Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Ділова гра „Робінзон”




У грі „Робінзон” розглядається така ситуація: сучасна людина, освічена, з досвідом мандрів, в результаті катастрофи потрапила на незаселений острів.

Для того щоб покинути острів необхідно як можна скоріше збудувати човен, який здатен витримати морське плавання. Однак, для продуктивної життєдіяльності людини їй в цих умовах необхідна їжа, одяг і житло. Отже, він змушений буде витрачати час не тільки на будівництво човна, а і для задоволення своїх життєвих потреб. Гра передбачає варіанти заготівлі їжі, житла, одягу, різні витрати часу для їх здійснення. Робінзон повинен досягти мети (збудувати човен) при найменших витратах часу, використовуючи різні варіанти заготівлі їжі, одягу, житла при збалансуванні єдиного ресурсу, яким він розпоряджається – часу. Все це він робить за власним вибором. Робінзон може якийсь час їсти фрукти, або зайнятися риболовлею чи мисливством; жити він може або в хатині, або в печері. Може вибрати один із двох варіантів одягу: старий, який був на ньому під час катастрофи, або може виготовити новий.

Для деяких варіантів виробництва засобів існування та спорядження необхідні початкові єдино разові витрати (капітальні вкладення – „Е”), наприклад, на виготовлення риболовних знарядь, одягу, на будівництво кам’яної печери.

Для знарядь праці, житла, одягу передбачено проведення ремонту. Ці витрати називають - поточними витратами „Т”.

Повний перелік витрат часу на виготовлення та ремонт знарядь приведено у таблиці 1.

Роздумуючи над таблицею 1 Робінзон розуміє першу істину: більші витрати на будівлю житла та виготовлення нового одягу потребують менших витрат в майбутньому на їх утримання та ремонт.

 

 

Таблиця 1

Витрати часу на виготовлення та ремонт

 

Варіанти знарядь існування Початкові витрати на виготовлення та виробництво, днів Експлуатаційні витрати
Кількість днів, які витрачаються на ремонт Періодичність ремонту
Риболовні знаряддя   Знаряддя мисливства     Через 12 днів використання Через 4 дні використання
Хатина   Печера   1 – 4   Кожного місяця Через 2 місяці Через 6 місяців
Старий одяг Новий одяг - 1 – 4 Кожного місяця Через 2 місяця

 

Впродовж місяця Робінзон повинен обов’язково виконати усі роботи, пов’язані з забезпеченням себе їжею, утриманням та ремонтом житла та одягу. В день, коли Робінзон не був забезпечений їжею, ніяких робіт він виконати не міг за виключенням 5 днів (за весь термін перебування на острові).

При цьому треба зауважити, що острів та його мешканці час від часу опиняються під дією стихійних лих. В результаті цього може бути зруйновано житло, знаряддя праці, або частково човен, який Робінзон будує. Все це веде до додаткових витрат часу.

У грі це має такий вигляд: викладач має колоду з 30 карт, на яких написано яке саме знаряддя було пошкоджено під час стихійного лиха. До цього кожний з учасників звертається з періодичністю в 2 місяця.

Таблиця 2 дає інформацію про те, яке знаряддя з якою частотою може бути пошкоджено і який час необхідний для ремонтування цих знарядь.

Таблиця 2

Стихійне лихо

Варіанти засобів існування Кількість карт в команді Можливі витрати часу, днів
Риболовні знаряддя Знаряддя мисливства   1 – 3 1 - 4
Хатина Печера   1 – 4 1 - 6
Старий одяг Новий одяг   1 – 2 1 - 4
Човен   1 - 4

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-11-06; Просмотров: 2282; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.009 сек.