Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Лекція 11

Основні поняття і термінологія Flash|

При побудові будь-якого Flash-фильма використовується об'єктно-орієнтований підхід. Це означає, що всі елементи фільму інтерпретуються як об'єкти того або іншого типа, для кожного з яких задані деякі властивості і визначений набір допустимих операцій. Наприклад, для об'єкту «Текст» має бути встановлений розмір символів, спосіб зображення, колір і так далі Текст можна певним чином редагувати, вирізувати; копіювати, створювати на його основі текстові гіперпосилання і тому подібне Те ж саме можна сказати про графічні зображення і про звук. Проте, при роботі з Flash замість поняття «об'єкт» частіше використовується термін символ (Symbol). Основна відмінність між ними полягає в наступному. Символом є своєрідний шаблон об'єкту з|із| певним набором властивостей. Символ зберігається в спеціальній бібліотеці символів (Library|) і може бути багато разів використаний як в одному і тому ж фільмі, так і в декількох фільмах. Кожна нова копія символу, поміщена у фільм, називається екземпляром|примірником| символу (Instance|). Екземпляр|примірник| успадковує|наслідує| всі властивості самого символу, і між ними встановлюється зв'язок: при зміні властивостей символу відповідні зміни автоматично застосовуються до всіх його екземплярів|примірників|. Очевидно, що такий підхід істотно|суттєвий| економить сили і час творця фільму.Як правило, динаміка в Flash-фильмах| забезпечується за рахунок того, що протягом деякого інтервалу часу змінюються ті або інші властивості екземпляра|примірника| (наприклад, координати, колір|цвіт|, розмір, прозорість і т. д.), тобто|цебто| змінюється стан|достаток| екземпляра|примірника|. З|із| кожним станом|достатком| екземпляра|примірника| пов'язаний окремий кадр фільму (Frame|). Кадр, відповідний зміні стану|достатку| екземпляра|примірника|, називається ключовим|джерельним| кадром (Keyframe|). Ключовий|джерельний| кадр сам розглядується|розглядає| як об'єкт відповідного типу|типу|, властивості якого користувач може змінювати|зраджувати|. У фільмі може використовуватися декілька різних об'єктів. Стан кожного з них може змінюватися незалежно від інших, або взагалі залишатися незмінним (якщо, наприклад, деякий об'єкт використовується як фон). Щоб спростити опис поведінки різних елементів фільму, кожен з них поміщається, як правило, на окремий шар (Layer). Розробники Flash для пояснення ролі шарів у фільмі порівнюють їх з листами прозорої кальки. Зібравши воєдино «стопку» таких листів, ви можете отримати якусь сцену, на якій діють різні «персонажі». До речі про сцени. Сцена (Scene) - це ще один термін, використовуваний при роботі з Flash. Кожна сцена є певним поєднанням шарів. Для простих фільмів буває досить створити і описати одну-единственную сцену, що містить один шар. Для складніших може потрібно створити декілька різних сцен. номерів. Для складнішої побудови фільму використовуються засоби мови ActionScript.

При створенні|створінні| складних фільмів досить|достатньо| важливу|поважну| роль грає ще одне поняття — кліп (Clip|, або Movie| clip|). Кліп — це спеціальний тип символу. Він є як би міні-фільмом, для якого створюється власна тимчасова діаграма і встановлюються власні параметри (наприклад, частота зміни кадрів). Кліп, як і будь-який інший елемент фільму, може бути включений в бібліотеку символів для багатократного|багаторазового| використання у фільмі. Кожному екземпляру|примірнику| кліпу може бути призначене власне ім'я. Будь-який елемент фільму може бути використаний і усередині|всередині| кліпу. Дозволяється також створювати «вкладені» кліпи.

Анімація в flash|

Анімація в Flash заснована на зміні властивостей об'єктів, використовуваних в «мультику». Наприклад, об'єкти можуть зникати або з'являтися, змінювати своє положення, форму, розмір, колір, ступінь прозорості і так далі

У Flash передбачено три різні механізми анімації об'єктів:

  • покадрова («класична») анімація, коли автор сам створює або імпортує з|із| інших застосувань кожен кадр майбутнього «мультика» і встановлює послідовність їх перегляду|проглядати|;
  • автоматична анімація (так звана tweened-анимация), при використанні якої автор створює тільки перший і останній кадри мультиплікації, а Flash автоматично генерує всі проміжні кадри; розрізняють два види tweened-анимации: анімація, заснована на переміщенні об'єкту (motion animation), і анімація, заснована на трансформації (зміні форми) об'єкту (shape animation);
  • анімація на основі сценаріїв; сценарієм є опис поведінки об'єкту на власній мові Flash, яка називається ActionScript; синтаксис цієї мови нагадує синтаксис інших мов сценаріїв, використовуваних в Web-публикациях (наприклад, JavaScript і VBScript).

1.Основи роботи з|із| Flash| MX|

<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Журавський В. С | Тимчасова діаграма
Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-01-11; Просмотров: 326; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.014 сек.