Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Лабораторна робота № 5. Зафарбовування поверхонь




Завдання на лабораторну работу № 4.

Виконати одночасно обернення навколо двох вісей заданої каркасної моделі геометричної фігури використовуючи матриці тривимірного перетворення.

Варіанти завдань:

  3 кутова піраміда   3 кутова піраміда + 3 кутова призма
  4 кутова піраміда   4 кутова піраміда + 4 кутова призма
  3 кутова призма   3 кутова призма + 4 кутова призма
  4 кутова призма   4 кутова піраміда + 3 кутова призма
  Дві 3 кутові піраміди   Зрізана 3 кутова піраміда
  Дві 4 кутові піраміди   Зрізана 4 кутова піраміда
  Дві 3 кутові призми   Зрізана 3 кутова призма
  Зрізана 4 кутова призма   Зрізана 4 кутова призма

 

 

 

Однією з визначальних задач створення реалістичних зображень є зафарбовування поверхонь, що обмежують побудовані об'єкти. Розглянемо одну з найпростіших моделей, що вимагає порівняно невеликих обчислювальних витрат. Це метод Гуро, який базується на лінійній інтерполяції освітленості в межах одного полігону.

На малюнку зображена чотирикутна грань. Припустимо, що інтенсивності в її вершинах , , , відомі і дорівнюють відповідно , , , .

Нехай – довільна точка грані. Для визначення інтенсивності (освітленості) у цій точці проведемо через неї горизонтальну пряму. Позначимо через і точки перетинання проведеної прямої з границею грані.

Будемо вважати, що інтенсивність на відрізку змінюється лінійно, тобто

,

де .

Для визначення інтенсивності в точках і знову скористаємося лінійною інтерполяцією, також вважаючи, що уздовж кожного з ребер інтенсивність змінюється лінійно.

Тоді інтенсивність у крапках і обчислюється по формулах:

,

,

де , .

Метод Гуро забезпечує зміну інтенсивності при переході від однієї грані до іншої без розривів і стрибків.

Для визначення інтенсивності освітлення грані скористаємося наступною моделлю освітлення:

де – інтенсивність розсіяного світла; – () коефіцієнт дифузійного відображення розсіяного світла, – інтенсивність джерела світла; – () коефіцієнт дифузійного відображення; – (), кут між напрямком на джерело світла і зовнішньої нормаллю до поверхні; – відстань від об'єкта до джерела світла; – довільна величина, яку треба підібрати експериментально.





Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-08; Просмотров: 428; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.012 сек.