Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Компоненти типу MenuItem




Розробка системи меню ПЗ Компоненти тиу MainMenu

Головне меню (компонент MainMenu), знаходиться у стандартній панелі компонентів. При розміщені на формі компонент відображається іконкою, але при додаванні пунктів, головне меню відразу з’явиться вздовж верхнього краю форм. Кожен пункт меню має власні сторінки в вікні ІО (подія OnClick – процедура обробки вибору команди меню).

Якщо розмістити на формі компонент MainMenu, а після цього два рази клацнути на полі властивісті Items, або два рази клацнути на піктограмі компонента, то відкриється вікно Menu Designer (Конструктор меню). Створення меню починається з введення назви першого пункту меню. Що б ввести відразу декілька пунктів підменю, потрібно клацнути в полі Caption вікна інспектора об’єктів, клацнути на пустому прямокутнику у нижній частині підменю у вікні конструктора і ввести потрібні заголовки, натискаючи клавішу Enter.

Якщо пункти меню поділяються на групи, можна вставити роздільну лінію, якщо ввести в якості заголовка пункту меню значок дефіса “ – “.

При проектуванні меню можна змінювати порядок розташування його пунктів, перетягуючи їх мишею, або вставити чи знищити пункт меню через його контекстне меню.

Ці компоненти створюються у вікні конструктора меню (пункти підменю). Кожен пункт підменю має власні сторінки в вікні ІО (подія OnClick – процедура обробки вибору команди меню).

Важливою властивістю пункту меню є Caption, який інформує користувача, яку дію виконує цей пункт. Якщо заголовок пункту меню складається з символів національного алфавіту, то для властивості Name цього пункту використовуються ідентифікатори N1, N2 і т.д.

Властивість ShortCut визначає комбінацію гарячих клавіш. Для визначання комбінації можна скористатися запропонованим списком, або ввести їх вручну.

Якщо властивість Checked пункту меню містить значення True, то зліва від заголовку цього пункту з’являється прапорець.

Властивість GroupIndex, яка використовується разом з властивістю RadioItem для створення груп пунктів меню, які працюють як перемикачі.

Для створення продовження підменю з нового стовпчика („ПУСК”) властивості Break, одного з пунктів можна привласнити значення mbBreak.

Якщо підменю перевантажене, використовується каскадне меню. Для цього необхідно з контекстного меню вибраного пункту підменю вибрати команду Create Submenu і продовжувати створення меню.

1.8 Контекстні меню

Майже всі об’єкти Windows мають контекстне або спливаюче меню (PopupMenu). Процес розробки контекстного меню аналогічний створенню головного меню. В ньому можна використовувати вкладені підменю та клавіші швидкого доступу, але робити цього не рекомендується.

Для даного типу меню важливими властивостями є:

AutoPopup, якщо його значення встановлено в True, то меню буде з’являтися на екрані після клацання по об’єкту правою кнопкою миші, якщо Fals – то ні. Значення властивості Alignment визначає в якому місці відносно курсору миші буде з’являтися меню. Компонент PopupMenu обробляє подію OnPopup безпосередньо перед появленням на екрані.

Для присвоєння об’єкту КМ необхідно у властивостях об’єкта PopupMenu вказати назву елемента PopupMenu, що створювався.

Наприклад:

Наступні процедури задають вирізання, копіювання та вставку даних з поля редагування у буфер обміну:

Memo1.CutToClipboard;

Memo1.CopyToClipboard;

Memo1.PasteFromClipboard;

Після чого в оператор uses модуля добавити ClipBrd.

Контрольні питання

1. Які різновиди форм вам відомі?

2. Яка властивість форми визначає її стиль?

3. Наведіть основні властивості форми?

4. Наведіть основні методи роботи з формами?

5. Як підключити нове вікно до додатку?

6. Що таке репозиторій?

7. Наведіть правила використання стандартних вікон діалогу?

8. Як створюється меню вікна?

9. Як створюється контекстне меню?




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-07-02; Просмотров: 377; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.008 сек.