Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Доведемо виконання умови 2). Нехай x0 - допустимий розв’язок задачі (12.4-12.7), тобто усі координати x0 цілочисельні. Після підстановки x0 у рівняння (12.8) маємо




x0k + a’ij x0j = b’i,

j N

або

x0k + ([a’ij ] + {a’ij }) x0j = [ b’i ] + { b’i }.

j N

Можна зібрати дробові доданки у ліву частину рівняння, а цілі - у праву.

- { b’i } + {a’ij} x0j = -x0k - [a’ij ] x0j + [ b’i ]. (12.10)

j N j N

 

Тому - { b’i } + {a’ij}x0j – ціле число.

j N

Оскільки x0j 0, {a’ij} 0 j N, і 0 < { b’i } <1, маємо

- { b’i } + {a’ij} x0j > -1.

j N

Враховуючи, що ліва частина останньої нерівності – ціле число, остаточно отримуємо

- { b’i } + {a’ij} x0j 0,

j N

що і треба було довести.

Перший алгоритм Гоморібазується на цій теоремі і складається з таких кроків.

1. Для поданої задачі цілочисельного програмування, не враховуючи обмеження на цілочисельність і використовуючи симплекс-метод, знайти розв’язок. Якщо розв’язок не існує, то і вихідна задача не має розв’язку – кінець алгоритму.

2. Якщо отриманий розв’язок цілочисельний, то він є розв’язком вихідної задачі – кінець алгоритму. Якщо отримано дробовий розв’язок, то згідно з обмеженням (12.9) у поточну симплекс-таблицю увести додаткове обмеження-рівняння, що є уявленням правильного відтинання у канонічній формі. На k-й ітерації це рівняння має вигляд

xn+k + {a’ij} xj = - { b’i }.

j N

3. Отримана симплекс-таблиця є двоїсто допустимою; застосувати до неї двоїстий симплекс-метод. Якщо розв’язок поточної задачі не існує, вихідна задача розв’язку не має – кінець алгоритму. Інакше перейти до кроку 2.

Разглянутий варіант першого алгоритму Гоморі передбачає на кожній ітерації збільшення кількості змінних і обмежень (або збільшення кількості рядків і стовпчиків симплекс-таблиці). Існує варіант цього алгоритму, у якому використовується матриця коефіцієнтів обмежень фіксованого розміру.

Перший алгоритм Гоморі призначений для розв’язування повністю цілочисельної задачі. Існує узагальнення першого алгоритму Гоморі – другий алгоритм Гоморі, що призначений для розв’язування задачі частково цілочисельного програмування. Цей алгоритм також є реалізацією методу відтинань, але правильне відтинання формується інакше. Існує також узагальнення алгоритму Гоморі, призначене для розв’язування загальної задачі дискретного програмування, у основу якого покладено метод відтинань.

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-01-13; Просмотров: 635; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.009 сек.