Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Уніфікована мова моделювання. Мови і платформи розробки

Об'єктно-орієнтоване програмування.

Специфікатори керування доступом

Конструктори класу

Конструктор - це спеціальний метод класу, який автоматичний виконується шкірного разу, коли створюється об" єкт класу. Його мета - ініціалізація об" єкту в початковий стан. Конструктор відрізняється від усіх інших методів тим, що він має таке ж ім" я, що й клас. Розглянемо приклад:

class Aspirin extends IntermittentlyGivenDrug

{

static String m_sBrandName; // торгівельна назва

static int m_nCounter; // лічильник використань аспірину

Aspirin()

{

m_nCounter++; // інкрементація

//.. решта ініціалізації

}

//.. решта означень класу

}

Зверніть увагу, що на відміну від інших методів, конструктор не має типу значення, що повертається.

Класи, елементи класів, елементи об" єктів можуть бути доступними або ні у різних файлах класах, пакетах завдяки спеціальних ключових слів (специфікаторів), що вказуються перед ними:

Специфікатор Призначення
не вказується, або ж friendly елементи доступні іншим класам в тому ж самому пакеті (застосовний і до класів)
public елементи доступні для інших класів в довільному пакеті (застосовний і до класів)
private змінні і методи доступні лише всередині власного класу (цей специфікатор незастосовний до класів)
protected елементи доступні в методах того ж класу, або усіх його підкласів. Непов" язані класи не мають до них доступу, навіть якщо сморід з того ж пакету

 

Як уже було визначено, об’єктно-орієнтований підхід використовує об’єктну декомпозицію. Кожний об’єкт системи має власну поведінку, яка є моделлю поведінки об’єкта реального світу.

Основними обов’язковими елементами об’єктної моделі є:

• абстрагування;

• інкапсуляція;

• модульність;

• ієрархія.

Додатковими (необов’язковими) є:

♦ типізація;

♦ паралелізм;

♦ стійкість.

Абстрагування — це виділення зовнішніх характеристик об’єкта, що вирізняють його серед об’єктів інших видів.

Інкапсуляція — це ізоляція інтерфейсу об’єкта від внутрішніх елементів об’єкта, що визначають його устрій і поведінку, тобто його внутрішнє середовище.

Модульність — це можливість декомпозиції системи на модулі, не пов’язані між собою.

Ієрархія — це впорядкована за рівнями система абстракцій. Ієрархія за номенклатурою — це структура класів; ієрархія за складом — це структура об’єктів.

Типізація — це властивість об’єктів перебувати в активному чи пасивному стані і розрізняти активні й пасивні об’єкти між собою.

Стійкість — це існування об’єкта у часі і просторі незалежно від процесу, який його створив.

 

UML (англ. Unified Modeling Language) — уніфікована мова об'єктно-орієнтованого моделювання, використовується у парадигмі об'єктно-орієнтованого програмування. Є невід'ємною частиною уніфікованого процесу розробки програмного забезпечення.

UML може бути застосовано на всіх етапах життєвого циклу аналізу бізнес-систем і розробки додатків. Різні види діаграм які підтримуються UML, і найбагатший набір можливостей представлення певних аспектів системи робить UML універсальним засобом опису як програмних, так і ділових систем.

Діаграми дають можливість представити систему (як ділову, так і програмну) у такому вигляді, щоб її можна було легко перевести в програмний код.

Крім того, UML спеціально створювалася для оптимізації процесу розробки програмних систем, що дозволяє збільшити ефективність реалізації програмних систем у кілька разів і помітно поліпшити якість кінцевого продукту.

UML прекрасно зарекомендувала себе в багатьох успішних програмних проектах. Засоби автоматичної генерації кодів дозволяють перетворювати моделі мовою UML у вихідний код об’єктно-орієнтованих мов програмування, що ще більш прискорює процес розробки.

Практично усі CASE-засоби (програми автоматизації процесу аналізу і проектування) мають підтримку UML. Моделі розроблені в UML, дозволяють значно спростити процес кодування і направити зусилля програмістів безпосередньо на реалізацію системи.

Діаграми підвищують супроводжуваність проекту і полегшують розробку документації.

 

<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Абстрактні класи. Абстрактні методи | Засоби розробки програмного забезпечення. Оптимальний порядок вивчення ТОП
Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-01-04; Просмотров: 548; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.007 сек.