Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Графічний редактор Paint. Вигляд вікна. Створення та збереження файлів




Графічний редактор - це програма для редагування графічних зображень на екрані монітора.

Розрізняють такі види комп'ютерної графіки: растрову, векторну і фрактальну. Вони відрізняються принципами формування зображень на екрані монітора та при роздрукування на папері.

Основним елементом растрового зображення є точка (піксель — Picnute Element). Кількість точок у графічному зображенні залежить від типу монітора та роздільної здатності встановленого режиму роботи.

Основним елементом зображення векторної графіки є лінія. Векторну графіку в основному використовують для створення графічних ілюстрацій.

Типовим представником растрових графічних редакторів є Paint (в ОС Windows), Paint Brush (в ОС MS DOS та в Windows), а також: Adobe Photoshop, Adobe Photo-Paint, Corel Photo-paint. Векторні графічні редактори - Adobe Illustrator, Macromedia Freehand, Corel Draw. Анімаційні (динамічні) графічні зображення можна створити за допомогою редакторів 3D Studio Max, Corel Draw, Animator Pro. Анімаційні зображення для Web-сторінок можна створювати за допомогою Flash. Сучасним графічним редакторам притаманні такі функції:

  • створення, перегляд, редагування графічних зображень;
  • • отримання зображення із зовнішніх джерел (сканери, фото та відеокамери, по мережі);
  • перетворення форматів даних;
  • • використання широкого спектру програмного інструментарію опрацювання зображень.

Основи роботи в Графічному редакторі Paint

Програма Paint - це найпростіший графічний редактор, призначений для створення і редагування растрових графічних зображень.

Растрове зображення складається з окремих кольорових точок, розташованих рівними рядами так само як на екрані монітора. Формування растрового зображення заключається в заданні кольору кожній окремій точці.

Карандаш, Кисть, Распылитель - інструменти вільного малювання (аналогічно малюванню на папері).

Прямая - малювання прямої лінії.

Кривая - малювання кривої: 1) малюємо пряму; 2) вигнути і закріпити.

Ластик - витирання елементів малюнка.

Основним колір - для малювання ліній, меж об'єктів і тексту.

Фоновим колір - для заливки замкнутих об'єктів, рамок з текстом, при використані Ластика.

Кольорова палітра: колір у верхньому квадраті є основним, в нижньому - фоновим. Якщо малюємо лкм, то використовується основний колір, якщо пкм - то фоновий.

Вибір основного кольору - лкм по кольоровій палітрі. Вибір фонового кольору - пкм по кольоровій палітрі.

Прямоугольник, Округленный прямоугольник, Эллипс малювання прямокутника, округленого прямокутника і еліпса відповідно. Малювання починається методом протягування від лівого верхнього "кута" фігури.

Для створення правильної фігури (кола, квадрата, прямої, паралельної сторонам листка, або під кутом 45°) при малюванні утримувати натиснуту клавішу Shift.

Многоугольник - малювання довільного багатокутника. Перша сторона малюється методом протягування, далі використовуються клацання в послідовних вершинах многокутника. Для замикання використовується подвійне клацання або повторне клацання в першій вершині многокутника.

Способи заповнення фігур. Верхній варіант на панелі настройки -малюються межі фігури основним кольором. Середній: межі основним кольором, внутрішня область - фоновим. Нижній: і межа, і внутрішня область фігури - фоновим кольором. (При використанні пкм кольори міняються місцями.)

Заливка - заповнення обмеженої області певним кольором.

Зміна масштабу: Вид\Масштаб або Масштаб на панелі інструментів.

Надпись - додавання тексту до малюнка. Активізується тільки тоді, коли малюнок відображається в звичайному масштабі. Спочатку виділити протягуванням прямокутну область, в яку буде поміщений текст. З'явиться курсор, можна вводити текст. Щоб закінчити введення - клацнути за межами тексту або вибрати інший інструмент. Текст редагувати після введення не можна!

Зміна атрибутів тексту (шрифт, розмір, написання) - панель інструментів Шрифты. Включається Вид \ Панель атрибутов текста. Команда зміни атрибутів діє на весь текст!

Верхній варіант панелі настройки: символи, які вводимо, затирають малюнок фоновим кольором.

Нижній варіант панелі настройки: символи, які вводимо, не затирають малюнок фоновим кольором, а накладаються на нього.

Выбор цветов: копіювання кольору області або об'єкту: клацнути по об'єкту, колір якого потрібно скопіювати, вибрати Заливка, вилити.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-26; Просмотров: 937; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.011 сек.