Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Алгоритм Брезенхема. Брезенхем [16] модифікував алгоритм DDA, щоб він працював у цілих числах




Брезенхем [16] модифікував алгоритм DDA, щоб він працював у цілих числах. Модифікуємо алгоритм у такий спосіб:

- зменшимо скрізь e на , щоб порівнювати з 0;

- домножимо e і Δe на 2a: e0 = 2b - a, Δe = 2b

Приходимо до наступного алгоритму:

// Координати кінців відрізка - (0,0) і (a,b)e = 2b - a;?e = 2b;?e = 2b - 2a; x = 0; y = 0; // (x,y) - Координати поточної крапки while(x < a){ plot(x, y); if(e > 0) { // d: діагональний зсув x++; y++; e +=?e; } else { // s: горизонтальний зсув x++; e +=?e; }}

Лістинг 6.2. Алгоритм Брезенхема для відрізка

Алгоритм Брезенхема був створений їм для виводу відрізків на цифрових інкрементальних графобудівниках, які могли здійснювати лише прості одиничні зрушення друкуючої головки. Подальша оптимізація може бути зроблена, якщо помітити, що відрізок симетричний відносно прямій, що проходить перпендикулярно йому через його середину; у цьому випадку можна починати малювати відразу із двох кінців, що скоротить число ітерацій циклу в алгоритмі вдвічі.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-01-07; Просмотров: 499; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.009 сек.