Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Оформлення звіту та порядок його подання. StrToInt, StrToFloat




StrToInt, StrToFloat

і навпаки для виведення в це поле числової інформації використовуються функції:

IntToStr, FloatToStr. Наприклад, А=StrToFloat(Edit1->Text) чи Edit2->Text=IntToStr(D).

10. Для обробки компоненту Memo поле, слід його розмістити на панелі, а в властивостях вибрати ScrollBars->ssBoth для розміщення смуг прокрутки.

11. Для розміщення графіку на панелі слід вибрати набір компонент Additional і в ньому Chart. Розмістити поле графіка на панелі, натиснути праву кнопку миші і вказати послідовність Chart-> Series->Add, далі вибрати тип графіку і підтвердити вибір (Ok).

10. Виконати розрахунки, проаналізувати результати, захистити комп’ютерний практикум.

11. В Додатку наведено приклад програми виконання комп’ютерного практикуму.

 

Якщо комп’ютерний практикум виконаний на комп’ютері і перевірений викладачем, наступний етап - підготовка звіту та його захист. Звіт оформляється згідно вимог щодо оформлення звітів.

Захист комп’ютерного практикуму відбувається на наступному занятті.

Звіт складається з таких розділів:

1. Назва комп’ютерного практикуму.

2. Мета комп’ютерного практикуму.

3. Задачі комп’ютерного практикуму.

4. Теоретичні відомості до виконання комп’ютерного практикуму

5. Інформаційне та технічне забезпечення

6. Завдання на виконання комп’ютерного практикуму (5 завдань)

7. Псевдокод до кожного завдання

8. Блок-схема загальна

9. Програма (можна роздрукувати)

10. Результат роботи програми (інтерфейс - форма з завданнями, можна роздрукувати або замалювати)

11. Висновки

 

9.Контрольні запитання для підготовки до комп’ютерного практикуму:

1. Які існують типи даних в мові С++? Навести приклади.

2. Які оператори є в мові С++? Навести приклади.

3. Які функції використовуються для введення/виведення інформації?

4. Які математичні функції записані в файлі math.h?

5. Прокоментувати текст програми.

6. Як створити проект завдання в Builder C++?

7. Які файли входять в проект завдання?

8. Як змінити властивості стандартних компонентів?


 

Додаток

Рисунок 1.2. – інтерфейс комп’ютерного практикума №1.

Файл Unit1.cpp

 

void __fastcall TForm1::Button1Click(TObject *Sender)

{

N=StrToInt(Edit13->Text);

switch(N)

{

case 1:

float a,b,c,d,x;

a=StrToFloat(Edit1->Text);

b=StrToFloat(Edit2->Text);

c=-3.4;

d=0.5;

x=(a+b)*exp(sin(c))/sqrt(sin(d));

Edit3->Text=FloatToStrF(x,ffFixed,8,4);

break;

case 2:

int n;

float A,C,X,R;

n=StrToInt(Edit4->Text);

if(n==1)

{

A=15.28;

C=12.5*M_PI/180;

}

else

{

A=log10(1.3);

C=2*M_PI/3;

}

R=cos(A)+sin(C);

X=sqrt(3)/4*pow(R,4);

Edit5->Text=FloatToStrF(X,ffFixed,8,4);

break;

case 3:

float A3;

if(n3==0)

Memo2->Clear();

A3=StrToFloat(Edit14->Text);

n3++;

Memo2->Lines->Append(FloatToStr(A3));

if(n3<6)

if(A3<0)

k3++;

else;

else

Edit15->Text=IntToStr(k3);

break;

case 4:

float A4,B4,X4,Y4,T4;

A4=StrToFloat(Edit6->Text);

B4=StrToFloat(Edit7->Text);

T4=StrToFloat(Edit8->Text);

X4=A4;

while(X4<=B4)

{

Y4=exp(X4+1);

Memo1->Lines->Append(FloatToStrF(X4,ffFixed,2,2)+" "+FloatToStrF(Y4,ffFixed,2,2));

Series1->Add(Y4,FloatToStrF(X4,ffFixed,2,2),clRed);

X4=X4+T4;

}

break;

case 5:

float A5,B5,C5,D5,X5_1,X5_2;

A5=StrToFloat(Edit9->Text);

B5=StrToFloat(Edit10->Text);

C5=StrToFloat(Edit11->Text);

D5=B5*B5-4*A5*C5;

if(D5<0)

{

Application->MessageBox("Рівняння немає розв'язку","Повідомлення",MB_OK);

Edit12->Text="";

Edit16->Text="";

}

else

{

X5_1=(-B5+sqrt(D5))/(2*A5);

X5_2=(-B5-sqrt(D5))/(2*A5);

Edit12->Text=FloatToStrF(X5_1,ffFixed,8,4);

Edit16->Text=FloatToStrF(X5_2,ffFixed,8,4);

}

break;

}

}

//---------------------------------------------------------------------------

void __fastcall TForm1::Button2Click(TObject *Sender)

{

exit(1);

}

 

Файл Unit1.h

 

#ifndef Unit1H

#define Unit1H

#include <Classes.hpp>

#include <Controls.hpp>

#include <StdCtrls.hpp>

#include <Forms.hpp>

#include <ExtCtrls.hpp>

#include <Chart.hpp>

#include <Series.hpp>

#include <TeEngine.hpp>

#include <TeeProcs.hpp>

#include <math.h>

class TForm1: public TForm

{

__published: // IDE-managed Components

TPanel *Panel1;

TLabel *Label1;

TLabel *Label2;

TLabel *Label3;

TEdit *Edit2;

TLabel *Label4;

TEdit *Edit3;

TPanel *Panel2;

TEdit *Edit1;

TLabel *Label5;

TLabel *Label6;

TEdit *Edit4;

TLabel *Label7;

TEdit *Edit5;

TPanel *Panel3;

TLabel *Label8;

TPanel *Panel4;

TLabel *Label9;

TLabel *Label10;

TEdit *Edit6;

TLabel *Label11;

TEdit *Edit7;

TLabel *Label12;

TEdit *Edit8;

TLabel *Label13;

TLabel *Label14;

TMemo *Memo1;

TChart *Chart1;

TLineSeries *Series1;

TPanel *Panel5;

TLabel *Label15;

TLabel *Label16;

TLabel *Label17;

TLabel *Label18;

TLabel *Label19;

TEdit *Edit9;

TEdit *Edit10;

TEdit *Edit11;

TLabel *Label20;

TEdit *Edit12;

TLabel *Label21;

TEdit *Edit13;

TButton *Button1;

TButton *Button2;

TLabel *Label22;

TEdit *Edit14;

TMemo *Memo2;

TLabel *Label23;

TEdit *Edit15;

TEdit *Edit16;

void __fastcall Button1Click(TObject *Sender);

void __fastcall Button2Click(TObject *Sender);

 

private: // User declarations

public: // User declarations

__fastcall TForm1(TComponent* Owner);

};

extern PACKAGE TForm1 *Form1;

#endif

int N;

int k3=0,n3=0;




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-11-29; Просмотров: 356; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.02 сек.