Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Другий варіант платіжної матриці




  Стратегії фірми 1   Стратегії фірми 2
- посилення реклами   - зниження ціни   - поліпшення дизайну   - надання гарантій  
- зниження ціни         -2 -2(max)  
- поліпшення дизайну       -3 -1 -3
- персональні продажі       -4 -3 -4
      -1(min)    

 

3) Оскільки нижня і верхня ціна гри не збігаються, гра не має сідлової точки Для знаходження оптимальних комбінацій стратегій позначимо вірогідність використання стратегій першого гравця як р2, р3 і р4 (нумеруються так само, як стратегії – А2, А3, А4), а вірогідність використання стратегій другого гравця – q1, q2, q3 і q4. Складаємо рівняння моделі (кожне рівняння відповідає стовпцю платіжної матриці):

5р2 + 4р3 + р4 - n ³ 0

р2 - n ³ 0

2р2 – 3р3 – 4р4 - n ³ 0

-2р2 – р3 – 3р4 - n ³ 0

р2 + р3 + р4 = 1

L = n ® max.

В результаті рішення задачі забезпечуються значення і змінних р2 – р4, і змінних q1 – q4 (як двоїсті оцінки, відповідні кожному з обмежень першої групи). Зокрема, для нашого завдання комп'ютерне рішення:

 

р2 = 0,333 р3 = 0,667 р4 = 0

q1 = 0 q2 = 0 q3 = 0,167 q4 = 0,833

L = n = -1,333.

 

Це означає, що перша фірма повинна з ймовірністю 0,333 звертатися до стратегії зниження ціни і з ймовірністю 0,667 до стратегії поліпшення дизайну, а стратегію персональних продажів не застосовувати. Друга фірма не повинна підсилювати рекламу і знижувати ціни; їй слід з ймовірністю 0,167 займатися поліпшенням дизайну і з ймовірністю 0,833 надавати продовжену гарантію. В результаті таких дій перша фірма втратить, а друга отримає 1,333% ринку; це краще для обох фірм з того, що вони можуть отримати при новому розкладі сил.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-01-07; Просмотров: 332; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.011 сек.