища навколишньої
дійсності (наприклад, дослід).

б) Симуляції — це створені вчителем ситуації, під час
яких учні копіюють у спрощеному вигляді процедури,
пов'язані з діяльністю суспільних інститутів, які існують
у справжньому економічному, політичному та
культурному житті. Це своєрідні рольові ігри з
використанням чітко визначених (за законом або за
традиціями) і відомих ролей та кроків, які повинні
здійснити виконавці: судові, парламентські,
громадянські слухання, збори, асамблеї, засідання
комісій, політичні дебати тощо.

Регламент всієї симуляції будується за чіткими сценарієм, який збігається з проведенням такої процедури в реальному житті.

Найпоширенішою технологією симуляційної гри є суд {судове слухання) див. додаток 5).

2. Розігрування ситуації за ролями („Рольова гра", „Програ­вання сцени", „Драматизація")

Мета рольової гри - визначити ставлення до конкретної життєвої ситуації, набути досвіду шляхом гри сформувати конкретні навички (,,Поведінка на

вулицях і дорогах", „Іду в гості", „ Приймаю гостей" тощо). Можна розігрувати і конкретні історичні події, природні явища, предмети, тварини (детальніше див. додаток 5).




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-01-07; Просмотров: 917; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.009 сек.