Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Заняття 72




Заняття 71

Заняття 70

Завдання: провести ігри «Вовк і коза», «Охоронець», «Пінгвіни»; сприяти розвитку швидкості, спритності, витривалості; розвивати увагу, спостережливість, зібраність; виховувати мужність та витримку.

Місце проведення: спортивний майданчик.

Хід заняття

1. Підготовча частина

Шикування та ходьба у колоні по одному. За першим сигналом – біг, за другим – ходьба, за третім – стрибки на двох ногах.

2. Основна частина

Гра «Вовк і коза»

Двоє дітей – «вовк» та «коза», решта – «пастухи». Взявшись за руки, «пастухи» пересуваються по колу. «Вовк» повинен упіймати козу, але потрапити в коло він може тільки через «ворота» (двоє дітей, пересуваються по колу з піднятими руками), а «коза» може стрибати, де їй заманеться. Коли «вовк» упіймає «козу», гра починається спо­чатку.

Гра «Охоронець»

Опис гри у занятті 60. Гра «Пінгвіни»

Діти об'єднуються у дві команди та шикуються на стартовій лінії. Перші гравці, затиснувши м'яч між коліньми, дострибують до прапорця та повертаються, передаючи м'яч наступному гравцеві. Повторити 4–5 разів.

3. Заключна частина

Шикування в колону по одному. Ходьба в помірному темпі в колоні по одному.

4. Підсумки заняття.

Нагадування правил розучуваних ігор.

 

Завдання: провести ігри «Голка, нитка, вузлик», «Рибаки і рибки», «Третій зайвий»; удосконалити вміння стрибати у довжину з розбігу; розвивати швидкість та спритність.

Місце проведення: спортивний майданчик.

Хід заняття

1. Підготовча частина

Шикування в колону по одному. Ходьба зі зміною темпу. Ходьба на пальчиках і п'ятках, руки на поясі (30 с). Біг у повільному темпі.

2. Основна частина

Гра «Голка, нитка, вузлик»

Діти об'єднуються у дві команди і в обох командах вибирають «голку» – ведучого, який повинен добігти до накресленої лінії, по­вернутися назад, узяти одного гравця і знову добігти до накресленої лінії, потім повернутися назад та взяти за руку наступного гравця і т. д. Це слід робити, доки не утвориться голка, нитка, вузлик (заключний гравець). Перемагає команда, яка виконає завдання першою з най­меншою кількістю порушень.

Гра «Рибаки і рибки»

Опис гри у занятті 23.

3. Заключна частина

Гра «Третій зайвий»

Опис гри у занятті 23.

Шикування.

4. Підсумок заняття.

Нагадування правил розучуваних ігор.

Завдання: провести ігри «Естафета парами», «Птахи», «Забороне­ний рух»; сформувати вміння швидко та чітко реагувати на команди й сигнали; розвивати спритність, швидкість.

Місце проведення: спортивний майданчик.

Хід заняття

1. Підготовча частина

Шикування в шеренгу. Ходьба по колу з переходом на біг у спо­кійному темпі (100–150 м). Ходьба на пальчиках, на п'ятках, рух уперед стрибками на обох ногах до 10 м.

2. Основна частина

Гра «Естафета парами»

Опис гри у занятті 48.

Гра «Птахи»

Діти обирають «хазяйку» та «яструба». Решта учасників гри — «птахи». «Хазяйка» потай від «яструба» називає кожного «птаха»: «Ти – зозуля, ти – горобчик, ти – ластівка...». Прилітає «яструб».

Чого прилетів?

По пташку.

По яку?

«Яструб» називає, наприклад, «зозулю». «Зозуля» вибігає з гурту, «яструб» її ловить. А коли названої пташки в гурті немає, «хазяйка» про­ганяє «яструба». Гра триває доти, доки «яструб» не виловить усіх «птахів».

3. Заключна частина

Гра «Заборонений рух»

Опис гри у занятті 50.

Ходьба в помірному темпі в колоні по одному. Шикування.

4. Підсумок заняття.

Нагадування правил розучуваних ігор.

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-25; Просмотров: 366; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.01 сек.