Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Визначення констант за допомогою директиви #deiine

Символьні константи

Літеральні константи

Літеральна константа - це значення, що безпосередньо вводитися в самій програмі. Наприклад, у вираженні

int myAge = 39;

myAge є змінною типу int, а число 39 - літеральною константою. Не можна присвоїти ніяке значення константі 39.

Символьна константа - це константа, представлена ім 'ям (точно так, як і ім 'ям представляється будь-яка змінна). Проте, на відміну від змінної, значення константи, що ініціалізувала, змінити не можна.

Якщо у вашій програмі є одна цілочисельна змінна з ім 'ям students, а інша - з ім 'ям classes, ви могли б вичислити загальну кількість учнів школи за умови, що вам відомо, скільки класів в школі і скільки учнів в шкірному класі (допустимо, кожен клас складається з 15 учнів):

students = classes * 15;

Примечание:Символ (*) означає множення.

У даному прикладі число 15 є літеральною константою. Але якщо цю літеральну константу замінити символьною, то вашу програму буде легше читати і змінювати в майбутньому:

students = classes * studentsPerClass

Якщо згодом потрібно буде змінити кількість учнів в шкірному класі, ви зможете зробити це одного разу в тому рядку програми, де визначається константа studentsPerClass, і вам не доведеться вносити зміни в усі рядки програми, де використовується це значення.

У мові C++ існує два способи оголошення символьної константи. Традиційний і нині вже застарілий спосіб полягає у використанні директиви препроцесора #define.

Для визначення константи традиційним способом введіть наступне вираження:

####define studentsPerClass 15

Зверніть увагу на ті, що константа studentsPerClass не має ніякого конкретного типу (int, char і так далі). Директива #define виконує просту текстову підстановку. Шкірного разу, коли препроцесор зустрічає слово studentsPerClass, він замінює його літералом 15.

Оскільки препроцесор запускається перед компілятором, останній ніколи не побачить константу, а бачитиме тільки число 15.

<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Константи, змінні, вирази та пріоритет операцій | Базові конструкції структурного програмування - галуження, цикл, передача управління
Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2013-12-14; Просмотров: 634; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.011 сек.