КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Програми для створення і опрацювання зображень. Програма Photoshop
Подання інформації у вигляді схем, діаграм, графіків, фільмів часто є зручним для її аналізу і опрацювання. Прикладне програмне забезпечення сучасних комп'ютерів містить потужні системи опрацювання і подання графічної інформації. Вони використовуються в діловій графіці, при розв'язуванні прикладних задач, в навчаючих програмах, для створення мультиплікаційних фільмів, комп'ютерних ігор тощо. Такі програмні засоби дають змогу подавати окремі фрагменти рисунків у збільшеному вигляді, демонструвати перерізи тіл, вносити зміни до графічної інформації, зберігати її на зовнішніх носіях, виводити на друкуючі пристрої тощо. Для створення і редагування графічних зображень на екрані дисплея існують спеціальні програми, які називають графічними редакторами. Графічні системи багаточисельні, а їх функції різноманітні. Серед них можна виділити: системи ділової графіки (Microsoft PowerPoint); художньої графіки, які ще називають просто графічними редакторами (Paintbrush), інженерної графіки та автоматизованого проектування (Adobe AutoCad), системи обробки фотографічних зображень (Adobe Photoshop), а також універсальні графічні системи (Corel Draw). Розрізняють три види комп'ютерної графіки: растрову, векторну і фрактальну. Вони розрізняються принципами формування зображень на екрані монітора та при роздрукування на папері. Основним елементом растрового зображення є точка (піксель — Picnute Element). Кількість точок у графічному зображенні залежить від типу монітора та роздільної здатності встановленого режиму роботи. Зображення растрової графіки або будують вручну (використовуючи інструменти та можливості сучасних редакторів), або утворюють електронні копії зображень за допомогою сканерів, або вводять зображення в пам'ять комп'ютерів за допомогою цифрових фото- і відеокамер. Більшість редакторів растрової графіки орієнтовані не стільки на створення, скільки на їх подальшу обробку. Недоліками растрових зображень є те, що вони на дисках займають великі об'єми пам'яті і їх неможливо збільшувати для розгляду окремих деталей (в результаті збільшення точки стають крупнішими).
Основним елементом зображення векторної графіки є лінія. Об'єм пам'яті, який займає лінія, не залежить від її розмірів, оскільки лінії подаються за допомогою деякої кількості параметрів, які містять її математичний опис. На основі ліній будують інші об'єкти, простіші об'єкти об'єднуються в більш складніші. Одні об'єкти, незалежно від інших, можна редагувати, переміщати, повертати, масштабувати. Із-за такого підходу векторну графіку називають об'єктно-орієнтовною. Векторну графіку в основному використовують для створення графічних ілюстрацій. У випадку фрактальної графіки зображення автоматично генеруються на основі математичних розрахунків. Створення фрактальної художньої композиції зводиться до її програмування. Її часто використовують у розважальних програмах. Графічна програма Adobe Photoshop є спеціалізованим інструментальним засобом, призначеним для обробки растрових зображень. За своїми функціональними і експлуатаційними можливостями Adobe Photoshop є найкращою серед аналогічних програм обробки растрової графіки і користується заслуженим успіхом в середовищі комп'ютерних дизайнерів. Серед переваг цієї програми можна виділити наступні: • висока якість обробки графічних зображень; • зручність і простота в експлуатації; • великі можливості, що дозволяють виконувати будь-які мислимі операції по створенню і обробці зображень; • широкі можливості по автоматизації обробки растрових зображень, що базуються на використанні сценаріїв;
• сучасний механізм роботи з профілями кольорів, що допускає їх впровадження у файли зображень з метою автоматичної корекції колірних параметрів при виведенні на друк для різних пристроїв; • великий набір команд фільтрації, за допомогою яких можна створювати найрізноманітніші художні ефекти. Як і в будь-якій іншій графічній або видавничій програмі, що працює в операційному середовищі Windows, тут є стандартний набір елементів, характерних для даної операційної системи. Це – системні меню програми і документа, заголовки програми і документа, рядок стану і основне меню програми, а також системні кнопки Згорнути, Відновити/Розгорнути і Закрити. Внизу знаходиться рядок стану, який призначений для відображення поточної інформації про оброблюване зображення і виконувану операцію. Рядок стану розбитий на три частини (поля). У першому зліва полі указується масштаб активного зображення. Тут можна задати інший масштаб, натиснувши після цього клавішу [Enter]. У другому полі відображається службова інформація, відповідна вибраному пункту меню рядка стану (це меню відкривається клацанням на чорній трикутній мітці справа). У третьому полі відображається інформація про операцію, яку можна виконати, використовуючи вибраний робочий інструмент. Між рядком меню і рядком стану знаходиться робоча область програми. У ній розташовані наступні елементи: блок інструментів (зліва), робоче вікно документа із смугами прокрутки (у центрі) і три суміщені палітри (справа). Кожний з цих елементів є плаваючим, тобто можна вільно переміщати його, а також видаляти з екрану. Це дуже зручно, оскільки можна прибрати все зайве, звільнивши велику частину екрану для обробки зображення. Окрім елементів інтерфейсу в програмі є діалогові вікна (діалоги). Вони використовуються для настройки параметрів різних команд. Основне меню програми є набором списків команд, згрупованих за функціональним призначенням. Ці списки знаходяться в згорнутому стані (у вигляді рядка основного меню) і відкриваються при виборі одного з них. Клацання на тому або іншому пункті меню приводить до появи на екрані списку вхідних в нього елементів. У цьому списку можуть знаходитися найменування як окремих команд, так і їх груп. Праворуч від назви групи команд є чорна трикутна мітка, і при виборі даного елементу (установці на нім покажчика миші) відкривається додатковий список команд.
Крім основного меню в програмі є ще інші, які називаються контекстними (допоміжними). Контекстне меню – це група команд, що мають відношення до певного елементу інтерфейсу або виконуваної в даний момент операції. Таке меню можна відкрити двома способами: клацанням правої кнопки миші при установці покажчика в якому-небудь місці робочого вікна документа або палітри або клацанням лівої кнопки, якщо покажчик встановлений на спеціальній кнопці з трикутною міткою Робочі інструменти – це кнопки управління, які призначені для виконання різних операцій для обробки зображень, а також для вибору режимів їх відображення на екрані. Оскільки ці інструменти розташовані компактно (на одній основній і декількох додаткових (вкладених, спливаючих) панелях), їх ще називають блоком інструментів (toolbox).
Дата добавления: 2015-05-07; Просмотров: 5292; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |